AndroidHealthClinic

Ronnie coleman interview six days after lost!!!!!

Bezoekers in dit topic

beetje respect vriend.. als we jou even verhoudingsgewijs met jay cutler vergelijken en beoordelen denk ik dat je niet blij zal zijn met het resultaat ;)
 
Beetje een zwak interview, als ie de vraag krijgt of ie criteria kan opnoemen waarop hij denkt dat hij verloren heeft dan zegt ie geen. En hij zegt dat ie ieder jaar 'improvements' maakt. Vorig jaar stond ie er gewoon beter bij, hij had best kunnen bekennen dat ze tricep en lat er slecht voor stonden.
 
kom we sturen chuck norris op hem af
 
hmm vind cutler beter ma ben wel benieuwd hoe coleman er volgens jaar bijstaat op de O
 
Geweldige spreker.

Dat dacht ik ook :D

Misschien kan hij logopedie betalen met het prijzengeld van de 2e plaats. Ja lees dat maar eens goed ronnie-fans de 2e plaats, niet de 1e!!
 
ronnie vind ik beter dan cutler... hij is gewoon groter en beter dan cutler op meer vlakken. ik zie niet in waarom ronnie zijn titel dit jaar aan jay heeft moeten inleveren ook al gun ik het jay. ronnie blijft de ultieme mr opympia in mijn ogen. en hij komt zeker terug daar twijfel ik niet aan ! :facial:
 
ronnie vind ik beter dan cutler... hij is gewoon groter en beter dan cutler op meer vlakken. ik zie niet in waarom ronnie zijn titel dit jaar aan jay heeft moeten inleveren ook al gun ik het jay. ronnie blijft de ultieme mr opympia in mijn ogen. en hij komt zeker terug daar twijfel ik niet aan ! :facial:

Vind ik ook!!
Alleen hij slist wel behoorlijk,volgens mij is zijn tong gaan groeien van al die slik spuit rommel op dokters recept..In zijn film 2002 praat hij 'n stuk duidelijker!!valt niemand dat op?
 
Hij praatje een beetje als een mongooltje vind ik, binnensmonds met veel slissen.
Misschien is zijn tong dikker geworden van de nieuwe generatie hulpmiddelen?
Misschien myostatin blockers die er voor zorgen dat zijn tongspier ook dikker wordt. :rolleyes:
 
ronnie vind ik beter dan cutler... hij is gewoon groter en beter dan cutler op meer vlakken. ik zie niet in waarom ronnie zijn titel dit jaar aan jay heeft moeten inleveren ook al gun ik het jay. ronnie blijft de ultieme mr opympia in mijn ogen. en hij komt zeker terug daar twijfel ik niet aan ! :facial:

Het is toch wel duidelijk dat je met een gescheurde lat en tricep in zon shape geen Olympia hoord te winnen?
 
ben wel al benieuwd naar de volgende olympia...
owja chuck norris is de shit..
 
hij sissst een beetje als ie praat..zal wel door de groeihormonen en dergelijke komen..:D
 
Back
Naar boven