Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Probeerde ik ook reeds duidelijk te maken omdat powerlifting net als Judo een sport met diverse gewichtsklassen is. Ik kan me echter ook voorstellen dat als je vroeger aan de top hebt gestaan en de gewichten van toen niet meer aankunt dat mentaal...
Stappen
Uurtje wandelen
Reverse Hyper / Abs
15/15
15/15
15/15
Puur om de reverse hyper te testen haha. Echt een unit, m'n gym staat nu officieel volvol.
Probeerde ik ook reeds duidelijk te maken omdat powerlifting net als Judo een sport met diverse gewichtsklassen is. Ik kan me echter ook voorstellen dat als je vroeger aan de top hebt gestaan en de gewichten van toen niet meer aankunt dat mentaal...
Dat gebeud automatisch als ik zwaarder ga trainen en meer ga eten. Weeg nu 108 kg. Laatste 3 maanden al 6 kg aangekomen omdat ik zwaarder krachttraining ging doen. En met hardlopen krijg ik het er niet af.
Ik was op wedstrijdniveau altijd tussen...
Klopt, heel blijven is het belangrijkste als je ouder word. Voor powerlifting hoef je overigens niet persé zwaarder te worden daar je immers diverse gewichtsklassen hebt. Maar ik begrijp wat je bedoelt 😊...ja, hart en longen aan het werk zetten...
Dat gebeud automatisch als ik zwaarder ga trainen en meer ga eten. Weeg nu 108 kg. Laatste 3 maanden al 6 kg aangekomen omdat ik zwaarder krachttraining ging doen. En met hardlopen krijg ik het er niet af.
Ik was op wedstrijdniveau altijd tussen...
Swimming
100m
100m
100m
100m
Lang geleden 😄 Conditioneel viel dit wel mee maar mijn rug en armen waren duidelijk nog niet hersteld. Gaat wel snel terug beter gaan. Proberen om dit nu terug wekelijks te gaan doen
Klopt, heel blijven is het belangrijkste als je ouder word. Voor powerlifting hoef je overigens niet persé zwaarder te worden daar je immers diverse gewichtsklassen hebt. Maar ik begrijp wat je bedoelt 😊...ja, hart en longen aan het werk zetten...
Training 27/10
Heavy Day Benchpress:
3x10x20, 2x5x60, 1x5x90, 1x5x120 & 5x4x150kg.
Seated single arm band rows:
5x10 ATX resistance bands level 6, blue band.
Comment: vorige week 5x3x150 en gisteren 5x4x150 en dat was best nog redelijk goed te...
Niet op geprikt, ik ben gevoelig voor gyno dus dan is het uitermate fijn dat die E2 laag is. Zoals ik al zei ligt het ook aan je doel! Zelf vind ik 500 test met 600 bold heerlijk voor lange termijn.
14-10-25 jt B10W4D1
Squat w/belt
200 x 2 @8
Tempo squat w/belt
155 x 3 @4
155 x 3 @5
155 x 3 @6
Paused bench press
115 x 3
115 x 3
115 x 3
Deadlift
187.5 x 6 @5.5
187.5 x 6 @6
Cable pullover
15 x 12 @8
15 x 12 @9
DB side raise
10.75 x 13...
Ah ja ik rij nu elke ochtend naar de gym om fasted te doen 60min en dan avond trainen. Maar ben 2x10min onderweg dus zit ook naar een loopbandje te kijken. Vraag me alleen af of die dingen duuzaam zijn met mijn 110kg🙈
Swimming
100m
100m
100m
100m
Lang geleden 😄 Conditioneel viel dit wel mee maar mijn rug en armen waren duidelijk nog niet hersteld. Gaat wel snel terug beter gaan. Proberen om dit nu terug wekelijks te gaan doen
Belangrijkste op mijn leeftijd is om heel te blijven.
En voor powerlifting moet ik weer zwaarder worden.En mijzelf bewijzen hoeft niet meer. Zowiezo wil ik altijd winnen met alle risico's. Doe nu veel cardio( hardlopen) in de week erbij 3 a 4...
Belangrijkste op mijn leeftijd is om heel te blijven.
En voor powerlifting moet ik weer zwaarder worden.En mijzelf bewijzen hoeft niet meer. Zowiezo wil ik altijd winnen met alle risico's. Doe nu veel cardio( hardlopen) in de week erbij 3 a 4...
Training 28-10-2025:
Rug
Feels:
Redelijk, slaap is nog steeds wat ruk ik krijg amper remslaap terwijl ik daar tijdens de cut geen last van had.
Pomp, training etc gaat wel lekker en ook geen maagzuur of whatever dus dat is wel lekker...
Volgens mij heeft iedereen ooit wel eens aan Judo gedaan 😉
Ook geen wedstrijdambities meer, Sjaak?
Zo heeft powerlifting diverse gewichts- en leeftijdslassen. Bij de masters (diverse leeftijdsklassen vanaf 40) zou je het denk ik niet slecht doen 👊
Volgens mij heeft iedereen ooit wel eens aan Judo gedaan 😉
Ook geen wedstrijdambities meer, Sjaak?
Zo heeft powerlifting diverse gewichts- en leeftijdslassen. Bij de masters (diverse leeftijdsklassen vanaf 40) zou je het denk ik niet slecht doen 👊
Heb ooit een keer in mijn judo ''carrière '' een training gehad van Wim Ruska, maar toen was hij al op leeftijd en niet meer in de -100kg klasse.
Verder ben ik nooit verder gekomen dan zwarte band. Mooi te zien dan Sjaak hier op het forum zit...
Snap wel dat je de test langer laat lopen maar dit hoeft toch niet per se geleidelijk te laten zakken? Gewoon weekje of 2-3 langer doorzetten, of je nu dezelfde hoeveelheid test zet of telkens een beetje minder... Is maar mierenneukerij :D
Ja, denk je dat ik te conservatief ben met hoeveel machines ik kwijt kan dan? Iets waar ik last van heb bij mijn schuur nu is dat het veel 'tetrissen' is idd (en de temperatuur haha) en als ik het ene wil gebruiken moet ik eerst een heleboel...
14-10-25 jt B10W4D1
Squat w/belt
200 x 2 @8
Tempo squat w/belt
155 x 3 @4
155 x 3 @5
155 x 3 @6
Paused bench press
115 x 3
115 x 3
115 x 3
Deadlift
187.5 x 6 @5.5
187.5 x 6 @6
Cable pullover
15 x 12 @8
15 x 12 @9
DB side raise
10.75 x 13...
Hoe dan zo weinig machines? Mijn nieuwe homegym wordt 30m2
De huidige is 15. Daar staat nu al in: dumbbelrek, platform met halfrack, echobike, latpulldown, ghr, reverse hyper, 45graden back extension. En op dit moment zelfs een seated leg curl...
Hee,
Op dit moment zit ik in mijn lean bulk, waarbij ik ongeveer 300/400 gram per week aankom.
Om dit te halen, zit ok aan 2850 calorieën
190 E/ 760 kcal
84 V/ 756 kcal
333 K / 1334 kcal
Nu ben ik gisteren geopereerd en mag ik 3 weken niet...
Heb ooit een keer in mijn judo ''carrière '' een training gehad van Wim Ruska, maar toen was hij al op leeftijd en niet meer in de -100kg klasse.
Verder ben ik nooit verder gekomen dan zwarte band. Mooi te zien dan Sjaak hier op het forum zit...