MuscleMeat

Anavar winstrol kuur

Bezoekers in dit topic

Oldbuilder

Novice
Lid geworden
28 apr 2019
Berichten
11
Waardering
1
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
15%
Hallo
Vlak voor de lockdown in Maart....was ik aan de winstrol, ik voelde me er niet lekker bij..voelde me opgejaagd en onrustig..en honger gevoel..dus ik was ermee gestopt..maar sinds een paar weken ben ik begonnen met een anavar kuurtje met winstrol erbij , en tot mijn verbazing totaal geen bijwerkingen van de winstrol...zou dat komen omdat de anavar de bijwerkingen wegneemt van de winstrol?
Ik neem 40 mg anavar en 40 mg winstrol..ben nu 14 dagen verder en sins vandaag merk ik dat het begind te werken...meer kracht en pomp..nog niet echt spectaculair, zal nog wel komen denk ik
Mijn vraag ...is er iemand die daar ervaring mee heb?
Het vreemde is ook dat honger gevoel is weg wat winstrol normaal geeft.
Brand maar los....
 
Winstrol geeft hongergevoel?
Nee daar heb mijn geen ervaring mee.
 
Heb je nu een ander merk of iets dergelijks?
 
Zelvde merk....ik had over van voor de lockdown...alleen nu wat anavar erbij en toen alleen winstrol
 
Ik ben toen zelfs terug gegaan naar 10 mg ....maar ook toen dezelvde bijwerkingen.
Anavar neemt de bijwerkingen van winstrol weg lijkt het
 
Ik ben toen zelfs terug gegaan naar 10 mg ....maar ook toen dezelvde bijwerkingen.
Anavar neemt de bijwerkingen van winstrol weg lijkt het
Echt een warrig verhaal.
 
Ik ben toen zelfs terug gegaan naar 10 mg ....maar ook toen dezelvde bijwerkingen.
Anavar neemt de bijwerkingen van winstrol weg lijkt het

yeah right.
 
blijf dan af van winstrol en pak anavar only of ga aan de test.. tenzij je niet wilt(durft). te injecteren.

anders...wat hier al genoemd was ,ga dan niet kuren
 
blijf dan af van winstrol en pak anavar only of ga aan de test.. tenzij je niet wilt(durft). te injecteren.

anders...wat hier al genoemd was ,ga dan niet kuren

Of overal van af blijven :penis:
 
Of overal van af blijven :penis:

57 jaar en er helemaal niets van begrepen.
Vroeger was bodybuilding voor de domme en sterke gasten, sommige hebben dat tijdperk overleeft. Sommige lukt het niet om zich aan de nieuwe standaard aan te passen.

No orals, better just say no !
 
57 jaar en er helemaal niets van begrepen.
Vroeger was bodybuilding voor de domme en sterke gasten, sommige hebben dat tijdperk overleeft. Sommige lukt het niet om zich aan de nieuwe standaard aan te passen.

No orals, better just say no !

is maar goed dat jij het wel begrijpt he beast!
 
Orals zijn gewoon fijn hoor, hoef het alleen niet meer
anavar: constant duizelig, oververmoeid, spieren wel steen hard zelfs in rust (9 weken 50mg/ed).
winstrol orals: lekker men lever mee overbelast, laten testen na 4 weken en leverwaardes waren shit + steken op die plek en men vertering helemaal ontregeld. Mee gestopt en steken gingen gelijk weg.
Achteraf orals getest, was gewoon legit. Kon even goed een totaal andere stof zijn.

Liever niets nemen dan dat ik het nog orals zou aanraken.
Wel al positievere resultaten mee gezien bij vrienden, maar niets om over naar huis te schrijven.
 
is maar goed dat jij het wel begrijpt he beast!

Ja ja, mijn kennis neemt toe. Goed over de na en voordelen nadenken. Dan eventueel injecteren, en nakuren. Zorg dat je alles in huis hebt voor je begint, dus inclusief de 20 kilo naturel gains, voordat je risico's gaat nemen.
En verwacht er niet te veel van !

Nog 10kg te gaan, dus ik heb nog wel even :)
 
Back
Naar boven