XXL Nutrition

Androgel naar Sustanon 250

Is TS na een paar maanden TRT nog steeds een mongooltje?

  • Ja

    Stemmen: 9 81,8%
  • Nee

    Stemmen: 2 18,2%

  • Totaal stemmers
    11

Bezoekers in dit topic

Je hoeft niet te backloaden, want je legt de spuit die getrokken is direct weg. met kapje op de naald, en iets ´doortrekken' zodat niet de sust strak in de naald hangt.
Je kunt gewoon de ampule in 2 spuiten trekken, wat ik zei van backloaden is voor insuline spuit, als je EOD/ED zet.
Denk dat je meer PIP hebt nu met de dikke 21G naald ;)
Heb je een video hierover. Ik begrijp niet wat je precies bedoelt.
 
Heb je een video hierover. Ik begrijp niet wat je precies bedoelt.
Je trekt 0.5ml in een spuit, die spuit leg je weg met kapje op de naald. J trekt wat lager zodat er geen sust meer in de naald en kop van de spuit zit. Volgende spuit trek je de overige .ml en zet je als gewoonlijk.
 
Mijn test kwam uit op 11 nmol op dag 10 met sustanon250.
Zoals ik al aangaf voelde ik het .. best smerig gevoel.

Aankomend di afspraak bij androloog, met het verzoek om mijn dosis elke 10 dagen te nemen ipv elke 14 dagen.

Mijn shbg is heel laag, hematocrietwaarde 46, psa waarde ook heel laag.

Als de dokter akkoord met om de 10 dagen ben ik bereid om de dosis te delen door 2.

Mijn vraag aan de leden: welke naalden moet ik dan gebruiken voor injecteren? Want de propester laat je mank lopen en is best irritant.
 
Als de dokter akkoord met om de 10 dagen ben ik bereid om de dosis te delen door 2.

Mijn vraag aan de leden: welke naalden moet ik dan gebruiken voor injecteren? Want de propester laat je mank lopen en is best irritant.
Lees oa mijn berichten eens terug. Je had mij ook DM gestuurd dacht ik. zit jij niet te kloten met 21G 30/40mm(groen) ?
 
 
Veel te dik en lang. Dat wordt gebruikt bij Transmannen met vette benen !!

Ik zag in de DM dat ik schreef 25G oranje (25mm), je kunt ook 27G 19mm gebruiken voor je Quads(licht grijs)


BD.jpg
 
Laatst bewerkt:
Veel te dik en lang. Dat wordt gebruikt bij Transmannen met vette benen !!

Ik zag in de DM dat ik schreef 25G oranje (25mm), je kunt ook 27G 19mm gebruiken voor je Quads(licht grijs)
Oke doe dat minder pijn? Pip?
 
Oke doe dat minder pijn? Pip?
Yep, en rustig injecteren, 1ml doe je in stapjes van .2ml telkens. duurt wel 30-40 seconden totaal.

Edit: Daarom schreef ik ook eerder dat het belachelijk is dat je hier geen info,en goede info over krijgt. En dat je aan je lot wordt overgelaten door arts of verpleegkundige....
 
Yep, en rustig injecteren, 1ml doe je in stapjes van .2ml telkens. duurt wel 30-40 seconden totaal.

Edit: Daarom schreef ik ook eerder dat het belachelijk is dat je hier geen info,en goede info over krijgt. En dat je aan je lot wordt overgelaten door arts of verpleegkundige....
Kijk de pijn van de naald kan ik hebben. Het is de pip wat erg is. Ik heb denk ik gisteren te snel ingespoten.
 
Kijk de pijn van de naald kan ik hebben. Het is de pip wat erg is. Ik heb denk ik gisteren te snel ingespoten.
Dikke lange naald zorgt ook voor meer schade.
 
Vraagje aan de mensen met ervaring:

Zal Sust250 @ 10 dagen (eventueel delen door 2) mij dat dooie gevoel doen wegnemen elke 2 weken voor en na injectie. Dooie gevoel houdt een aantal dagen aan en is best smerig.
 
Vraagje aan de mensen met ervaring:

Zal Sust250 @ 10 dagen (eventueel delen door 2) mij dat dooie gevoel doen wegnemen elke 2 weken voor en na injectie. Dooie gevoel houdt een aantal dagen aan en is best smerig.
Zou gewoon iedere week prikken maar elke 10 dagen is iig al beter dan om de 2 weken.
 
EOD inderdaad.

EOD 25mg. Dus 100mg per week.
Er zit maar 30mg prop in Sust per ml, dus blijft er maar weinig over om EOD te prikken. #verwaarloosbaar. Prop TRT kan wel EOD .33ml
 
Zou gewoon iedere week prikken maar elke 10 dagen is iig al beter dan om de 2 weken.
Dinsdag afspraak. Wordt besproken. Ik heb het gevoel dat mijn lichaam die dosis van 250 mg erdoorheen jaagt als het ware.
 
Thnx
 
0.5ml E5D kan prima, geeft stabielere waarden, en het kan je net de 2dagen schelen waar je last van hebt. Kan goed dat je met 1.94m en 110kg net iets meer nodig hebt.
 
0.5ml E5D kan prima, geeft stabielere waarden, en het kan je net de 2dagen schelen waar je last van hebt. Kan goed dat je met 1.94m en 110kg net iets meer nodig hebt.
Als de dokter akkoord gaat met om de 10 dagen dan zal ik de dosis gaan delen. Zoals jullie zeiden (en ja, ik geef toe. Jullie hadden het op alle vlakken gewoon goed gezegd) delen door 2 en om de 5 dagen.

Mijn shbg is laag (17). Moet ik bang zijn om estrogen?

PSA is ook heel laag en niet eens verhoogd door trt, Hematocrietwaarde is 46. Prolactin of zo ook aan de onderkant van the range …

Iemand?
 
Back
Naar boven