Helium
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 13%
Afgelopen zaterdag heb ik voor de 10e keer geïnjecteerd in mijn linker quad(wissel ze om), het was de minst fijne injectie tot nu toe.
Ik merkte gister dat het is opgezwollen rondom waar ik geinjecteert heb..
Ik kan dit in de spiegel goed zien maar denk dat anderen het al snel over het hoofd zouden zien.
Ook heb ik eraan gevoelt, het voelt warm aan maar niet warmer dan mijn andere been waar niks mis mee is, ik ben erg warmbloedig.
Ook heb ik gister gewoon benen getraint zonder dat ik pijn had. De zwelling is me dus gister pas opgevallen maar de injectie is dus al
bijna een week geleden. Ik heb gister avond een ibuprofen genomen, niet voor de pijn maar als ontstekingsremmer.
Verder heb ik even gegoogled enzo en las dat de huisarts wellicht de vocht eruit moet trekken??
Wat zouden jullie doen/hebben jullie gedaan in deze situatie?
Ik ga liever niet naar de huisarts maar stel je doet dit wel: wat zeg je dan?
AAS gebruik wil ik liever vermijden aangezien de hele familie dezelfde huisarts heeft.
Ik merkte gister dat het is opgezwollen rondom waar ik geinjecteert heb..
Ik kan dit in de spiegel goed zien maar denk dat anderen het al snel over het hoofd zouden zien.
Ook heb ik eraan gevoelt, het voelt warm aan maar niet warmer dan mijn andere been waar niks mis mee is, ik ben erg warmbloedig.
Ook heb ik gister gewoon benen getraint zonder dat ik pijn had. De zwelling is me dus gister pas opgevallen maar de injectie is dus al
bijna een week geleden. Ik heb gister avond een ibuprofen genomen, niet voor de pijn maar als ontstekingsremmer.
Verder heb ik even gegoogled enzo en las dat de huisarts wellicht de vocht eruit moet trekken??
Wat zouden jullie doen/hebben jullie gedaan in deze situatie?
Ik ga liever niet naar de huisarts maar stel je doet dit wel: wat zeg je dan?
AAS gebruik wil ik liever vermijden aangezien de hele familie dezelfde huisarts heeft.