XXL Nutrition

Zweet je te veel als je je T-shirt uit moet wringen?

sdhbuilding

Advanced Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m78
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
De laatste tijd zweet ik echt extreem veel, is dit een probleem?
Iemand een idee hoe dat kan komen?

• Topic Starter Topic Starter
Nouw ik zie niet dat anderen om me heen zo erg zweten :o, tis wel warm maar niet echt heel overdreven volgens mij.

het is 30 graden, zou me er niet te druk om maken.

In de sportschool niet :o

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Maak me er niet echt druk om, maar kvind het gewoon een beetje raar. Ik heb ook nog een tijdje gehad dat er helemaal geen druppel zweet van me af kwam (ong een jaar geleden, en 10kglichter). En nu is het juist de omgekeerde wereld.

Mijn shirt is altijd nat! En als ik nog cardio na de kt doe dat istie doorweekt. Lekker belangrijk! Tis nu eenmaal niet iets dat je even 'uit' kan zetten. Ach zolang je dat in de sportschool doet is het natuurlijk geen probleem! (tenzij je er zelf een probleem van gaat maken)

Oh en je kan jouw lichaam niet vergelijken met die van anderen, elk lichaam is immers uniek. ;)

heb ik ook. ben soms tot aan mijn onderbroek nat. ga ik me niet druk overmaken.

Gebruik je nieuwe supplementen? Sinds ik No xplode gebruik zweet ik als een otter, geeft me wel een voldaan gevoel na het trainen :)

De laatste tijd zweet ik echt extreem veel, is dit een probleem?
Iemand een idee hoe dat kan komen?

Wat gaat dit langzaam zeg...
Kwil toch wel naar 85kg binnen een paar maanden!

Als ik je progressie zo zie en je gaat naturel zou ik me nergens zorgen over maken, ook niet over dat zweten...

Hmm ik gebruik wel regelmatig een no productje maar ook op de dagen dat ik dat niet gebruik is het zo, maar ik zal me er verder niet druk over maken :)
Thx voor jullie reacties.

ik heb het dus sinds ik crack heb gebruikt. daar ben ik nu ook 2 maanden vanaf en heb het nog steeds.

niet druk over maken, zolang je (weer) genoeg vocht binnenkrijgt niks aan de hand

Neej gebruik geen dnp, Trac extreme-no.
En crack heb ik maar 2 keer een sampletje van gebruikt, dat spul is btw wel lkkr voor af en toe.

Erg vreemd man dat je zweet. Hoe zou dat toch komen..........
Antwoord is al gegeven in dit topic trouwens.

Ya, daarom bedankt ik jullie ook voor de reacties ;)

sommige mensen zweten nu eenmaal meer dan andere, geen zorgen om maken.

mijn oma heeft nooit maar dan ook nooit gezweet, mn opa daarentegen wel, ze werkten beiden hard..

Het is juist een goed teken dat je zweet, niks mis mee..

En anders, lekker naar de shop gaan en odorex kopen.. Elke ochtend opsmeren, zweet je nooit meer.. ;)

Terug
Naar boven