XXL Nutrition

Coach met open en eerlijke kuur ervaring (Arnhem)

Bezoekers in dit topic

Yates zegt ook 300 a 400 kcal boven onderhoud.
En waar ligt je onderhoud.. als je niks doet kan je dit goed weten.. als je de 1ne dag meer werkt of meer stapt als de ander is je onderhoud al anders... in een kuur 1000 kcal erboven simpel bent ge zeker dat kilotje extra vet na een diepe cut gaat het echt niet maken ..
 
Gaat sws wel goed komen met jou.
Je basis is al bijzonder goed, dat getuigd toch al van voldoende kennis en discipline? Hup bestellen die zooi en laat dat off gaan ook maar meteen achterwege. Anders kan je net zo goed natty blijven imo.
 
Neem aan dat je conditioning ook veel beter was je 3e wedstrijd tov je eerste. Zullen dus vast en zeker meer dan 2kg spiermassa zijn geweest.

Klopt. Laat het dan 3 kg zijn. Het wordt gewoon vaak onderschat hoeveel verschil pure spiermassa wel niet kan maken.
 
En waar ligt je onderhoud.. als je niks doet kan je dit goed weten.. als je de 1ne dag meer werkt of meer stapt als de ander is je onderhoud al anders... in een kuur 1000 kcal erboven simpel bent ge zeker dat kilotje extra vet na een diepe cut gaat het echt niet maken ..
Pas maar op, voor je het weet ben je strongman wedstrijden aan het doen om je fysiek te verantwoorden
 
Pas maar op, voor je het weet ben je strongman wedstrijden aan het doen om je fysiek te verantwoorden
Hoeft niet als die 1000 kcal surplus clean zijn
 
Hoeft niet als die 1000 kcal surplus clean zijn
Dit maakt dus werkelijk geen drol uit. Al vreet je je dieet + 1000kcal aan rotzooi of 1000 kcal aan komkommer dan zal de totale toename in gewicht nagenoeg hetzelfde zijn
 
Hoeft niet als die 1000 kcal surplus clean zijn
1000 kcal surplus is gewoon onnodig veel. niemand met een beetje trainingservaring gaat in de buurt komen van één kg vvm gain per week, ook gebruikers niet. en nee het maakt geen reet uit of dit clean is of niet. overschot is overschot
 
Mijn bulk was ook erg lean eerste kuur
15-17 kg
 
1000 kcal surplus is gewoon onnodig veel. niemand met een beetje trainingservaring gaat in de buurt komen van één kg vvm gain per week, ook gebruikers niet. en nee het maakt geen reet uit of dit clean is of niet. overschot is overschot
Dan zal ik mijn onderhoud verkeerd inschatte
 
Dit maakt dus werkelijk geen drol uit. Al vreet je je dieet + 1000kcal aan rotzooi of 1000 kcal aan komkommer dan zal de totale toename in gewicht nagenoeg hetzelfde zijn
klopt helemaal man heeft allemaal niks te maken met insulinespikes en thermogenics en dergelijke in het lichaam doe de test maar eens 4000 kcal aan vlees of rotzooi zien we het eerste dik word ✌
 
Dit maakt dus werkelijk geen drol uit. Al vreet je je dieet + 1000kcal aan rotzooi of 1000 kcal aan komkommer dan zal de totale toename in gewicht nagenoeg hetzelfde zijn
Ik denk dat je toekomstige coach je gelijk een paar stompen verkoopt als je met deze onzin komt.

Vocht, digestion, vitamines, mineralen, electrolyen worden behoorlijk onderschat. Gewoon clean eten dus.
 
Ik denk dat je toekomstige coach je gelijk een paar stompen verkoopt als je met deze onzin komt.

Vocht, digestion, vitamines, mineralen, electrolyen worden behoorlijk onderschat. Gewoon clean eten dus.
kcal zijn kcal.

gezondheid is een ander verhaal
 
kcal zijn kcal.

gezondheid is een ander verhaal
Een gezond lichaam is beter in staat om te groeien dan een lichaam vol met dirty kcals. Er is een reden waarom 99% van de pro bodybuilders nagenoeg allemaal hetzelfde eten: havermout, eieren, rijst, kip.
 
dezelfde reden dat ze nog een bro split volgen: omdat ze vastgeroest zitten in de jaren 80.
is er is niks mis met bro split als je volume even hoog ligt...
 
Ik denk dat je toekomstige coach je gelijk een paar stompen verkoopt als je met deze onzin komt.

Vocht, digestion, vitamines, mineralen, electrolyen worden behoorlijk onderschat. Gewoon clean eten dus.
Ik snap ook wel dat vezels mineralen vitaminen een rol spelen maar dat is meer voor je gezondheid en levenskwaliteit van belang. Ik wil niet zeggen dat ik hele dagen burgers vreet maar ik kan je verzekeren dat voor bodybuilding macros in belang veel groter zijn dan micro’s
 
Een gezond lichaam is beter in staat om te groeien dan een lichaam vol met dirty kcals. Er is een reden waarom 99% van de pro bodybuilders nagenoeg allemaal hetzelfde eten: havermout, eieren, rijst, kip.
Dat komt voornamelijk omdat slecht eten je spijsvertering en hormoon huishouding naar de kloten helpt. Echter is dat alleen van toepassing wanneer je dieet compleet schijt is. Havermout eieren rijst kip is echt bro bullshit. Gewoon een gevarieerd dieet zonder bovengenoemde producten kan je net zo ver helpen. Plus dat is mentaal beter te behappen dan jaar in jaar uit je macros uit hetzelfde eten halen
 
Back
Naar boven