Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Strongman
hyper extension / abs
2 sets high rep, soort warming up
Incline Axle Press
Op een incline die één lager is dan de stricte overhead die ik normaal doe. Was enorm wennen, voelde also m'n schouder en triceps niet af konden spreken wie er...
Eet het niet elkedag, bijna nooit eigenlijk maar had er vandaag trek in.
Turks ontbijt, heet menemen.
bak spray
4 hele eieren
3 tomaten
2 uien
1 eetlepel tomatensaus
Een mix van kruiden, ik hou van pittig dus chili poeder, zwarte peper, zout etc...
donderdag;
wide grip shouder press
2x6x60kg
side raises
biceps
triceps
geen idee meer, was een snelle pomp sessie
vrijdag 5km in 21;36
zondagochtend
rear delt flyes
87,5kg x 12,10,10
seated hamstring curl
80kg + 5 x 3x8
seated abduction...
Gewicht: 79,7 kg
Ik heb me de voorbije 2 weken behoorlijk ellendig gevoeld. 10 dagen geleden nog een keer een poging gedaan om te trainen, maar dat was te zielig om het zelfs maar een deload te noemen. Nu ben ik toch al goed genoeg om licht(er)...
bak spray
4 hele eieren
3 tomaten
2 uien
1 eetlepel tomatensaus
Een mix van kruiden, ik hou van pittig dus chili poeder, zwarte peper, zout etc...
bak spray
4 hele eieren
3 tomaten
2 uien
1 eetlepel tomatensaus
Zondag 2.11.
Niet zo soepel als vorige week, maar is ligisch na een week ziek, volgende week 172.5x3 voor een PR dit decennium.
Squat
X8,8
Barx8
50x5
70x5
90x3
110x1
130x1
145x1
157.5x1
167.5x3
125x5,5,5,5,5
SLDL
190x4 PR
157.5x10
132.5x10...
Gewicht: 79,7 kg
Ik heb me de voorbije 2 weken behoorlijk ellendig gevoeld. 10 dagen geleden nog een keer een poging gedaan om te trainen, maar dat was te zielig om het zelfs maar een deload te noemen. Nu ben ik toch al goed genoeg om licht(er)...
Relatief laag? :roflol:
Dit wordt ingekocht van China en dan doorverkocht voor mensen die niet vanuit China durven te bestellen, ander label erop, hoppakee. Hier is niet echt sprake van "fake" of "real" . Een goede vendor heeft trouwens Janoshik...
bak spray
4 hele eieren
3 tomaten
2 uien
1 eetlepel tomatensaus
Sinds ruim een maand de zwarte variant tot 41.5 kg in huis en ze bevallen uitstekend! Uiteraard wel iets van "flex" in het geheel maar als je er niet mee gaat gooien dan zeker degelijk genoeg voor vele jaren trainingsplezier. Last van rammelen...
bak spray
4 hele eieren
3 tomaten
2 uien
1 eetlepel tomatensaus
Sinds ruim een maand de zwarte variant tot 41.5 kg in huis en ze bevallen uitstekend! Uiteraard wel iets van "flex" in het geheel maar als je er niet mee gaat gooien dan zeker degelijk genoeg voor vele jaren trainingsplezier. Last van rammelen...
Training 02-11-2025:
Arms
Feels:
-
Health shit:
Bodyweight:
107.3kg, calorieën afgelopen week verhoogd met 50gr rijst en vanaf vandaag nog eens 30gr.
Fancy trainings filmpje:
kijk: https://youtu.be/-5_n4b2DlGw?si=bcknjknQLCnBQAVc
Deze morgen om 4u15
FB 1
Monday, 3 November 2025 at 04:45
Leg Press
Set 1: 135 kg × 12
Set 2: 175,7 kg × 12
Set 3: 175,6 kg × 12
Shoulder Press (Machine)
Set 1: 36 kg × 12
Set 2: 36 kg × 12
Set 3: 36 kg × 10
Seated Row (Cable)
Set 1: 52 kg ×...
Upper Body zo 2/11
core:
Lock clam 2 x 12L+12R (buik op grond 1 voet in knieholte, de gebogen knie omhoog heffen)
Front plank 2 x 40 sec => zelfde
Side plank 2 x 35L+35R (sec) => 4 x 5s erbij
Wall sit met 45° 4.5 kg db twist (obliques)
kijk...