XXL Nutrition

Androgel naar Sustanon 250

Is TS na een paar maanden TRT nog steeds een mongooltje?

  • Ja

    Stemmen: 9 81,8%
  • Nee

    Stemmen: 2 18,2%

  • Totaal stemmers
    11

Bezoekers in dit topic

Ik heb geen zin om letterlijk weer naar de apotheek te gaan. Vooral na vorige keer toen ze moeilijk deden over afgeven. Uiteindelijk hebben ze wel 2 ampules gegeven. En het wordt sowieso niet helemaal vergoedt via de verzekeraar. Totaal 30 euro gekost voor 2 jaar aan trt naalden (met mijn dosering).
Is niets toch? 15eu per jaar.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Waarom doe je de sust niet in een steriele vial? Dan kun je zo doseren zoals je zelf wil
Ik ben bang als ik bro science ga toepassen dat ik daarna de Sjaak kan zijn.

Er zijn heel wat mensen die denken dat bepaalde slechte (pech) dingen alleen bij anderen gebeuren…..

Ik ben niet zo’n persoon😅 ik heb altijd wel pech als ik dingen niet volgens protocol ga opvolgen, vooral met dit wil ik niet Merlijn de Tovenaar gaan spelen.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hoe je de therapie kan optimaliseren, en jullie ideeen leg ik bij de deskundige. Als hij een “ go ahead “ geeft dan doe ik het.
 
Bij mijn 2e injectie kampte ik duidelijk met veel minder na-pijn. Sterker .. ik heb de dag daarna gewoon benen getraind, was geen probleem
 
Bij mijn 2e injectie kampte ik duidelijk met veel minder na-pijn. Sterker .. ik heb de dag daarna gewoon benen getraind, was geen probleem
Met 25G 25mm naald(oranje) heb je minder last dan met je huidige 21G 40mm. Of je moet de naald niet te diep drukken, en 21G is een dikkere naald dan 25G.
Daarom trek je met 18G(met filter) uit je ampule.
 
Met 25G 25mm naald(oranje) heb je minder last dan met je huidige 21G 40mm. Of je moet de naald niet te diep drukken, en 21G is een dikkere naald dan 25G.
Daarom trek je met 18G(met filter) uit je ampule.
Super.
 
Buik begint strakker te worden, ik had klein beetje vet bij mijn tepels, voor 90 procent weg …

Dit kan geen placebo zijn ahaha, over anderhalf week bloodwork
 
Kan ook door mijn schildklierhormoonmed komen dat ze elkaar versterken
 
Buik begint strakker te worden, ik had klein beetje vet bij mijn tepels, voor 90 procent weg …

Dit kan geen placebo zijn ahaha, over anderhalf week bloodwork
En, Hoe is je bloedwerk ?
 
Ik heb een vraag aan de jongens die sust250 gebruiken …

Na een aantal weken injecteren valt op dat ik de laatste 2 dagen echt geen energie heb. Dus 2 dagen voor de nieuwe injectie. Maar echt geen energie. Is dat de crash? Want dat voelt zo vies aan ahahah. Dit gevoel had ik voor ik op trt zat maar dan erger.

Mijn vraag is eigenlijk of ik dan van 14 dagen naar 12 dagen moet gaan om het te overbruggen? Of toch elke 10 dagen afhankelijk van bloeduitslagen?

De dokter was bang voor hoge waarden elke 2 weken, maar ik houd geen vocht vast, elke week ben ik wat sterker/bloeddruk 120/80 en mijn eetlust is niet normaal toegenomen.

Qua libido was de gel meer aanwezig vanwege de dht. Maar dit is mijn 5e (half) week op sust dus ik moet het effe tijd geven.
 
Laatst bewerkt:
Oja vorige week ook mijn schildklier laten testen. Die werkt beter zei de dokter…

Gebruik 7 jaar 125mcg euthyrox en de waardes zijn in vergelijking met vorige jaren aanzienlijk verbeterd zei de dokter.

Dus er is zeker een verband tussen test en je schildklier.
 
250mg E2W is al ruim/redelijk hoog. ivm de langzame ester zal dat niet zo moeten zijn. Dat is de grootste hoeveelheid in Sust.
testosteron propionaat 30 mg
testosteron fenylpropionaat 60 mg
testosteron isocaproaat 60 mg
testosteron decanoaat 100 mg

edit: volgens mij had ik ook al geschreven om het in 2-3x te zetten ?
 
Laatst bewerkt:
250mg E2W is al ruim/redelijk hoog. ivm de langzame ester zal dat niet zo moeten zijn. Dat is de grootste hoeveelheid in Sust.
testosteron propionaat 30 mg
testosteron fenylpropionaat 60 mg
testosteron isocaproaat 60 mg
testosteron decanoaat 100 mg

edit: volgens mij had ik ook al geschreven om het in 2-3x te zetten ?


Ja delen van de dosering was sterk afgeraden door de Androloog.

Ik voel een crash … het is echt voelbaar. En mijn shbg staat op 17
 
Ja delen van de dosering was sterk afgeraden door de Androloog.

Ik voel een crash … het is echt voelbaar. En mijn shbg staat op 17
Why ?
Je zet alleen vaker, maar zal een stabieler testspiegel ontwikkelen.
Het blijft 1ml in 2 weken, alleen nu 0.5ml EW
 
Why ?
Je zet alleen vaker, maar zal een stabieler testspiegel ontwikkelen.
Het blijft 1ml in 2 weken, alleen nu 0.5ml EW
Infectiegevaar vanwege bacteriën…
 
Infectiegevaar vanwege bacteriën…
Benzynalcohol 104,6 mg/ml zit er ook bij in, ook HG Sust van je apotheek.
Ken wel mensen die Insuline spuit Backloaden voor aantal injecties ED-EOD, dat ligt dan ook aantal dagen buiten de vail/ampule. Maar steriel in je spuit.
 
Benzynalcohol 104,6 mg/ml zit er ook bij in, ook HG Sust van je apotheek.
Ken wel mensen die Insuline spuit Backloaden voor aantal injecties ED-EOD, dat ligt dan ook aantal dagen buiten de vail/ampule. Maar steriel in je spuit.
Ja, pre loaden in een spuit. Dat had ik gezegd. Hij vond het nog steeds niet slim en zei dat een infectie pijnlijk kan zijn.

Ik heb over 1,5 week een consult over de bloodwork van vandaag en dan zal ik ook de crash ter sprake brengen waar ik last van heb.
 
Ja, pre loaden in een spuit. Dat had ik gezegd. Hij vond het nog steeds niet slim en zei dat een infectie pijnlijk kan zijn.

Ik heb over 1,5 week een consult over de bloodwork van vandaag en dan zal ik ook de crash ter sprake brengen waar ik last van heb.
Je hoeft niet te backloaden, want je legt de spuit die getrokken is direct weg. met kapje op de naald, en iets ´doortrekken' zodat niet de sust strak in de naald hangt.
Je kunt gewoon de ampule in 2 spuiten trekken, wat ik zei van backloaden is voor insuline spuit, als je EOD/ED zet.
Denk dat je meer PIP hebt nu met de dikke 21G naald ;)
 
Back
Naar boven