Fitness Seller

Coach met open en eerlijke kuur ervaring (Arnhem)

Bezoekers in dit topic

Vet wat er vervolgens met cutten ook weer af moet .. cutten staat ook gelijk aan massa verlies zeker na een kuur dus dat wil ik voorkomen. Liever minder grote hoeveelheid massa aanzetten dan 10kg waar grote deel vet van is.

Het is tenslotte test only dus verwacht ook geen wonderen maar gewoon 3/4 kg schone massa

Als je met aas gaat bulken neem ik aan dat je er ook mee gaat cutten ooit en dan zal je dus heus geen massa verliezen als je een beetje normaal doet
 
Ga sowieso wel uppen tijdens de kuur , meer massa staat gelijk aan meer kcal alleen om nou gelijk 700/900 boven onderhoud te eten lijkt me nogal overkill. Kan toch nooit dat dat allemaal naar massa converteert :p?

Dat zegt ook niemand. Ik vind leanbulk gewoon een achterlijke term :roflol: Indien je gaat bulken probeer je altijd zo min mogelijk vet aan te zetten. Dus als je niets meer telt en total retard gaat noem je het een dirty bulk maar ga je op de weeg elke gram af toer gaat noem je het een lean bulk? Zit er ook nog iets tussen? Regular bulk oid?

In the end kan je beter 200 kcals te veel gegeten hebben dan te weinig.
 
Laatst bewerkt:
Wel lastig als je erna weer moet cutten; tijdens herstel? Of wachten op een volgende kuur om massa mee te behouden? in b4 gelijk life-long b&c
 
Je denkt veel te moeilijk, zo spannend is het allemaal niet.

Het blijft toch niet bij 1 kuur dus boeie
Kutzooi , ik had daarin ook zulke mooie voornemens . De cools-gedachte gang etc. 2x 6 weken per jaar. Maarja , dat loopt natuurlijk allemaal in de soep.

half jaar later zijn we toch maar overgestapt op b&c.
 
Je denkt veel te moeilijk, zo spannend is het allemaal niet.

Het blijft toch niet bij 1 kuur dus boeie
Dit. Je hoeft hier geen kernwapen te ontmantelen. Je doet gewoon één stevige cut en vanuit daar ga je bouwen met ''clean'' eten. Uiteraard maakt het niet uit als je zo nu en dan wat cheats erbij gooit , maar zou over het algemeen wel gewoon clean eten moeten zijn. Niet alleen voor je vet gains, maar voornamelijk ook voor je gezondheid gezien het feit steroids al niet bepaald gezond zijn. Steroids + shit eten = Rip LDL.

Ik snap overigens niet hoe the fuck sommigen hier die roiden het zo ver laten komen dat ze eruit zien als een ontplofte blubber pad zonder definitie. Als je gewoon één keer een goede cut doet en vervolgens bulked met ''clean eten'' dan kun je het prima in de hand houden.
 
Dat zegt ook niemand. Ik vind leanbulk gewoon een achterlijke term :roflol: Indien je gaat bulken probeer je altijd zo min mogelijk vet aan te zetten. Dus als je niets meer telt en total retard gaat noem je het een dirty bulk maar ga je op de weeg elke gram af toer gaat noem je het een lean bulk? Zit er ook nog iets tussen? Regular bulk oid?

In the end kan je beter 200 kcals te veel gegeten hebben dan te weinig.
Goed punt , ik weeg sowieso altijd alles af en alles gaat in my fitness pal, eten is 90 procent clean dus de kans dat ik in een vette prop verander zal met die 200 extra kcal nul komma nul zijn :p
 
Dit. Je hoeft hier geen kernwapen te ontmantelen. Je doet gewoon één stevige cut en vanuit daar ga je bouwen met ''clean'' eten. Uiteraard maakt het niet uit als je zo nu en dan wat cheats erbij gooit , maar zou over het algemeen wel gewoon clean eten moeten zijn. Niet alleen voor je vet gains, maar voornamelijk ook voor je gezondheid gezien het feit steroids al niet bepaald gezond zijn. Steroids + shit eten = Rip LDL.

Ik snap overigens niet hoe the fuck sommigen hier die roiden het zo ver laten komen dat ze eruit zien als een ontplofte blubber pad zonder definitie. Als je gewoon één keer een goede cut doet en vervolgens bulked met ''clean eten'' dan kun je het prima in de hand houden.
Mensen die moker dik zijn icm kuren zijn in de basis sowieso te lam om een beetje op voeding te letten en hopen dat anabolen een of ander wondermiddel gaan zijn
 
Het idee van leanbulken klinkt leuk, maar ik heb dan altijd de paranoïde gedachte dat als ik meer zou hebben gegeten, ik wellicht meer gains zou hebben gemaakt. Als je ook een beetje vet wordt weet je iig zeker dat je meer dan genoeg hebt gegeten en niks hebt laten liggen. Vet verbranden is makkelijk, spiermassa aanzetten is een stuk moeilijker.

Besides, ik heb Ronnie, Jay, Markus Ruhl etc etc nog nooit over lean bulken horen praten.
Maar als je meer vet gained dan duurt het cutten ook weer langer. Die tijd had je dan beter kunnen besteden aan gains maken. Dus begin gewoon met een goede start en zorg ervoor dat je het niet de bond maakt(abs etc moeten zichtbaar blijven bijvoorbeeld).

En inderdaad: echte LBM aanzetten is veel moeilijker dan cutten. Altijd lachwekkend om te horen/lezen dat mensen denken dat die fictieve cijfers op de wegschaal ook echte gains zijn. Iedereen met een beetje verstand weet dat dat voornamelijk glycogeen/vocht en vet is.

Ronnie, Jay en Ruhl zaten ook niet op dezelfde doses als ons. Je gaat veel minder snel vet gainen met die GH+TREN+SLIN combo, dan een 500 test-e cycle. En kom niet weer met die bullshit dat ze maar 500-750 test-e gebruikte omdat ze dat tijdens een podcast hebben gezegd.
 
Het idee van leanbulken klinkt leuk, maar ik heb dan altijd de paranoïde gedachte dat als ik meer zou hebben gegeten, ik wellicht meer gains zou hebben gemaakt. Als je ook een beetje vet wordt weet je iig zeker dat je meer dan genoeg hebt gegeten en niks hebt laten liggen. Vet verbranden is makkelijk, spiermassa aanzetten is een stuk moeilijker.

Besides, ik heb Ronnie, Jay, Markus Ruhl etc etc nog nooit over lean bulken horen praten.
Yates zegt ook 300 a 400 kcal boven onderhoud.
 
*Eddie hall entered the chat*

1607082813332.png
 
Mensen die moker dik zijn icm kuren zijn in de basis sowieso te lam om een beetje op voeding te letten en hopen dat anabolen een of ander wondermiddel gaan zijn
Dat zijn dezelfde eencelligen die steroids combineren met allerlei rec drugs en dan ineens doodvallen, zodat Alberto Stegeman weer een item heeft om te laten zien hoe slecht steroids wel niet zijn. Zijn niet meer te redden.

Yates zegt ook 300 a 400 kcal boven onderhoud.
Yates is een fucking leugenaar.
 
Leg maar eens 3/4kg kip op tafel, grappig dat mensen dat ‘schoon’ denken te gainen met een test only kuurtje.
Ja als je het op tafel legt ga je weinig gainen dommie. Beter gewoon opeten.
 
Back
Naar boven