Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Geen foto maar ik had zondag bij strandpaviljoen Thalassa een wildschotel genomen met hertenbiefstukken, ree, en kwartel drumsticks geloof ik. was echt heerlijk.leuke tent ook.
Gisteren maaltijdsoep. Soto ayam gemaakt of in ieder geval geprobeerd.
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum. Heb van mijn 18e tot mijn 22e vrij constant getraind in de sportschool. Ik wil dit nu op 34 jarige leeftijd weer oppakken (heb wel altijd veel andere sporten blijven doen in de tussentijd).
Ik wil graag HGH...
Dat is natuurlijk ook een optie! Maar heb nu zelf al steeds het gevoel tijd te kort te komem om alles lekker 2x in de week te pakken.
Ik draai nu 4 daags split.
Borst tri
Benen
Rug bi
Schouders
Rust
Heb hier een tijdje mee liggen stoeien maar...
Yes geprobeerd en biceps voor rug op de pull wil prima maar triceps eerst op de push gaat me slechter af. Doe nu armen apart op een dag en bevalt mij het beste!
Het kan zeker nog uitmaken, je frequentie is ook erg belangrijk.
Je zou dus rug + tricep kunnen doen waarbij je voor triceps alleen direct volume pakt
Volgende sessie is dan borst + bicep waarbij je nog indirect volume pakt voor tricep
Dit...
Ik heb altijd de grote spier eerst getraind, dus kan niet uit ervaring spreken.
Maar is het ook werkelijk zo dat je bv je rug slechter kunt pakken als je biceps al vermoeid is? Of pak je je rug juist beter door de secundaire spier uit die...
31-10-25 jt B11W1D2
Paused bench press
130 x 1 @6
125 x 2 @6
122.5 x 2
122.5 x 2
122.5 x 2
122.5 x 2 @6.5
Sumo deadlift w/belt
220 x 1 @5
202.5 x 2
202.5 x 2
202.5 x 2 @7
Chin up
BW+22,5 x 2 @6
BW+10 x 8 @8
BW+10 x 8 @8
Single leg leg...
Zojuist bloed afgenomen! Was wel weer even een dingetje daar ik er totaal niet tegen kan. Waarschijnlijk ook de reden dat ik nooit een kuurtje of iets ben begonnen..
Ik zal jullie even op de hoogte houden zodra ik meer weet
Zojuist bloed afgenomen! Was wel weer even een dingetje daar ik er totaal niet tegen kan. Waarschijnlijk ook de reden dat ik nooit een kuurtje of iets ben begonnen..
Ik zal jullie even op de hoogte houden zodra ik meer weet
Lekker begin van de dag! Maandag benen getraind, gisteren bovenlichaam en vandaag afgesloten met hardlopen. Morgen rustdag en opnieuw 💪
Verder weinig bijzonders hier. Behalve bijzonder goede benen 😁.
Voeding 2x cream of rice, frambozen, whey...
Still alive 😊. Even wat afstand genomen om de balans in mijzelf te vinden mbt gezondheid, lichaamsbeeld en relatie sport en voeding. Even terug naar wat ik wil, leuk vind, mooi vind en gezond vind los van de diehard sporters hier. Voeding even...
Lekker begin van de dag! Maandag benen getraind, gisteren bovenlichaam en vandaag afgesloten met hardlopen. Morgen rustdag en opnieuw 💪
Het kan zeker nog uitmaken, je frequentie is ook erg belangrijk.
Je zou dus rug + tricep kunnen doen waarbij je voor triceps alleen direct volume pakt
Volgende sessie is dan borst + bicep waarbij je nog indirect volume pakt voor tricep
Dit...
Geen foto maar ik had zondag bij strandpaviljoen Thalassa een wildschotel genomen met hertenbiefstukken, ree, en kwartel drumsticks geloof ik. was echt heerlijk.leuke tent ook.
Yes geprobeerd en biceps voor rug op de pull wil prima maar triceps eerst op de push gaat me slechter af. Doe nu armen apart op een dag en bevalt mij het beste!
Ik ben al na aan het denken over een "nieuw" schema voor na de cut.
Na enige tijd borst triceps en rug biceps te hebben getraint wil ik over een paar weken de zaken ondraaien en borst biceps samen pakken en rug triceps.
Ik lees veel voors en...
Full Body 4 di 4
WU BW overhead squats (met stok boven hoofd)
1 x 15x
Dumbbell Overhead Squats
2 x 14x 4.5 kg
zwaar vandaag, beetje last van schouders door die rare wall sit twist :o
Bulgarian split squats
1 x 10L+10R BW WU
4 x 10L+10R 20.5 kg...
Full Body 4 di 4
WU BW overhead squats (met stok boven hoofd)
1 x 15x
Dumbbell Overhead Squats
2 x 14x 4.5 kg
zwaar vandaag, beetje last van schouders door die rare wall sit twist :o
Bulgarian split squats
1 x 10L+10R BW WU
4 x 10L+10R 20.5 kg...
Lijkt me meer 30min cardio als je die lijst dan met 3x12 afwerkt. Begrijp me niet verkeerd maar dat schema gaat je niet veel brengen als je het mij vraagt. Waarom pak je niet een gewoon klassiek trainingsschema of een fullbody 3x per week. Daar...
Lijkt me meer 30min cardio als je die lijst dan met 3x12 afwerkt. Begrijp me niet verkeerd maar dat schema gaat je niet veel brengen als je het mij vraagt. Waarom pak je niet een gewoon klassiek trainingsschema of een fullbody 3x per week. Daar...
Wat zeiden we (en jijzelf ook) nou over het plaatsen van foto’s van prototypes? 😂
Dat accessoire wordt onderdeel van het toestel dat je daar hebt gefotografeerd. Geen idee of we dat ook als los accessoire voor normale smith machines zullen...
Jawel,
Ik doe dit op maandag woensdag en vrijdag in de ochtend.
In de namiddag doe ik op deze 3 dagen dan een lower body en op zondag full body.
Sessies duren telkens ongeveer 30 min
Legs 2:
Hip abductor: 11/14 x100/90
Seated leg curl: 8/12 x65/52
Romanian dead lift: 8/10 x145/125
Bulgarian split squat: 9/15 x52/40
Leg press wide high stance: 12/14 x140/120
Leg extension: 10/14 x84/64
Single leg calf raise: 10/14 x100/85...