Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Training 28-10-2025:
Rug
Feels:
Redelijk, slaap is nog steeds wat ruk ik krijg amper remslaap terwijl ik daar tijdens de cut geen last van had.
Pomp, training etc gaat wel lekker en ook geen maagzuur of whatever dus dat is wel lekker...
Goed, 3 weken later na Dexa, even me woorden nagekomen voor de wetenschap en 5 uur reistijd en 75 euro incl brandstof gedoneerd.
Resultaat: 2,9 kg afgevallen waarvan 257 gram spier (8,9%) en 2,6 KG vet.
Oftewel minimaal spierverlies zelfs na 30...
Hi allemaal,
Het is voor mij best wel even geleden hier te wezen. Tijdens mijn student en tijd was ik niet weg te slaan uit te fitness maar de laatste jaren mer ik dat ik toch aardig last heb van motivatie problemen. Vandaar dit topic. Hopelijk...
Ik vind het gemak waarmee hier een experimenteel geneesmiddel dat zich nog in de onderzoeksfase bevindt (en dus nog niet legaal verkrijgbaar is) wordt aanbevolen wel een beetje problematisch. Als ik alle anekdotes moet geloven gaat dit middel het...
Dynamic tension/Iso-motion/*Bullworker/Squats
*Bullworker
-Seated stiff legged deadlift
5 x 20 reps, 10 sec. hold every last rep
-Seated one arm cable curls
3 x 20 reps, 10sec. hold every last rep
-Triceps extensions
3 x 20 reps, 10sec...
Je bent zeker te conversatief. Wisselen met al die attachments zou ik niet doen. Met die ruimte lekker 2e hands kwaliteitsmachines erin zetten.
Ik heb gewoon een aparte leg extension en liggende leg curl etc. Ook die combo's heb ik geprobeerd...
95 kg met 25-22% vet?
en 1 meter 76?
Lijkt mij heel stug.
De gemiddelde persoon van jouw lengte die niet te dik is weegt 65-75 kg. En een vet% tegen de 20.
Zelfs met 25% zou je een vetvrije massa van 71,3 kg hebben.
Dus tenzij je eruit ziet als...
Goed, 3 weken later na Dexa, even me woorden nagekomen voor de wetenschap en 5 uur reistijd en 75 euro incl brandstof gedoneerd.
Resultaat: 2,9 kg afgevallen waarvan 257 gram spier (8,9%) en 2,6 KG vet.
Oftewel minimaal spierverlies zelfs na 30...
D66.
@Chase misschien een goed idee om hier een anonieme poll van te maken? Ik denk dat de respons dan een stuk hoger gaat zijn. Niet iedereen heeft er zin in zijn/haar keuze openbaar te maken.
Hallo, wij zijn Amy en Lynn en wij zitten in 6vwo op Atheneum College Hageveld in Heemstede. Wij doen ons profielwerkstuk over het gebruik van anabole steroïden onder sporters en wij vragen ons af waarom mensen ervoor kiezen om dit te gebruiken...
De laatste 3 kuren heb ik test e gebruikt op 325, 400 en 500 mg per week voor 12 weken lang met nolvadex als nakuur. Hierbij beviel de 400mg per week mij het beste vanwege weinig kort termijn bijwerkingen. Voor mijn Volgende kuur wou ik 400mg...
De rpb ghr gaat eruit. Zelf gebouwd. Absurde kwaliteit want zo deed ik dat. Alles 3mm staal of massieve delen.
Mooie footprint, is gebouwd naar de dimensies van die van elite fts.
Massieve handvaten, massieve bandpegs. Rvs traanplaat voor de...
Hi allemaal,
Het is voor mij best wel even geleden hier te wezen. Tijdens mijn student en tijd was ik niet weg te slaan uit te fitness maar de laatste jaren mer ik dat ik toch aardig last heb van motivatie problemen. Vandaar dit topic. Hopelijk...
Zit strontverkouden thuis. Ik was al een weekje aan het snotteren, maar die run in dat kutweer heeft het laatste zetje gegeven.
Even paar dagen uitzieken.
Positieve noot: linker pec voelt bijna goed.
Reset op de squat heeft goed uitgepakt...
Training bij Staal
Bench
120kg 2 reps 6 sets
Had 1e 2 gefilmd en dacht pauzes moeten langer. Fijn dat het met een langere pauze ook prima gaat.
Deadlift
200kg 2 reps 6 sets
Niet verwacht dat het zo makkelijk ging want voelde me een beetje moe...
Ah ja ik rij nu elke ochtend naar de gym om fasted te doen 60min en dan avond trainen. Maar ben 2x10min onderweg dus zit ook naar een loopbandje te kijken. Vraag me alleen af of die dingen duuzaam zijn met mijn 110kg🙈
Zeker, 100%. Dol blij mee. Ik werk 12 uurs diensten en vind wel fijn om 30 min fasted te lopen voor werk, dan hoef ik na werk alleen nog krachttraining te doen. En als het heledag regent is binnen wandelen ook prettig
Ligt er aan waarvoor je traint en de gemiddelde sportschool bezoeker (man) wil graag wat meer spiermassa en met alleen gewicht verplaatsen kom je daar niet.
Zelf heb ik ook behoorlijke artrose in mijn linkerknie, linkerschouder en rechterelleboog. Desondanks denk ik met bijna 57 jaar niet aan stoppen.
Bankdrukken is mijn passie en trainen met halters is verslavend...en dan vooral trainen met - voor...
Je ziet overigens dat heel veel sporters uiterlijk rond hun 40e stoppen met wedstrijdsport zowel topatleten als recreanten. Vaak zijn er ook andere verplichtingen of verantwoordelijkheden debet aan (gezin, werk), maar vaak ook omdat de jaren op...
Zelf heb ik ook behoorlijke artrose in mijn linkerknie, linkerschouder en rechterelleboog. Desondanks denk ik met bijna 57 jaar niet aan stoppen.
Bankdrukken is mijn passie en trainen met halters is verslavend...en dan vooral trainen met - voor...
Je ziet overigens dat heel veel sporters uiterlijk rond hun 40e stoppen met wedstrijdsport zowel topatleten als recreanten. Vaak zijn er ook andere verplichtingen of verantwoordelijkheden debet aan (gezin, werk), maar vaak ook omdat de jaren op...