AndroidHealthClinic

Argh!

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
nog nooit getraind en squat 110 en deadlift 170? knappe prestatie.

ind, ik vond mijn maat met eerste keer 8x70 incline bencht en 110 deadlift al potig :o

die dude heeft wel zwaar potentie... zeker met victor als begeleider
 
haha, woensdag ga ik weer squatten met hem aangezien zijn pull in de deadlift traag is en zijn lockout sterk, heeft hij dus meer lb strenght nodig.
 
Verveelde me.

towel chins

50 in totaal

mijn handen zijn echt kapot, misschien dat ik er zo nog 50 doe, moet wel aan mijn keel liggen want krijg weer last van een irritante hoest, vooral omdat het nu zo fris is buiten.
 
Ik heb een uur geleden nog 25 towel chins in totaal gedaan.

75 towel chins in totaal is dus PR
 
Nice, dat zul je wel voelen in je vingers ofniet?
 
Ja het doet heel erg pijn aan je handen op begeven moment, het is eigenlijk ook meer een oefening voor grip. Maar aangezien ik in mijn huis of tuin geen pull ups kan doen moet ik wel towel chinnen, in the gym kan ik natuurlijk wel pull ups doen maar dat is een ander verhaal :D
 
Klinkt goed, ga ik ook is proberen.
 
29 augustus 2007

Vandaag met een ander maatje getraind die goed de technieken beheerst van het olympisch gewichtheffen.

power cleans

heel wat met empty bar geoefend
3x2x60

hang cleans

3x2x60

jerks

heel wat met empty bar geoefend
2x2x60

clean and jerk

2x1x60
2x1x80
2x0x90 (kreeg hem wel easy gecleaned maar ik zat te veel na te denken hoe ik het moest uitstoten)

full oh squats

3x1xempty bar
2x1x45
1x2x55

Heb de techniek echt snel onder de knie gekregen mooi dus.

Commentaar:

lekker zo een training.
 
Is weer wat anders he, altijd leuk:)
 
oh squats lijken me wel cool, clean and jerk is best netjes man
 
Ben benieuwd wanneer je echt veel gaat Cleanen :D maar vooral Snatchen natuurlijk! Ga je dit nu ook serieus behandelen?
 
thx mensen, ik ga me nu richten op oly lifts inderdaad, momenteel nog geen snatches aangezien ik eerst goed wil clean & jerken, oh squatten en front squatten. Ik ga vandaag maxen met front squat en misschien ook wel met overhead squat, ben benieuwd.
 
Nice! Het is een kunst op zich, dat olympisch gewichtheffen.
 
Hoe is het maxxen gegaan?
 
Had net een k*t training was niet helemaal hersteld van gisteren had erg last van mijn schouders en beheers ook nog niet helemaal de front squat techniek. De baar gleed dus weg uit mijn handen en flikkerde op de grond (140kg). Toen begon er zo een huisvrouw te gillen dat ze zich rot schrok :roflol: en zei meteen dat het te zwaar voor me was. De rest van de training zat iedereen me raar aan te staren. Ik heb het wel gehad in zo een sportschool. Als ik op kamers ga koop ik mijn eigen shit en kan ik lekker zonder die idioten om me heen trainen.
 
Ja alleen jammer dat je echt een coch moet hebben met verstand om het ook maar een beetje door te krijgen.

Ja het is erg moeilijk om het uit je zelf te leren inderdaad.
 
Ga jij op kamers dan zo zwaar trainen? Moet je al op gelijksvloers zitten kwestie van ni door de grond te zakken :D.
 
Ja ik moet even kijken hoe ik dat allemaal kan regelen (wat voor woning etc), want ik wil ook platforms zodat ik de baar kan laten vallen.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven