- Waardering
- 563
Wouk ook net zeggenTrue that, en als je als onverzorgde zwerver bij de bank ermee komt om te wisselen dan bellen ze toch gelijk de politie.
damn... kzou het wel weten 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wouk ook net zeggenTrue that, en als je als onverzorgde zwerver bij de bank ermee komt om te wisselen dan bellen ze toch gelijk de politie.
damn... kzou het wel weten 
Wel chill dat die n*ger zn geld nu terug heeft. Anders had ie waarschijnlijk zn fles Louis Roderer moeten afrekenen in het restaurant met zn blackcard....
nu wordt hem dit ongemak bespaart!
Wat heb jij gelezen dan?Deze n*ger:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hij had eens 8000 pond cash opzak xD Politie kwam erachter omdat hij aanrijding had. Op de vraag waarom hij zovaal cash opzak had antwoorde hij met: "omdat ik rijk ben" xD Voetballers.....

Deze n*ger:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hij had eens 8000 pond cash opzak xD Politie kwam erachter omdat hij aanrijding had. Op de vraag waarom hij zovaal cash opzak had antwoorde hij met: "omdat ik rijk ben" xD Voetballers.....
En wie zegt dat er 14 briefjes in de envelop zaten?
Wie weet hoeveel erin zat![]()

ahaaa! het aspect waar we allemaal overheen kijken wie zegt dat die zwerver niet 28.000 heb gevonden ipv 14.000kan goed zijn dat die flik de helft in zijn zak heeft![]()
en wij hem eerluk noemen 

the ****, zijn navel is echt huge

achja, eerlijkheid siert wel maar tegenwoordig
ligt geld er niet voor het rapen. ik zou het zowiezo houden
& alle whey perfection van b&f kopen.
---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 18:30 ----------
the ****, zijn navel is echt huge![]()
Zal wel gewoon drugsgeld zijn, wie heeft er nou 7000 euro in 500 euro biljetten op zak.

Ook eens met 4000€ op weg geweest voor m'n vakantiejob.
Moest cadeaubons gaan halen in de Mediamarkt ...![]()