XXL Nutrition

Androgel naar Sustanon 250

Peiling Peiling Is TS na een paar maanden TRT nog steeds een mongooltje?

• Ja

Stemmen: 9 81,8%
  • Nee

Stemmen: 2 18,2%

• Totaal stemmers
    11
1x per week prikken is ook prima hoor. Doe het al jaren zo en heb nooit ups & downs gemerkt. Langer dan 1x per week is niet aan te raden alleen

• Topic Starter Topic Starter
Klopt dat zei ik tegen hem. Hij zei dat de kans op bacteriën aanwezig blijft en dat ik een infectie kan oplopen.

Iemand hier ervaring mee? Want 250 test deel ik ook liever door 2 ivm aromatise naar kutjeshormoon
Wie heeft je dat weer wijsgemaakt dat er meer kans is op aromatase. En die dokter weet goed waarover hij spreekt. De kans op bacteriele infectie kan altijd.

Wie heeft je dat weer wijsgemaakt dat er meer kans is op aromatase. En die dokter weet goed waarover hij spreekt. De kans op bacteriele infectie kan altijd.
Dat wordt toch gezegd dat je liever 125 mg kan nemen elke week zodat het minder aromatase plaatsvindt en je levels beter stabiel blijven dan in 1 klap 250.

Of heb ik het verkeerd?

Je gaat sowieso lekkere aromatase krijgen, of het nou 250 of 125mg is. Ik heb het al vaker geopperd, prik frequenter = minder aromatase.

Je gaat sowieso lekkere aromatase krijgen, of het nou 250 of 125mg is. Ik heb het al vaker geopperd, prik frequenter = minder aromatase.
Uroloog keurt dat af ivm bacteriën… ik heb gewoon geen zin in een infectie (of aids😂🤣-grapje) maar ja ik denk dat frequenter prikken ook beter, al heb ik het nooit geprobeerd ahaha

Het maakt bij bodybuilders niet zoveel uit, de meesten zetten dat toch minstens eenmaal per week, waarschijnlijker tweemaal per week. Bij TRT is dat net even anders, en daarbij schommel je dan tussen suprafysiologisch en hypogonadaal. De bodybuilders zullen schommelen tussen suprasuprafysiologisch en suprafysiologisch :)
Nou serieus op 150mg test mis ik toch enorm me libido tegenover 250-300mg test :')

Ik heb weleens gelezen dat wanneer je een hogere dosis zet je daardoor ook een hogere oestrogeenpiek krijgt ipv verdelen in 2x dan dus ook 2 lagere piekjes maar evenveel aromatisering. Dit kan net zo goed bro science zijn maar dit is wat ik gelezen heb.

Ik dacht ook dat frequenter prikken de kans op gyno veel kleiner maakt. Maar zoals @Galen al vaker aangehaald heeft is het gros van het online materiaal rondom dit spul gevuld met bro science.

Dat wordt toch gezegd dat je liever 125 mg kan nemen elke week zodat het minder aromatase plaatsvindt en je levels beter stabiel blijven dan in 1 klap 250.

Of heb ik het verkeerd?
Door wie wordt dat gezegd. Er wordt zoveel gezegd. Er wordt ook gezegd dat Corona niet bestaat. Als je alles gelooft wat er gezegd wordt, ben je goedgelovig en naief.

Iedere mens is anders. Omzetting naar DHT, omzetting naar oetsrogeen, enz... Is persoonsgebonden. Enkel opvolging door een dokter die regelmatig een bloedafname doet om te corrigeren, is juist. Al de rest is gelul op internet.

Ik prik in een cruise al jarenlang 1x per week, of ik nou cruise op 150 of 300 per week. Ik denk dat heel het vaker prikken = minder sides-verhaal zwaar overdreven wordt. Durf te wedden dat 9,9 van de 10 mensen het verschil niet zou merken.

Zelfs als ik af en toe eens in de 10 dagen injecteerde wegens omstandigheden voelde ik geen verschil.

Ik prik in een cruise al jarenlang 1x per week, of ik nou cruise op 150 of 300 per week. Ik denk dat heel het vaker prikken = minder sides-verhaal zwaar overdreven wordt. Durf te wedden dat 9,9 van de 10 mensen het verschil niet zou merken.

Zelfs als ik af en toe eens in de 10 dagen injecteerde wegens omstandigheden voelde ik geen verschil.
Precies, soms vergat ik een injectie, dus was het eens in 14 dagen, en merkte 0,0

Onder toezicht van een arts zou ik niet gaan klooien. Je hebt een ampule Sust, en geen vail. ik zou zelf geen 0.5ml bewaren voor 7-8 dagen in een spuit(~5d). Als je een vail hebt en op eigen initiatief bezig gaat met TRT kan dat wel vanuit een Vail. Sust wordt vaak e3d gezet voor BB doeleinden. Dat hebben we al besproken eerder in dit topic (esters). Ik weet ook niet waarom je de groene 21G naald hebt gekocht ipv 25G oranje(voor in je bil) die ik adviseerde in PB. En nog steeds vreemd dat je dit niet van 'via' de arts krijgt, maar zelf moet kopen.

heb je wel alcohol wipes gekregen ?
😂
edit: Typo

Laatst bewerkt:
Iedere mens is anders. Omzetting naar DHT, omzetting naar oetsrogeen, enz... Is persoonsgebonden. Enkel opvolging door een dokter die regelmatig een bloedafname doet om te corrigeren, is juist. Al de rest is gelul op internet.
Je hebt gelijk. Over 2 weken moet ik weer prikken. Ik wil gewoon duurzaam trt.

Onder toezicht van een arts zou ik niet gaan klooien. Je hebt een ampule Sust, en geen vail. ik zou zelf geen 0.5ml bewaren voor 7-8 dagen in een spuit. Als je een vail hebt en op eigen initiatief beizg gaat met TRT kan dat wel vanuit een Vail. Sust wordt vaak e3d gezet voor BB doeleinden. Dat hebben we al besproken eerder in dit topic (esters). Ik weet ook niet waarom je de groene 23G naald hebt gekocht ipv 25G oranje(voor in je bil) die ik adviseerde in PB. En nog steeds vreemd dat je dit niet van 'via' de arts krijgt, maar zelf moet kopen.
Ik heb geen zin om letterlijk weer naar de apotheek te gaan. Vooral na vorige keer toen ze moeilijk deden over afgeven. Uiteindelijk hebben ze wel 2 ampules gegeven. En het wordt sowieso niet helemaal vergoedt via de verzekeraar. Totaal 30 euro gekost voor 2 jaar aan trt naalden (met mijn dosering).

Terug
Naar boven