MuscleMeat

Iemand hier al ervaring met ALRI lean dreams ?

Bezoekers in dit topic

Geen ervaring maar opgepast als je dit bestelt. Er zit melatonin in en dat is een verboden product.
 
Hmmm dat is jammer... maar je kan het ook hier bestellen in nld ..welliswaar een stuk duurder.
Maar gaan ze moeilijk over doen dus bij de douane denk je ?

NLD o.a hier....

Muscletotaal.nl
 
Niemand wat meer gebruikers info ? .... :dunno:
 
ben ik ook wel beniewd naar...lees er echter weinig over :(
 
ja ik dus ook helaas.....:)
 
Melatonine is legaal in nederland, maar als er meer dan 0,2 miligram per dosering in zit, valt het onder de geneesmiddelenwet. Dus officiëel is Lean Dreams verboden, omdat er 3mg melatonine per dosering in zit.
 
Heb Melatonine nu is huis slaap er goed op moet ik zeggen. :thumbs:
Cheap ook....2x 500 tabletten 12.75.

Online Shop
 
:rolleyes:...ja maar rust niet !
 
OP BB.com staan hier redeijke wat reviews van..schijnt niet zo heel veel voor te stellen
 
Je kan ook naar etos gaan, en daar een potje kopen. stuk goedkoper lagere dosering evt meer pillen slikken voor de hoeveelheid van Alri. eassszz zoiets heet het.
 
Je kan ook naar etos gaan, en daar een potje kopen. stuk goedkoper lagere dosering evt meer pillen slikken voor de hoeveelheid van Alri. eassszz zoiets heet het.

Heb het hier al aangeschaft. ;)
Cheap ook....2x 500 tabletten 12.75.

Online Shop
 
Heb het hier al aangeschaft. ;)
Cheap ook....2x 500 tabletten 12.75.

Online Shop

Alleen moet je wel een beetje met de dosering spelen. Voor mij persoonlijk is 1mg ideaal(10 tabletjes) Maar sommige mensen moeten zeker 3mg en soms wel 5mg nemen om een goed effect te hebben.
 
50 tabletten deep throathen? lekker dan
 
Alleen moet je wel een beetje met de dosering spelen. Voor mij persoonlijk is 1mg ideaal(10 tabletjes) Maar sommige mensen moeten zeker 3mg en soms wel 5mg nemen om een goed effect te hebben.

Ik doe er 3 a 5 innemen voor het slapen gaan...ik slaap er persoonlijk niet van in gebruik het eerder als doorslaper.
Ik ben Lormetazepam gewend maar Melatonine reageer ik ook goed op...wordt niet meer zo suf wakker zoals met Lormetazepam bv.
 
dus je wordt er ook nog een bruin van ?
omdat er melatonin in zit
 
Bruin ? niet dat ik weet.......
 
Back
Naar boven