AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD UITSLAG van de Big-T Memorial Contest 2020

  • Topic starter wovano
  • Startdatum
  • Reacties 423
  • Weergaven 27K
  • Volgers 45

Bezoekers in dit topic

Ik kom er nu pas achter dat ik geen stemmen/ratings kon zien omdat ik 'Dark Theme' ingesteld heb. Met het standaardthema kan dit wel.
 
Ik kom er nu pas achter dat ik geen stemmen/ratings kon zien omdat ik 'Dark Theme' ingesteld heb. Met het standaardthema kan dit wel.
Oh, dat heb ik dan ook.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Je lijkt op deze foto wel op zo een Neanderthaler Bert . :p Ziet er goed uit kerel, proficiat met je overwinning.:1e:
Bedankt, maar hebben die geen baard?
 
Gefeliciteerd allemaal :clap: Een terechte top 3 imo :clap:
 
Zie toch allemaal mooie resultaten weer. Vind zelf juist 2 natties (denk ik) - wesley en simsalabim - de tofste fysieken hebben, wou ik toch even kwijt. Dat het niet voor iedereen om kuren en meest shredded zijn hoeft te gaan. Heb het echter niet in cijfermatige ratings kunnen uitdrukken


Wat waren buiten die 3 mod beoordelingen jegens s4m (ongeldige) redenen voor anderen om deelnemers 1* te geven? (zie het bijvoorbeeld bij BB, maar ook andere deelnemers?)
Mooi compliment man, deze hele sport is sowieso allemaal op smaak gebaseerd. Dat is waarom al die rellen gaande zijn
 
Mooi compliment man, deze hele sport is sowieso allemaal op smaak gebaseerd. Dat is waarom al die rellen gaande zijn
There’s no business like showbusiness. Het is ook een soort voor drama Queens. :laugh:
 
Back
Naar boven