MuscleMeat

Eerlijkheid duurt het langst

Houden, daar ben ik zeker van, ik zou bij mezelf zeggen, eindelijk lacht het geluk me toe :D :rolleyes:

ik had meteen een h**r voor mn hele leven gekocht.

martie zei:
ik had meteen een h**r voor mn hele leven gekocht.

Tijd voor een vriendin? Waarom betalen als het gratis kan?

Anyway... zou het geld houden omdat het om crimineel geld gaat daardoor heb jij weer een goede daad vericht.

Zou het houden en emigreren naar slowakije of ander oostblokland en mezelf helemaal rotnken :)

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, houden en het risico lopen dat het gemerkt is, afgeven bij de politie en het risico lopen dat het van een crimineel is. In beide gevallen ben je als het geluk even niet mee zit de lul :D .

Haha brengt ie het naar de politie, iedereen snapt toch dat dit van criminele feiten is, dus waarom dan niet meteen bijhouden.

ik zou het gebruiken als schijtpapier:)

sjah, 100.000 euri is een aardig bedrag, ik zou het net eventjes omdraaien denk ik.
als er een bericht in de krant komt dat iemand het kwijt is zou ik de 10% vindersloon pakken waar je recht op hebt en het teruggeven.
als je er niks meer over leest weet je zeker dat het niet pluis is en anderen ermee helpen, geld interesseerd me geen zak namelijk, zolang ik maar een beetje rond kan komen is het mij wel best, er zijn er genoeg die dat niet eens kunnen. . . .

Opbrassen die zooi ...

echt een idioot als je dat terug brengt...

Vakantie, stappen , clubje pakken .. jaa lekkaaaa :D

als je zoveel geld in een plasticzakje zo laat slingeren... dan.....

Eerst een paar dagen houden, en beetje in de kranten kijken of het gemist word. Zoniet weet je 100% zeker dat het crimineel geld is, en kan je het lekker houden. Niet op de bank zetten maar ergens in een kluis bewaren ofzo, tegen onze vrienden van de belasting. En dan voortaan al je geld dat je verdient met werken, niet gebruiken behalve voor je licht, stroom en gas. De rest kan je gebruiken voor de normale dagelijkse dingen, en uitgaan enzo. Komt niemand erachter en jij leeft geweldig!

100% zeker houden, hoef ik niet over na te denken.

Gewoon onopvallend door de jaren heen uitgeven. komt niemand achter..

hmm kan je een lekker hgh kuurtje mee doen :p

Houden en opmaken, zonder twijfel

idd, dan zou ik een dikke kuur kopen:rolleyes:

Ik zou 't heel spaarzaam opmaken en m'n aankomende studenten tijd wat makkelijker doorkomen. Ik zou btw wel fulle pulle blijven werken, anders valt 't op bij een student:p. En na m'n studententijd zou ik een fiat 500 kopen voor m'n moeder:D

Ik zou het sowieso houden. Ookal zou het niet van een crimineel zijn. Je bent toch gek dat je zo'n bedrag gaat inleveren.

houden en witwassen, want als het 200 500 euro briefjes zijn gaat boodschappen doen niet zo makkelijk

bartp zei:
Zo'n chinees is echt niet zo duur hoor... :o

Kassameisjes zijn ook niet duur.. maar misschien heeft Martie niet genoeg aan 1.. :rolleyes:

OT: ik zou het wel houden.. misschien dat ik er spijt van krijg achteraf en het zal nog een hele klus worden om het te verbergen.. maar als je bedenkt wat je met al het geld kan :rolleyes:

Ik zou het wel weten :D

Laatst bewerkt:
ik zou er WHEY en ALlerlei zooi van kope:D :! en shitloads aan plate en apparatuur en mooie ring voor mn meissie en uhm... wat geld apart houden:D!!

Terug
Naar boven