Fitness Seller

Argh!

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Vergeet die wedstrijd snel en geniet van je rust zou ik zeggen:)

Thx, volgende keer een wedstrijd kiezen waar het een beetje gebalanceerd is met absolute kracht en mental toughness.

sterk!

0:46 ziet er echt te droog uit :o :roflol:

Bij een seconde of 45 voelde het of mijn lats er af zou scheuren toen liet ik maar meteen los, waarschijnlijk zat ik mis en moest ik gewoon door de pijn gaan. Ach ja volgende keer beter :o
 
Wha die lockout is even erg als dat clipje waar die kerel vanaf het begin zo n bewegingen maakt :). Maar wel zeer impressive :thumbs:
 
goeie dl alleen die lockout is beetje jammer he ;) maar sterk hoor!
 
Victor heb je die trui van mij nog in je tas zitten ofzo? Ben 'm kwijt en ik hoop dat ik 'm niet in Merchtem heb laten liggen...
 
Elke wedstrijd betekend gewoon ervaring!

Volgende keer ben je beter voorbereid. Kracht ligt het niet aan.
 
Wha die lockout is even erg als dat clipje waar die kerel vanaf het begin zo n bewegingen maakt :). Maar wel zeer impressive :thumbs:

Thx, vanaf die hoogte is het inderdaad hitchen omdat ik daar niet zo sterk in ben.

goeie dl alleen die lockout is beetje jammer he ;) maar sterk hoor!

Thx, er zal verandering in komen ;)

Elke wedstrijd betekend gewoon ervaring!

Volgende keer ben je beter voorbereid. Kracht ligt het niet aan.

Ja precies zo denk ik er ook over, in ieder geval thx voor de motivatie!
 
Bij een seconde of 45 voelde het of mijn lats er af zou scheuren toen liet ik maar meteen los, waarschijnlijk zat ik mis en moest ik gewoon door de pijn gaan. Ach ja volgende keer beter :o

Ja, de hercules hold is een verschrikkelijke oefening, ik kreeg ook al overal pijn na 20 seconden en dan was het doorbijten, ineens hoorde ik 1.05 minuten en dan wist ik dat ik moest doorgaan voor de beste tijd van dat moment te verbreken dat op 1.16 stond, ik heb uiteindelijk 1.20 gehaald, maar deed echt verschrikkelijk pijn.
Ik kon mijn handen achteraf bijna niet meer open doen van er in te nijpen.
 
Ja echt goed gedaan man :thumbup:, achteraf had ik nergens last van, ik had gewoon door moeten bijten. Voor de rest had jij het goed gedaan, de techniek bij de apollon axle was bij jou echt bruut :D, ook bij Tom Mestdagh trouwens.
 
Was jij dan 2de of 3de erop? Want ik had dus 1.19 of 1.20:D.

Eerste halve minuut op die hercules hold is nog wel het k*tste, want het doet al ontzettend veel pijn terwijl je nog niks echt bereikt hebt.
 
Was jij dan 2de of 3de erop? Want ik had dus 1.19 of 1.20:D.

Eerste halve minuut op die hercules hold is nog wel het k*tste, want het doet al ontzettend veel pijn terwijl je nog niks echt bereikt hebt.

Ik denk dat ik 2de was met 1.20 en jij nipt derde met 1.19 :p
 
27 augustus 2007 (rehab training)

Vandaag wou een maatje van mijn oude hockeyteam mee trainen omdat hij wou weten hoeveel hij kon tillen. Ik liet hem zo een beetje de 5 belangrijkste basis oefeningen zien.

squat

5x60
3x100
3x140
1x160
1x180

bench

3x55
3x75
2x95 voelde zwaar

deadlift

5x60
3x100
3x140
1x150
1x160
1x175

military press

3x60

Bor en chins.

Commentaar:

Het maatje van me is nog nooit in de gym geweest en weegt 80 kg.
Hij kon 1x110kg onder par squatten, bench kon hij 1x60 kg pressen en deadlift pullde hij 170 kg van de grond!!!! Chinnen ging voor hem ook easy. Hij vond het zeker leuk en is van plan om met mij 1x per week mee te trainen om nog wat techniek te oefenen. Daarna gaat hij op kamers en gaat ie zelf trainen waarschijnlijk.
Sterk van hem, ik wist nog toen ik voor de eerste keer de grote 3 deed. 5x100kg squatte, 1x60kg benchte en 5x105 kg deadlifte. Ik woog ook even zwaar als hem en hij is ietsje langer dan ik ben. Hopen dat hij gaat powerliften :D
Alles was ook geheel raw, zonder belt dus overigens.
 
Laatst bewerkt:
nog nooit getraind en squat 110 en deadlift 170? knappe prestatie.
 
Ik kan mijn eerste keer ook herinneren! 40 kilo bench met moeite, 60 squat en 70 deadlift... The world isn't fair...
 
Ik kan mij mijn eerste keer ook herinneren. Het was een koele zomernacht aan een chalet in de Ardennen.
 
hehe

het was echt zo grappig gewoon, voordat hij pullde kwam nog iemand langs die zei hoi mannen, daarna zei mijn maatje hoi en trekte 5 s daarna het gewicht zo omhoog alsof hij geen concentratie nodig had. Mijn 1rm was toen ik begon al snel 140 kg maar 170 kg no way!!!
 
Sommige gasten zijn gewoon freaks of nature.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven