AndroidHealthClinic

koffie voor training

Bezoekers in dit topic

boforli

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
8.772
Waardering
309
wie drinkt hier koffie voor het trainen?volgens de nieuwe SeF zou het de intensiviteit van je training verbeteren.Bovendien zou je lichaam dankzij caffeine meer testosteron aanmaken na een zware inspanning.
 
wie drinkt hier koffie voor het trainen?volgens de nieuwe SeF zou het de intensiviteit van je training verbeteren.Bovendien zou je lichaam dankzij caffeine meer testosteron aanmaken na een zware inspanning.

Niet speciaal alszijnde sup. maar gebeurt wel is.

denk dat je dan wel 3 esspreso's moet nemen voor dat het helpt.;)
 
koffie niet, gebeurt wel eens caffeine pilletjes of stackers
 
altijd en overal koffie:D
 
Ik doe het bijna altijd.
Vooral in de weken dat ik in de voormiddag moet trainen.
Dan drink ik 1 grote sterke tas koffie...
 
Ik doe het bijna altijd.
Vooral in de weken dat ik in de voormiddag moet trainen.
Dan drink ik 1 grote sterke tas koffie...

Je sport-tas bedoel je? :grinny:

Sorry hoor, de verschillen in taal vind ik soms gewoon hilarisch;):o
 
Ik begin er nu ook aan te twijfelen of het wel correct Nederlands is :D
In ieder geval zoiets: :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gewoon een goede bak zwarte koffie voor de training kan een energie boost geven! Moet je IMO alleen niet altijd doen
 
vet goed voor je insulinesensitiviteit :D
 
ik ben een echte koffie-slet, de godganse dag zuip ik het zwarte goedje; maar dat het een postitief effect heeft op training dat wist ik nu niet!:D
 
ik train wel eens met een paar biertjes op, of het goed is weet ik niet, maar het is wel lekker :p
 
Altijd 1 caffeine pilletje als ik van mn werk vertrek richting huis. Hierdoor ben ik niet geneigd om na het eten te versuffen, en daarna genoeg energie om de sportschool in te duiken. Ik krijg er ook een betere pomp van !
 
ik train wel eens met een paar biertjes op, of het goed is weet ik niet, maar het is wel lekker :p

Lijkt me niet, het enige voordeel is dat je mischien pijn vermoeidheid minder voelt. Maar je verliest ook vocht en er komt na meer dan biertjes cortisol vrij
 
artikel staat trouwens in de SeF,is dus niet verzonnen :)
 
caffeinne is voor energie en die zit ook in de koffie
 
Back
Naar boven