Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
kijk: https://www.youtube.com/shorts/VKQtnFulWKM
Ik heb planche geprobeerd, dat lukt nog niet
kijk: https://youtube.com/shorts/CW38-FnIIBM
Hier nog een poging
Achja kan altijd gekker. Zo hadden we een kleed onder de eettafel maar mijn vriendin vond het niet meer mooi, maar kan de tafel niet optillen dus snijd ze met een stanley mes het kleed eromheen maar weg als ik aan het werk ben 💁
Maandag 3.11.
Rennen
Iets beter dan vorige week, maar terrein weer niet echt chill. Morgen wordt mijn loopband geleverd.
10.1 km in 1.08.11
Avg HR 155, max 163
Axle press
5 x 65kg
3 x 85kg
2 x 95kg
2 x 105kg
2 x 110kg (Clean blijft lastig/pijnlijk. Press zit nog wel wat overschot op)
Bench press
6 x 70kg
4 x 100kg
4 x 110kg
4 x 120kg
4 x 130kg
4 x 135kg (Oefff. Misgroove bij de laatste rep 😅 wel kunnen...
Heel erg bedankt voor het invullen van de enquête allemaal!
Het zou heel fijn zijn als er nog mensen zijn die eventueel openstaan voor een interview.
U kunt dan een privébericht naar ons sturen.
Eet het niet elkedag, bijna nooit eigenlijk maar had er vandaag trek in.
Turks ontbijt, heet menemen.
bak spray
4 hele eieren
3 tomaten
2 uien
1 eetlepel tomatensaus
Een mix van kruiden, ik hou van pittig dus chili poeder, zwarte peper, zout etc...
Alweer een nieuwe medicijn in ontwikkeling voor diabetes patienten genaamd bioglutide. Bevat dezelfde stoffen als reta maar dan zit er ook igf-1 bij. Oraal ook nog...
Achja kan altijd gekker. Zo hadden we een kleed onder de eettafel maar mijn vriendin vond het niet meer mooi, maar kan de tafel niet optillen dus snijd ze met een stanley mes het kleed eromheen maar weg als ik aan het werk ben 💁
Maar welke van deze 2 is nou zo slim geweest om dit te doen dan?
Hoop dat je ook geen krassen in je vloer hebt verder.
Ik zag net nog ergens dat je hele bakken met ijs achter je kiezen stopt.
Snap ik wel dat je wat dikker word.
Maar aan de...
Is jou vriendin misschien die meid die met die andere gozer aan appen was in dat andere topic hier of niet dan?? :haha:
Kijk uit hoor! Deze houdt van snijden! :eek!:
Als je zou gaan stotteren groeien je benen misschien sneller tijdens het tellen van je reps :D
Tw-t-twee, d-d-drie (eigelijk zit je op 12)
(niet gelijk boos worden iedereen dit was een grap stotterde zelf als kind als een malle)
Uitslover :wl:
Als je zou gaan stotteren groeien je benen misschien sneller tijdens het tellen van je reps :D
Tw-t-twee, d-d-drie (eigelijk zit je op 12)
(niet gelijk boos worden iedereen dit was een grap stotterde zelf als kind als een malle)
Uitslover :wl:
Ik las goede verhalen over het eiwitrijk brood van Lidl. 3x gegaan en het was uitverkocht.
Vandaag lag er nog eentje.
Dadelijk eitje bakken 👨🍳
Ben benieuwd.
Hier is het nooit druk en ben eigenlijk vaak alleen.
Zaterdag avond;
Niks mooiers dan alleen trainen en niet muziek zender bejaard fm door de speaker horen 💁
Àande ene kant heel chill om zo'n manier je eigen gym te hebben maar aan de andere kant...
Als het vaker zo stil (hoop het niet) is is de vraag hoe lang ze nog open kunnen blijven