MuscleMeat

Recente activiteit

Live updates
  • lloydatoni
    Probeerde ik ook reeds duidelijk te maken omdat powerlifting net als Judo een sport met diverse gewichtsklassen is. Ik kan me echter ook voorstellen dat als je vroeger aan de top hebt gestaan en de gewichten van toen niet meer aankunt dat mentaal...
  • ELTraint
    Bij de Basic sh- uhmm fit ben je snel klaar :D
  • J
    Ik denk dat sws maar een klein percentage uberhaupt machines maxt
  • T
    TvdH reageerde op het topic Home gym avonturen
    Stappen Uurtje wandelen Reverse Hyper / Abs 15/15 15/15 15/15 Puur om de reverse hyper te testen haha. Echt een unit, m'n gym staat nu officieel volvol.
  • ELTraint
    Is dat niet het hele punt?? :rolleyes:
  • Sjaak Ruska
    Probeerde ik ook reeds duidelijk te maken omdat powerlifting net als Judo een sport met diverse gewichtsklassen is. Ik kan me echter ook voorstellen dat als je vroeger aan de top hebt gestaan en de gewichten van toen niet meer aankunt dat mentaal...
  • huggybear1968
    Dat gebeud automatisch als ik zwaarder ga trainen en meer ga eten. Weeg nu 108 kg. Laatste 3 maanden al 6 kg aangekomen omdat ik zwaarder krachttraining ging doen. En met hardlopen krijg ik het er niet af. Ik was op wedstrijdniveau altijd tussen...
  • huggybear1968
  • Sjaak Ruska
    Klopt, heel blijven is het belangrijkste als je ouder word. Voor powerlifting hoef je overigens niet persé zwaarder te worden daar je immers diverse gewichtsklassen hebt. Maar ik begrijp wat je bedoelt 😊...ja, hart en longen aan het werk zetten...
  • Sjaak Ruska
    Dat gebeud automatisch als ik zwaarder ga trainen en meer ga eten. Weeg nu 108 kg. Laatste 3 maanden al 6 kg aangekomen omdat ik zwaarder krachttraining ging doen. En met hardlopen krijg ik het er niet af. Ik was op wedstrijdniveau altijd tussen...
  • huggybear1968
    Waarom zou je zwaarder moeten worden om succesvol te powerliften? Dat hoeft niet.
  • W
    wzoet reageerde op het topic wzoet's log
    maandag 10k run 5;14 hartslag 127! nice dinsdag long day incline db press 2x8x36kg 6x36kg chin ups 4x4x17,5kg costal cable press 30x6 27,5kg x 8,8 wide grip row 13,12x60kg db extension 3x10x16kg preacher curl 2x12x12kg ( pees doet wat...
  • Sanca Saxon
    Sanca Saxon waardeerde Woopy's bericht in het topic Woopy returns met Like Like
    Swimming 100m 100m 100m 100m Lang geleden 😄 Conditioneel viel dit wel mee maar mijn rug en armen waren duidelijk nog niet hersteld. Gaat wel snel terug beter gaan. Proberen om dit nu terug wekelijks te gaan doen
  • Sanca Saxon
    Klopt, heel blijven is het belangrijkste als je ouder word. Voor powerlifting hoef je overigens niet persé zwaarder te worden daar je immers diverse gewichtsklassen hebt. Maar ik begrijp wat je bedoelt 😊...ja, hart en longen aan het werk zetten...
  • Sanca Saxon
    Waarom zou je zwaarder moeten worden om succesvol te powerliften? Dat hoeft niet.
  • Sanca Saxon
    Training 27/10 Heavy Day Benchpress: 3x10x20, 2x5x60, 1x5x90, 1x5x120 & 5x4x150kg. Seated single arm band rows: 5x10 ATX resistance bands level 6, blue band. Comment: vorige week 5x3x150 en gisteren 5x4x150 en dat was best nog redelijk goed te...
  • pol0100
  • ELTraint
    ELTraint waardeerde p.b.'s bericht in het topic Sticky Toon je home gym! met Heart Heart
    Moet alleen nog schilderen.
  • dreamy1
    https://nl.homefitnesscode.com had het hier besteld en sommigen gaan wel tot 140kg, je gaat er wel blij mee zijn.
  • J
    Jamie.0187 waardeerde Brownie's bericht in het topic Tweede kuur (Test-E + EQ) met Like Like
    Ja laat het volgende keer wel even prikken. Eq staat nog wel op de planning. Nu eerst verder met dhb, kan ik ook zeer aanbevelen😃
  • Brownie
    Brownie reageerde op het topic Tweede kuur (Test-E + EQ)
    Ja laat het volgende keer wel even prikken. Eq staat nog wel op de planning. Nu eerst verder met dhb, kan ik ook zeer aanbevelen😃
  • lloydatoni
  • J
    Jamie.0187 reageerde op het topic Tweede kuur (Test-E + EQ)
    Ben erg benieuwd wat je E2 op dat moment dan is, ik heb bij 1000 test 600 eq een E2 van 14 gezien
  • Brownie
    Brownie reageerde op het topic Tweede kuur (Test-E + EQ)
    Niet op geprikt, ik ben gevoelig voor gyno dus dan is het uitermate fijn dat die E2 laag is. Zoals ik al zei ligt het ook aan je doel! Zelf vind ik 500 test met 600 bold heerlijk voor lange termijn.
  • lloydatoni
    ken het gevoel
  • lloydatoni
    14-10-25 jt B10W4D1 Squat w/belt 200 x 2 @8 Tempo squat w/belt 155 x 3 @4 155 x 3 @5 155 x 3 @6 Paused bench press 115 x 3 115 x 3 115 x 3 Deadlift 187.5 x 6 @5.5 187.5 x 6 @6 Cable pullover 15 x 12 @8 15 x 12 @9 DB side raise 10.75 x 13...
  • Brownie
    Ah ja ik rij nu elke ochtend naar de gym om fasted te doen 60min en dan avond trainen. Maar ben 2x10min onderweg dus zit ook naar een loopbandje te kijken. Vraag me alleen af of die dingen duuzaam zijn met mijn 110kg🙈
  • Brownie
    thx voor de tip AK (pure chocolade 1 eu).
  • Brownie
    Ja allemaal leuk en aardig hoor. Maar schijnbaar doet niet elke Jumbo hier aan mee. Deze in Leiden niet in elk geval.
  • Brownie
  • Woopy
    Woopy reageerde op het topic Woopy returns
    Swimming 100m 100m 100m 100m Lang geleden 😄 Conditioneel viel dit wel mee maar mijn rug en armen waren duidelijk nog niet hersteld. Gaat wel snel terug beter gaan. Proberen om dit nu terug wekelijks te gaan doen
  • huggybear1968
  • huggybear1968
    Belangrijkste op mijn leeftijd is om heel te blijven. En voor powerlifting moet ik weer zwaarder worden.En mijzelf bewijzen hoeft niet meer. Zowiezo wil ik altijd winnen met alle risico's. Doe nu veel cardio( hardlopen) in de week erbij 3 a 4...
  • Sjaak Ruska
    Belangrijkste op mijn leeftijd is om heel te blijven. En voor powerlifting moet ik weer zwaarder worden.En mijzelf bewijzen hoeft niet meer. Zowiezo wil ik altijd winnen met alle risico's. Doe nu veel cardio( hardlopen) in de week erbij 3 a 4...
  • M
    M!ke waardeerde vntl's bericht in het topic kut met Like Like
    Training 28-10-2025: Rug Feels: Redelijk, slaap is nog steeds wat ruk ik krijg amper remslaap terwijl ik daar tijdens de cut geen last van had. Pomp, training etc gaat wel lekker en ook geen maagzuur of whatever dus dat is wel lekker...
  • pol0100
    Volgens mij heeft iedereen ooit wel eens aan Judo gedaan 😉 Ook geen wedstrijdambities meer, Sjaak? Zo heeft powerlifting diverse gewichts- en leeftijdslassen. Bij de masters (diverse leeftijdsklassen vanaf 40) zou je het denk ik niet slecht doen 👊
  • pol0100
    Wim zat altijd in de zwaargewichtklasse. Ik ga denk ik geen logje bijhouden. Leg mijzelf al genoeg verplichtingen op.😉
  • huggybear1968
    Volgens mij heeft iedereen ooit wel eens aan Judo gedaan 😉 Ook geen wedstrijdambities meer, Sjaak? Zo heeft powerlifting diverse gewichts- en leeftijdslassen. Bij de masters (diverse leeftijdsklassen vanaf 40) zou je het denk ik niet slecht doen 👊
  • huggybear1968
    Wim zat altijd in de zwaargewichtklasse. Ik ga denk ik geen logje bijhouden. Leg mijzelf al genoeg verplichtingen op.😉
  • huggybear1968
    Heb ooit een keer in mijn judo ''carrière '' een training gehad van Wim Ruska, maar toen was hij al op leeftijd en niet meer in de -100kg klasse. Verder ben ik nooit verder gekomen dan zwarte band. Mooi te zien dan Sjaak hier op het forum zit...
  • huggybear1968
    Training 28-10-2025 Opwarmen band pull aparts 3x20x incline bench press 10xbar 6x70 6x100 8x110 7x110 close grip bench press 10xbar 6x70 6x120 vanaf hier slinger added 2x5x170 slinger weer af 10x120 incline dumbbell flyes 3x12x15 kettle...
  • polotraxx
    polotraxx reageerde op het topic Tweede kuur (Test-E + EQ)
    Snap wel dat je de test langer laat lopen maar dit hoeft toch niet per se geleidelijk te laten zakken? Gewoon weekje of 2-3 langer doorzetten, of je nu dezelfde hoeveelheid test zet of telkens een beetje minder... Is maar mierenneukerij :D
  • B
    Op onderhoud en genieten van dat je niet mag trainen. 3wk niet trainen vind je op jaren trainen niet terug.
  • HUARGH
    HUARGH reageerde op het topic Sticky Toon je home gym!
    Ja, denk je dat ik te conservatief ben met hoeveel machines ik kwijt kan dan? Iets waar ik last van heb bij mijn schuur nu is dat het veel 'tetrissen' is idd (en de temperatuur haha) en als ik het ene wil gebruiken moet ik eerst een heleboel...
  • zunnepitte
    14-10-25 jt B10W4D1 Squat w/belt 200 x 2 @8 Tempo squat w/belt 155 x 3 @4 155 x 3 @5 155 x 3 @6 Paused bench press 115 x 3 115 x 3 115 x 3 Deadlift 187.5 x 6 @5.5 187.5 x 6 @6 Cable pullover 15 x 12 @8 15 x 12 @9 DB side raise 10.75 x 13...
  • HUARGH
    HUARGH waardeerde g-men's bericht in het topic Sticky Toon je home gym! met Like Like
    Hoe dan zo weinig machines? Mijn nieuwe homegym wordt 30m2 De huidige is 15. Daar staat nu al in: dumbbelrek, platform met halfrack, echobike, latpulldown, ghr, reverse hyper, 45graden back extension. En op dit moment zelfs een seated leg curl...
  • B
    Hee, Op dit moment zit ik in mijn lean bulk, waarbij ik ongeveer 300/400 gram per week aankom. Om dit te halen, zit ok aan 2850 calorieën 190 E/ 760 kcal 84 V/ 756 kcal 333 K / 1334 kcal Nu ben ik gisteren geopereerd en mag ik 3 weken niet...
  • Sjaak Ruska
    Heb ooit een keer in mijn judo ''carrière '' een training gehad van Wim Ruska, maar toen was hij al op leeftijd en niet meer in de -100kg klasse. Verder ben ik nooit verder gekomen dan zwarte band. Mooi te zien dan Sjaak hier op het forum zit...
  • Sjaak Ruska
  • pol0100
Terug
Naar boven