MuscleMeat

Injectie Pijn Allergische reactie?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
thx bro.

Solvent
Olie
Hoeveelheid actieve bestanddelen
Gevoeligheid van persoon

al deze parameters kunnen de reaktie trickeren. Wat Kijo zegt is bijv goed te doen. ALs je weet dat iets EO bevat wat misschien kan trickeren,dan minder in 1x zetten met super dun naaldje. EO basis test zet ik zelf IM met 0,2x4,0,das ragfijn. Dus dat kan makkelijk meerdere malen per week. Overgens wordt EO juist gebruikt om reakties tegen te gaan,en de boel te verdoven. Ook Guaicol is ip anastetisch,maar ken ook legio lui die daar zwaar op reageren.

Maar reaktie op een Benzoate of Alcohol kan niet echt makkelijk worden omzeilt imo.
Maar het is en blijft altijd lastig omdat het vreselijk persoons gebonden is. De een heeft er totaal geen last van,de andere wel.
Welk lab je ook pakt,UG of HG er zal altijd iemand tussen zitten die pijnlijk reageert. Animallegs heeft het ALTIJD met HG,ik met HG en UG,soms ene keer erger dan de andere.
 
Laatst bewerkt:
interessant een maat van mij heeft precies hetzelfde reageerde in het verleden ook nergens op maar zit nu op het spul van onze chinese vrienden (overigens retegoed spul) en kan elke keer een paar dagen niet goed lopen
zijn remedie hiertegen en het helpt hem goed is om elke keer niet meer dan een 0.5 ml te zetten en dan maar meerdere malen per week
tís een heel gedoe maar voor hem toch een uitkomst
terugkomernd op jouw vraag dat hij ook niet weet waarop die allergische reactie vandaan komt

Idd wel eventueel een goed idee, de allergische reactie zou dan idd minder moeten zijn IMO.


thx bro.

Solvent
Olie
Hoeveelheid actieve bestanddelen
Gevoeligheid van persoon

al deze parameters kunnen de reaktie trickeren. Wat Kijo zegt is bijv goed te doen. ALs je weet dat iets EO bevat wat misschien kan trickeren,dan minder in 1x zetten met super dun naaldje. EO basis test zet ik zelf IM met 0,2x4,0,das ragfijn. Dus dat kan makkelijk meerdere malen per week. Overgens wordt EO juist gebruikt om reakties tegen te gaan,en de boel te verdoven. Ook Guaicol is ip anastetisch,maar ken ook legio lui die daar zwaar op reageren.

Maar reaktie op een Benzoate of Alcohol kan niet echt makkelijk worden omzeilt imo.
Maar het is en blijft altijd lastig omdat het vreselijk persoons gebonden is. De een heeft er totaal geen last van,de andere wel.
Welk lab je ook pakt,UG of HG er zal altijd iemand tussen zitten die pijnlijk reageert. Animallegs heeft het ALTIJD met HG,ik met HG en UG,soms ene keer erger dan de andere.

Precies raar maar waar, ik ken echt een hoop mensen die op een bepaalde gear lopen en totaal geen last hebben inclusief ik zelf.
Hij wel, daarom zou dit idd een goede oplossing zijn thnxs voor de info (weer ) bro :).

ik denk dat dit topic misschien wel interessant is voor andere mensen die deze problemen zouden kunnen hebben.
En ook niet gelijk zeggen " mijn gear is vervuild of niet steriel" met een klein stukje onderzoek kun je vaak al een heel groot gedeelte uitsluiten.
 
Laatst bewerkt:
kriel voor mod..... Tremendes mag stofzuigen, BM , aardappels schillen.
Wordt tijd dat hier de juiste man op de juiste plek komt.

Rene en bm zijn irl niet eens echt aardig, maar hun vrouwen betalen mij om met ze om te gaan, zodat ze niet vaak thuis zijn.
 
hahahahah, dat wist ik niet mooie baan :D
 
Luize baantje, als je weet wat ze verdienen, geloof al 3-5 euro per pmtje, en 3 euro voor gegronde reaktie op overtreding, verschilt per kleur kaart. Maar goed, om nu zo je geld te moeten verdienen.... Daarom geven ze veel mensen rood.... Is kassa.

Maar goed on topic maar weer.
 
Kriel rood! Dit hoef ik niet te pikken.
Jij denkt dat we vanavond niet kunnen maus en ik, maar de waarheid is dat we met alle mods van de as sectie een geheim overleg hebben.
We zijn helemaal klaar met jou en gaan kijken hoe we snuffsann kunnen bewegen om hier weer te komen posten.
DAT was nog eens een guru, jij hebt in dit topic 3 posts nodig om eea duidelijk te maken.
Snuff had dit gewoon met 1 postje geklaard.
Je dagen zijn iig geteld hier.
 
Zo lekker weer 2 biertjes bij elkaar gekaart Rene?? Kep het helemaal gehad met jullie.
Om ieder minste of geringste een kaart,das lekker zakken vullen over leden hun rug.......

Wordt tijd dat het eens boven tafel komt wat jullie allemaal niet bespreken in die DBB kantine tijdens de lunch.....uiteraard betaald door de leden,die jullie net kaartjes gegeven hebben....Wat staat er op het menu vandaag....geschilde krieltjes zeker?
 
Nee beter nog.....Gepureerde krieltjes.
 
C if i care...duuhh
 
interessant een maat van mij heeft precies hetzelfde reageerde in het verleden ook nergens op maar zit nu op het spul van onze chinese vrienden (overigens retegoed spul) en kan elke keer een paar dagen niet goed lopen
zijn remedie hiertegen en het helpt hem goed is om elke keer niet meer dan een 0.5 ml te zetten en dan maar meerdere malen per week
tís een heel gedoe maar voor hem toch een uitkomst
terugkomernd op jouw vraag dat hij ook niet weet waarop die allergische reactie vandaan komt

Zit nu zelf ook op dat chineese spul en ook ik heb al 4 dagen last van een dikke spier op de injectieplek. Voorheen ook nooit echt last van gehad. Denk dat het idd de andere verhoudingen zijn ofzo. Acja, er valt nog mee te leven ;-)
 
zo persoonsgebonden, de lui die het van andere gear hebben hebben met deze geen last.
Tis overgens net als super test en super sust, zit gewoon meer bestandsdeel in. Dan heb je vaak last.

Je kan volges mij beter een versie zonder EO proberen. De EO versie is goed voor TRT, waterdun, slinspuitje. Gewoon kijken of je zonder EO ook last hebt.
 
Wij zijn er achter gekomen dat hij niet allergisch is voor alle ug's dus even een update.
Helaas mogen er geen namen genoemd worden, maar heeft denk ik zoals kriel beschreven heeft met de solvent etc te maken, maar onze Chinese vrienden doen het goed bij hem.
De nederlandse UG's gebruiken meestal geen EO en dat heeft een zeer gunstig effect bij hem, dus juist op EO basis is bij hem vrijwel niet aanwezig waar kan dat aan liggen?
En waarom gebruiken de meeste UG' s geen EO? Is dat de prijs?
Ik ben hier zeer benieuwd naar ?
 
Laatst bewerkt:
Ethyl oleaat is een solvent/drager.
Je olie wordt er zeer dun door. Vroegere virormone bestond uit EO.
Spul is peperduur, en tOch ook risicovok, net als PB, guiacol,PEG.
EO is zelf in staat je rubberen zuiger uit te doen zetten. Wordt vaak ingezet bij hogere concentraties poeders. Pijn heeft deels te maken met terugkristalisatie uit olie, op en in je weefsel, dat geeft een reaktie.

Ikzelf kan niet tegen cottonolie, een bekend lab gebruikte dit voor kort, ik kon 1 week niet lopen. Animallegs de aangebroken vail gegeven, die heeft nergens last van. Die spuit ook gewoon EO in zijn borst.
Moraal is dat je eerst voorzichtig probeert met middelen die PEG, Guiacol, PB,EO bevatten voor je je hele kuur daarin aankoopt.
probeer het eerst even.
 
Daar heb je gelijk in dat blijkt hahaha, hij heeft met OE iig geen last.
Dus bij hem is de oplossing een gear met OE erin en voila verholpen raar maar waar.
Zijn volgende kuur zal ook echt hieruit bestaan, voor mij maakt het gelukkig geen reet uit :D
ik ben niet zo gevoelig hehehe maar heb hem wel op deze manier geholpen.
Dat was de reden van het openen van dit topic.
Je ziet vaak voorbij komen ik heb last, maar nooit word er verder nagedacht of gekeken, ieder persoon is anders.
 
Laatst bewerkt:
Zit nu zelf ook op dat chineese spul en ook ik heb al 4 dagen last van een dikke spier op de injectieplek. Voorheen ook nooit echt last van gehad. Denk dat het idd de andere verhoudingen zijn ofzo. Acja, er valt nog mee te leven ;-)

Was dat toevallig met prop. Mijn maatje had echt dikke warme plekken van de bamiboer prop. Ik ga er in januari mee kickstarten, maar ben overal immuun voor dus dat ook denk ik:P
 
Nee was geen prop ;), Test E en Tren E ;)

Maar die test E is ook hoger gedoseerd (300mg/ml) misschien dat het daarom wat meer pijn doet. (zoals kriel al zegt met die Super sust etc.)

Ben benieuwt bij mn volgende inject.. Misschien zat ik ook wel toevallig op een k*t plek ofzo...

Maar het is geen warm gevoel, meer alsof mn portemonnee nog in mn broek zit ofzo als ik op die kant van mn bil leun ;) Als je begrijpt wat ik bedoel.
 
van mij mag het topic dicht, ik ben er uit maat van me is geholpen en heb de info met jullie gedeeld om te laten zien dat je soms zelf wat zoekwerk moet verrichten.

Thnxs iedereen voor de reacties :)
 
Deed nu trouwens 2ml test linkerbil. 2ml tren rechterbil.. en dan 1x per week.

Ga denk maar over op 2x per week.. en dan die 2 gewoon mengen, misschien dat ik dan minder last heb. Want merk dat waar ik alleen de test in heb gedaan ik nog meer last heb als van de tren kant...
 
zo veel mogelijk roteren, en meer keer kleinere hoeveelheden injecteren doet ook wonderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven