Fitness Seller

WEDSTRIJD UITSLAG van de Big-T Memorial Contest 2020

  • Topic starter wovano
  • Startdatum
  • Reacties 423
  • Weergaven 27K
  • Volgers 45

Bezoekers in dit topic

Wie het beste boek leest en de juiste dealer met het juiste spul etc.
Dit is geen wedstrijd, dit is showbusiness
Dan was ik wel laatste geworden.:roflol:
 
Ik ben gestopt. Je moet immers stoppen op je hoogtepunt. #netflixenendikworden #bier
Mag ik je buik dan af en toe gebruiken als kussen in ruil voor het vasthouden van je bier?(door die koude klauwen altijd gekoeld) :roflol: :roflol:
 
Mag ik je buik dan af en toe gebruiken als kussen in ruil voor het vasthouden van je bier?(door die koude klauwen altijd gekoeld) :roflol: :roflol:
9CA4CAF4-23FF-456F-9FB2-4D5C55DBE98A.jpeg
 
Laten we verder de discussie stoppen, en dat zeg ik niet omdat ik eerste ben geworden, maar omdat wovano het verstandige besluit heeft genomen de 1 sterren te verwijderen, waardoor deze er helemaal niet meer toe doen. Volgend jaar een nieuwe opzet, dus er wordt lering uitgetrokken . :)
Misschien was het eerlijker geweest als 1 sterren omgezet waren naar 2. ;)
 
Is belangrijk dat je in team moderator zit.
Bullshit, BB_ heeft van mij 5 sterren gehad en strive oa ook.
Je moet geen onzin roepen als je niet weet wat er achter de schermen gebeurd.
Strive4muscle maakt er niet voor niets geen gezeik over, het had ook heel anders kunnen uitdraaien.
 
Bullshit, BB_ heeft van mij 5 sterren gehad en strive oa ook.
Je moet geen onzin roepen als je niet weet wat er achter de schermen gebeurd.
Strive4muscle maakt er niet voor niets geen gezeik over, het had ook heel anders kunnen uitdraaien.
Ik maak er geen gezeik van omdat het nutteloos is. Ik heb wel een andere kijk gekregen op sommige mensen van het forum, mag dat duidelijk zijn.
 
Bullshit, BB_ heeft van mij 5 sterren gehad en strive oa ook.
Je moet geen onzin roepen als je niet weet wat er achter de schermen gebeurd.
Strive4muscle maakt er niet voor niets geen gezeik over, het had ook heel anders kunnen uitdraaien.
Ik roep wat ik wil. En het is gelopen zoals jullie het wilde.
 
BB is duidelijk de winnaar omtrent transformatie.
Gefeliciteerd!
 
Zie toch allemaal mooie resultaten weer. Vind zelf juist 2 natties (denk ik) - wesley en simsalabim - de tofste fysieken hebben, wou ik toch even kwijt. Dat het niet voor iedereen om kuren en meest shredded zijn hoeft te gaan. Heb het echter niet in cijfermatige ratings kunnen uitdrukken


Wat waren buiten die 3 mod beoordelingen jegens s4m (ongeldige) redenen voor anderen om deelnemers 1* te geven? (zie het bijvoorbeeld bij BB, maar ook andere deelnemers?)
 
Laatst bewerkt:
Wat waren buiten die 3 mod beoordelingen jegens s4m (ongeldige) redenen voor anderen om deelnemers 1* te geven? (zie het bijvoorbeeld bij BB, maar ook andere deelnemers?)
Ik vind het niet vreemd om de minste 1 ster, de beste 5 sterren te geven en de rest daarbinnen. Zo kan je beter differentiëren, maar omdat ik telkens las dat men het niet vind kunnen heb ik tussen 2 en 5 sterren gegeven, ik heb zelfs meerdere mensen 2 sterren gegeven.
 
Ik heb enkel 5/4/3 gegeven.

Guido32 je ziet het 100% verkeerd maar ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.
 
Wie was eigenlijk de laatste natty die deze contest won en in welk jaar was dat?
 
Helemaal langs me heengegaan maar mn felicitaties naar de winnaar(s)
 
Back
Naar boven