Fitness Seller

Fitnessecto's road

Bezoekers in dit topic

hallo leef je nog
 
Ik zal maar weer eens een training loggen. Blessures zijn weer allemaal hersteld. Ik train nu 3xpw fullbody. Nog steeds ecto. Training van gisteren:
Squat
5x5x95

Paused squat
2x3x85

BP
10x3x87,5

DB row
4x8x45 VPR
--> Was eigenlijk net wat te zwaar de laatste set, moest wat meer cheaten dan ik zou willen. Was ook even wennen met de zelf samengestelde DB, die uiteinden kwamen in het begin af en toe tegen mijn been aan.

Lat pulldown (gewicht per kant)
2x8x28,5
10x23,5

DB shoulder press
3x8x25 VPR

Kuiten (gewicht in plates, 45 graden leg press)
3x15x80

Rolling triceps extensions (SS met curl)
10x10
10x12,5
7x15
Geen last van de ellebogen. Was nog even wennen qua uitvoering, ik denk dat ik de volgende keer 3x10x12,5 ga doen.

Fat EZ curl (gewicht in plates)
3x10x25

Afgesloten met nog wat GHR.
 
haha lift je wel
 
Je blijft ecto inderdaad! Squats gaan lekker maatje!
 
Heeuj, weer getraind. Echt een 'mwah' training. Maar wel oke.

Front squat
5x3x87,5 Beltless + VPR
--> Eerste twee sets waren even wennen (+te veel bolling). Heb de oefening twee weken geleden voor het laatst gedaan. Toen bedacht ik me dat ik bewuster mijn heupen naar voren moet bewegen. Toen ik dat deed gingen alle sets vrij soepel omhoog.

Paused squat
2x3x85

Deadlift
5x3x145 Beltless
-->Ging hard omhoog. Echter wat dit beltless doen misschien niet heel verstandig, mijn lower back ging te veel bollen. Techniek moet beter. Heb eigenlijk door hoe ik 'naar achteren moet trekken'. Opeens had ik het, hier ben ik wel blij mee. Volgende week 5x3x145 met belt, ik verwacht hier niet zoveel moeite mee te hebben. Vervolgens wil ik het met 2,5kg per week gaan verhogen, zit nog wel wat ruimte in.

CGBP
5x5x75
-->Had er enigszins moeite mee.

DB row
3x10x45
-->Had er enigszins moeite mee.

Incline DB press
8x30
6x32,5
Beiden verre van falen weg. Maar ik had er genoeg van, borst was nog niet helemaal hersteld en ik wil vrijdag fit zijn voor het banken.

Lat pulldown
3x8x28,5 per kant

Full rom side raise (in SS met lat pulldown)
10x5
8x7,5

Toen naar huis gegaan. Armen niet gedaan, gym ging ook dicht door het weer hier. Hij zou eigenlijk helemaal niet open gaan, dus blij dat hij toch even open is geweest.

Dikke verhalen op de avond.
 
Bodynet verzamelplaats hier
 
Bodynet verzamelplaats hier

Haha inderdaad ja.

Today's training:

Rug voelde nog wat vermoeid aan van de DL woensdag + helemaal vol knopen. Dus eerst even los gemasseerd met een balletje.

BP
12x20
5x40
5x57,5
5x67,5
3x77,5
3x87,5
3x97,5 PR!! --> Erg blij mee! Was geen grinder, had nog wel een rep ingezeten. Dit zei de spotter ook. Volgende week dus 3x100
thumbup.gif
.
12x77,5 PR!! --> Haha, nice repout. Deze was wel maximaal. 12 reps met een gewicht dat bijna mijn bw is (79kg), ik ben tevreden.

Squat
5x5x95
3x85 paused
3x80 paused
-->Viel allemaal erg zwaar. Benen + core waren nog wat vermoeid. Daarnaast was ik na de BP ook wel redelijk op.

DB row
3x10x40

DB shoulder press
6x25
6x27,5
8x27,5 PR!

Full rom side raise
2x8x7,5

Lat pulldown
8x55
8x60
8x65

GHR
6xbw
2x8xbw
Laatste twee sets gingen erg goed, heb bij deze GHR machine eindelijk door hoe ik hem moet doen. Nu de andere nog.

Kuiten in leg press
3x12x160

Rolling triceps extension SS DB curl
3x8x15 PR SS 3x10x15

Twee sets ab rollouts.

Erg voldaan na deze training.



Plan voor volgende week mbt de bench:

- Maandag gewoon 'zwaar' gaan, 10x3x87,5
- Woensdag een soort deload, lichte paused CGBP (60kg oid) en lichte incline db presses (25kg max). Verder geen isolatie voor de triceps.
- Vrijdag 3x100
5blij.gif
 
Beste training kerel!! Hoe lang deed je er ong. over?
Die 100 kg bench moet lukken volgende week. Succes :thumb:
 
Beste training kerel!! Hoe lang deed je er ong. over?
Die 100 kg bench moet lukken volgende week. Succes :thumb:

Ik doe meestal zo'n 100-120 minuten over een training. Redelijk lange en intense trainingen. Mag ik wel nu ik nog maar 3x per week ga.
 
Hallo luitjes.

Denk er over na om weer te gaan loggen met als doel weer wat gedisciplineerder te gaan trainen. Afgelopen 2 jaar door drukte, blessures en gebrek aan motivatie erg inconsistent getraind. Wil het weer gaan oppakken. Afgelopen maanden weer een deel van mijn kracht terug gekregen, maar ik zit nog lang niet op mijn niveau van 2 jaar geleden.

Vandaag een UB training gedaan:

Bank
5x5x87.5

Incline DB row
12x20
2x10x20
8x20

Side raise
12x7
2x10x7

Lat pulldown
4x8x??

Armen geskipt.

Wellicht dat ik binnenkort aan een bestaand en bewezen schema begin. Liefst FB, UB/LB of Push/Pull/Legs. Focus ligt op een combinatie tussen kracht en massa. Suggesties zijn welkom.
 
Laatste keer benen is al een tijdje terug door een kleine blessure. Zal binnenkort weer kunnen beginnen. Vandaag weer UB gedaan.

Bank
3x5x87.5
5x90
7x90

Barbell row
5x5x80

TRX row (voeten opverhoging)
12-10-8xbw

Side raises
4x8x7

Lat pulldown
3x??x??

Rope pulldown
15-12-10x37

EZ curl
12-10-8x27.5

Ook nog wat endo- en exorotatie gedaan voor mijn schouders.
 
Vandaag een poging gedaan na lange tijd weer benen te trainen. Kreeg echter wat kramp in mijn hamstring toen ik mijn fles water van de grond wilde oppakken. Toen besloten maar verder te gaan met UB.

Squat
2x5x95

BP
3x6x90

Incline db row
2x10x22
2x8x22

Seated cable flyes
3x12x22

Lat pulldown
4x8x??

Toen naar huis, geen zin meer. Vanaf maandag begin ik met werken, verwacht lange dagen te maken. Even kijken hoeveel tijd ik dan nog overhoud om te trainen.
Foto van mijn huidige shape. Als ik naast het werk nog genoeg tijd over houd om te trainen zou ik als doel stellen om wat vet te verliezen en wat spiermassa aan te zetten. Gewicht wil ik rond de 80kg houden.

Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
 
Denk dat als je wat cut dat je fysiek er al erg goed uitziet! Denk dat je je massa wel goed behouden hebt :)
 
Rug en benen zijn wat minder. Massa op de borst en armen is er nog wel. Alsnog wel dikke benen, mede omdat ik daar het meeste vet opsla.
 
ik zie dat ik hier in het verleden gereageerd hebt en dat je zelfs bij powerstation traint/getraind hebt maar ik ben oprecht vergeten wie je bent :roflol:

help me eens een handje
 
Back
Naar boven