Fitness Seller

Injectie Pijn Allergische reactie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit ook met een probleem.

Heb een ander UG nu.

Gewoon 500 Test E per week. Ik spuit altijd in de schouders. Normaal eerder in de vooravond en heb de dag erna last. Hoogstens 2 dagen. Nu heb ik al 2x dat ik 5 dagen last heb na elkaar. Deze week is het in die mate dat ik amper iets kan doen met mijn linkerarm.
Mijn schouder voelt enorm warm aan. Lichte koorts. Pijnlijke schouder gewoon.

Deze week had ik ook de dag na mijn inject een rug vol puistjes, wat ik voorheen nog nooit had.
Dat op zich is geen ramp want trekt vlot weg als ik was met een goede zeep.

Maar die pijn is echt onuitstaanbaar. Pijnstillers/ontstekingsremmers helpen niets.. Ik neem elke dag sowieso Levocetrizine.

De eerste keer was het 1ml van een ander merk en 1ml van dit merk en had ik amper last. De eerste 4 weken van de vorige vial (ander merk dus) geen last...

Iemand die hier advies voor heeft? Ik overweeg om in mijn quad te zetten, al dat ik hier geen fan van ben. Maar ik vrees dat ik er dan een week als een kreupele ga bijlopen en benen hoegenaamd niet ga kunnen trainen?

Injectie zat goed, diep genoeg e.d. Ik ben sowieso al geen fan van naalden maar 't lukt me best wel aardig moet ik zeggen. In die mate dat ik amper nog last heb. Vooral van de stress/schrik. En die max 2 dagen kan ik mee leven.. Maar nu...

Any help :D?

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat in dit topic alles wel besproken is, topic mag van mij dicht.
Er is nu toch ook al een sticky van gemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven