Fitness Seller

Aankondiging UITSLAG van de Big-T Memorial Contest 2020

Om mezelf te verbeteren had ik in de comments ook graag wat opbouwende kritiek gekregen waar ik het heb laten liggen. Alle comments zijn positief en lovend. Heb alleen een paar keer kunnen lezen dat ik er 'te droog' uitzie.
Vergeet de tanning niet!!!

Om mezelf te verbeteren had ik in de comments ook graag wat opbouwende kritiek gekregen waar ik het heb laten liggen. Alle comments zijn positief en lovend. Heb alleen een paar keer kunnen lezen dat ik er 'te droog' uitzie.

Te droog kan niet.
Massa is waar je naar op zoek moet.
Jij zou helemaal niet mogen cutten voordat je massa hebt om over te houden. Voor ons oudere natty's is massa bouwen al moeilijk genoeg.

Te droog kan niet.
Massa is waar je naar op zoek moet.
Jij zou helemaal niet mogen cutten voordat je massa hebt om over te houden. Voor ons oudere natty's is massa bouwen al moeilijk genoeg.
Dat ja, het punt is namelijk dat je met zeg 10 kg meer spiermassa helemaal niet zo diep hoeft te gaan voor een vergelijkbaar vetpercentage.

• Like
Waarderingen: BB_
Intern bespreken dat de 1* stemmen niet worden meegeteld en dan toch nog even 3 sterren geven valt daar m.i. ook onder.
Zoals jij doet?
IMG-20200907-WA0014.jpg

Laten we verder de discussie stoppen, en dat zeg ik niet omdat ik eerste ben geworden, maar omdat @wovano het verstandige besluit heeft genomen de 1 sterren te verwijderen, waardoor deze er helemaal niet meer toe doen. Volgend jaar een nieuwe opzet, dus er wordt lering uitgetrokken . :)

Terug
Naar boven