XXL Nutrition

natuurlijke anti-estrogeen

Bezoekers in dit topic

Dawg3

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2005
Berichten
278
Waardering
2
Wat zijn een aantal producten (natuurlijke) voor anti-oestrogeen doeleinden?

Ik heb gelezen over Biotest M, en wat andere natuurlijke zaken.

Ook Vitex (monnikspeper) schijnt te werken.

Graag jullie suggesties en waar ik die halen kan (Tuinen evt.)??

Geen nolva/tamox/clomid etc... Alleen natuurlijke dingen graag. Thx!!
 
ik dacht dat ie zei 'anti'
 
yep:

anti
 
Teunisbloesem olie
 
dat van die soja zou wel is kunnen kloppen. ik heb er ook al tegenstrijdige studies over gelezen. alcohol en koffie vermijden, zorgt er alleszins ook al voor dat er minder testosteron in oestrogeen wordt omgezet. voor de rest denk ik niet dat er buiten medicamenten (clomid, nolvadex enz..) produkten bestaan die anti-oestrogeen zijn.
 
dat van die soja zou wel is kunnen kloppen. ik heb er ook al tegenstrijdige studies over gelezen. alcohol en koffie vermijden, zorgt er alleszins ook al voor dat er minder testosteron in oestrogeen wordt omgezet. voor de rest denk ik niet dat er buiten medicamenten (clomid, nolvadex enz..) produkten bestaan die anti-oestrogeen zijn.

Volgens mij klopt dat van die soja inderdaad. Soja bevat fyto-oestrogenen(plantaardige oestrogeen-achtige stoffen), welke wel aan de oestrogeen receptoren binden, maar veeeel minder potent zijn dan menselijk oestrogeen...
 
klopt, soja word effectief gebruikt om personen met een testosteron tekort te behandelen
 
Broccoli, deze caloriearme groente bevat stoffen die men indolen noemt. Deze kunnen de oestrogeenspiegels in het lichaam verlagen. Oestrogeen helpt de opslag van vet vergemakkelijken.
 
Broccoli, deze caloriearme groente bevat stoffen die men indolen noemt. Deze kunnen de oestrogeenspiegels in het lichaam verlagen. Oestrogeen helpt de opslag van vet vergemakkelijken.

vergeet dan bloemkool er ook niet bij te vermelden ;)
 
grape seed extract

4cc
 
Waarom vraag je dit? Als ik vragen mag :o
Volgens mij kun je zeggen ze zijn anti-oestrogeen maar hoeveel?
Das ook belangrijk.
 
iemand enig idee waar ik chrysin / chrysine kan bestellen?

of DIM?

In nederland dan? Ik heb alleen chrysine van universal gevonden maar die blokkeert ook DHT omdat er Saw Palmetto in zit.

Enige mensen ideeen?
 
Voor zover ik weet zijn er geen natuurlijke supplementen die testosteron verhogen of een anti-oestrogene werking hebben.

Soja doet ook weinig tot niks met lichaamseigen hormoonlevels. Is weer gewoon een theoretisch fabeltje!
 
Volgens mij klopt dat van die soja inderdaad. Soja bevat fyto-oestrogenen(plantaardige oestrogeen-achtige stoffen), welke wel aan de oestrogeen receptoren binden, maar veeeel minder potent zijn dan menselijk oestrogeen...

maar waar word gezegd dan dt deze IN PLAATS VAN het normale oestrogeen komt en niet gewoon ERBIJ komt zodat er zelfs meer is.
 
maar waar word gezegd dan dt deze IN PLAATS VAN het normale oestrogeen komt en niet gewoon ERBIJ komt zodat er zelfs meer is.

er zijn maar een beperkt aantal recepteren
zoals bigt als zij verhoogt de hoeveelheid oestrogeen NIET en is het dus het proberen waard, ook al werkt het niet, het kost geen drol
 
Back
Naar boven