Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Update homegym. Lifefitness pro1 seated legcurl gekocht. Een van de beste seated legcurls ooit gemaakt en daarom maar even echt diep in de buidel getast. Wel gekocht op de groei van de homegym. We zijn al lang bezig met dat project maar er zit...
D66.
@Chase misschien een goed idee om hier een anonieme poll van te maken? Ik denk dat de respons dan een stuk hoger gaat zijn. Niet iedereen heeft er zin in zijn/haar keuze openbaar te maken.
kijk: https://youtube.com/shorts/sH2_8vfPz5Q?si=VO-zsTUljUB5mTJy
Fijne vent en sommige lui hier moeten hun ogen openen. Beetje respect ook. Chest supp row opgehaald. Doek erover en in prachtige conditie. Massief ijzeren geleiders weer even...
Training 28-10-2025:
Rug
Feels:
Redelijk, slaap is nog steeds wat ruk ik krijg amper remslaap terwijl ik daar tijdens de cut geen last van had.
Pomp, training etc gaat wel lekker en ook geen maagzuur of whatever dus dat is wel lekker...
Heb de dumbells van Lioninside nu 2 dagen binnen. Tot nu toe bevallen ze.
In ieder geval een stuk sneller met wisselen van gewichten.
Met de traditionele dumbells erachter.😉
Full Body 3 do 30
4 x 50 s nek raises (fysio) => zelfde
WU BW overhead squats (met stok boven hoofd)
1 x 15x
Dumbbell Overhead Squats
2 x 12x 4.5 kg
Goblet squats, ATG
4 x 12x 34 kg => weer 2 kg erbij
goed bracen met abs en lage rug :thumb...
Heb de dumbells van Lioninside nu 2 dagen binnen. Tot nu toe bevallen ze.
In ieder geval een stuk sneller met wisselen van gewichten.
Met de traditionele dumbells erachter.😉
Welkom terug en vooral niet in de eerste weken te vaak gaan, bouw het rustig op. Heel veel succes en als er tips nodig zijn dan zijn er hier genoeg die je willen helpen. Die kilo’s wat je bent aangekomen is denk ik vocht?
Bodyweight
92.7kg (Nog een beetje en dan moet ik toch beginnen afremmen 😄 eind november nog mijn laatste wedstrijd waar ik u93 meedoe, en geen zin in een stevige watercut)
Bench press
6 x 70kg
6 x 80kg
6 x 90kg
6 x 100kg
6 x 110kg
6 x 120kg
6 x...
Haha, ik maak ook even een mooie soort van blunder. :D
Komt die.
Ik heb plannen om mijn huis en home gym wat meer smart te gaan maken.
Dus met Black Friday in mijn hoofd al hele plannen gemaakt, verschillende verlanglijstjes gemaakt op sites...
Crossfit met mijn vriendin :(
Warming up met een berg buikspieroefeningen
Om de minuut 5 burpies met daartussen als doel
90 kcal assault bike
90kcal skimachine
90kcal roeien
Gewoon gaan. Tis net werken. Dus tis wat het is en jezelf niet afvragen of je zin hebt om te gaan. Soms train/werk je wat harder, soms train/werk je wat minder hard maar je gaat altijd 👌
We zouden het heel fijn vinden als de enquête zo veel mogelijk verspreid kan worden zodat we veel antwoorden hebben en een goede conclusie kunnen trekken!
Bedoelt u het antwoord op de onderzoeksvraag of iets anders?