- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar hoor ik dat toch de laatste tijd vaker.....🤭Wat bedoel je dan met:
Binnen een dictatuur wordt er misbruik gemaakt van de macht die wordt toebedeeld aan de regering.
Klinkt een beetje als de propaganda die @Schneider uit ging enige tijd terug.
die had het altijd over ene SanceaușescuKlinkt een beetje als de propaganda die @Schneider uit ging enige tijd terug.
Vergeet de tanning niet!!!Om mezelf te verbeteren had ik in de comments ook graag wat opbouwende kritiek gekregen waar ik het heb laten liggen. Alle comments zijn positief en lovend. Heb alleen een paar keer kunnen lezen dat ik er 'te droog' uitzie.
Hij bedoelde saucijzenbroodje uiteraard.
Om mezelf te verbeteren had ik in de comments ook graag wat opbouwende kritiek gekregen waar ik het heb laten liggen. Alle comments zijn positief en lovend. Heb alleen een paar keer kunnen lezen dat ik er 'te droog' uitzie.
Dat ja, het punt is namelijk dat je met zeg 10 kg meer spiermassa helemaal niet zo diep hoeft te gaan voor een vergelijkbaar vetpercentage.Te droog kan niet.
Massa is waar je naar op zoek moet.
Jij zou helemaal niet mogen cutten voordat je massa hebt om over te houden. Voor ons oudere natty's is massa bouwen al moeilijk genoeg.
Tanning doe ik uit principe niet. Daarvoor ben ik niet ijdel genoeg. Ik vond het scheren van de benen al op het randje, maar als ex-wielrenner kon ik me daar wel overheen zetten.
Bij gebrek aan spiermassa kennelijk wel.
Zoals jij doet?Intern bespreken dat de 1* stemmen niet worden meegeteld en dan toch nog even 3 sterren geven valt daar m.i. ook onder.
Wat?Klinkt een beetje als de propaganda die @Schneider uit ging enige tijd terug.
Wat?
Te lui om het topic te doorlezen. Het probleem, bij dit soort wedstrijden, was echter dat sommige leden vals speelden.

Wat?
Te lui om het topic te doorlezen. Het probleem, bij dit soort wedstrijden, was echter dat sommige leden vals speelden.

Ik ben gestopt. Je moet immers stoppen op je hoogtepunt. #netflixenendikworden #bierNou dames, het was me een genoegen vandaag. Ik ga trainen. Met pussyweights. Tot straks !
Als je even goed kijkt zie je dat ik op twee uitzonderingen na iedereen 3* heb gegeven.
Mijn Hoogtepunt is al lang voorbij. Ik kan alleen nog rijk worden en in een cabrio terugverlangen naar toen ik nog jong en wild was.Ik ben gestopt. Je moet immers stoppen op je hoogtepunt. #netflixenendikworden
Wat?
Jij stelt nooit teleur Ron.Wie het beste boek leest en de juiste dealer met het juiste spul etc.
Dit is geen wedstrijd, dit is showbusiness