MuscleMeat

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

Training van vandaag is rug/ biceps:

Straight arm pulldown:
- 1x 15 met 15kg
- 1x 12 met 17,5kg
- 2x 10 met 20kg
- 1x 8 met 22,5kg

Close grip pulldown:
- 1x 15 met 20kg
- 1x 10 met 25kg
- 1x 10 met 30kg
- 1x 8 met 35kg

Deadlift:
- 1x 15 met 20kg
- 1x 12 met 25kg
- 1x 10 met 30kg
- 1x 10 met 35kg
- 1x 8 met 40kg
- 1x 6 met 40kg :rolleyes:

Achterkant schouders:
staand met gestrekte armen langs het lichaam dumbbells
zover mogelijk naar achteren brengen, 1 tel vasthouden.
- 3x 12 met 5kg

Zelfbedachte oefening ivm blessure
soort van revers peckdeck maar dan met dumbbells

- 1x 15 met 2,5kg
- 3x 10 met 5kg

Hyperextension:- 3x 10 reps

Geïsoleerde bicepscurl over leuning bankje:
- 1x 10 met 5kg
- 1x 10 met 6kg
- 1x 10 met 5kg

Bicepscurl met EZ stang:
- 1x 15 met de stang
- 3x 12 met 12,5kg

Vanmorgen schreef ik nog stoer dat ik vanavond ook cardio zou doen :o
het is er niet van gekomen(jeweetwelwaarom hè Greet:D)...

Training was alweer iets zwaarder dan de vorige, nu niet overmoedig worden maar eindelijk voel ik me weer een beetje happy tijdens de kt :cheer:

lekkere training dame , pak je de eerste oef puur voor je lats en waarom deze dan en bijv niet de wide gripp pull downs ( ivm blessure ? )
 
Hahaha jij bent ook een echt cardiobeest! kan ik nooit tegenop :D
 
lekkere training dame , pak je de eerste oef puur voor je lats en waarom deze dan en bijv niet de wide gripp pull downs ( ivm blessure ? )

Ja precies, de wide grip gaat gewoon nog niet goed of dan moet ik zo licht pakken dat ik er niets aan heb:rolleyes:

Mede door die oefening heb ik ook mijn blessure denk ik.
Ik was aan het toppen en trok hem in mijn nek, alleen mijn beweginsuitslag van mijn armen reiken niet zover naar achteren.
Ik wist dus wel dat ik hem beter voor mijn borst kon trekken, maar ja, eigenwijs hé....
Ik was die avond al vrij moe, dan ben je soms ook wat minder gefocussed.
Toch wilde ik hem met 55kg doen.
Op het moment dat ik hem naar beneden trok voelde ik echt zo'n mega pijnscheut van de linkerkant van mijn nek, langs de rechterkant van mijn linker
schouderblad(volg je het nog :D) tot ergens in de onderkant van mijn lat en trapezius schieten.
Toen was het foute boel en sindsdien kan ik hem(nog) niet goed doen.
Als dat wel weer lukt ga ik hem voortaan wel naar de borst trekken.

Alles met armen wijd gaat dus ook moeilijk, net als die reverse peck deck zal ik maar zeggen.
Toch gaat het nu eindelijk al een beetje beter dus ik ben wel happy! :)
 
Ja precies, de wide grip gaat gewoon nog niet goed of dan moet ik zo licht pakken dat ik er niets aan heb:rolleyes:

Mede door die oefening heb ik ook mijn blessure denk ik.
Ik was aan het toppen en trok hem in mijn nek, alleen mijn beweginsuitslag van mijn armen reiken niet zover naar achteren.
Ik wist dus wel dat ik hem beter voor mijn borst kon trekken, maar ja, eigenwijs hé....
Ik was die avond al vrij moe, dan ben je soms ook wat minder gefocussed.
Toch wilde ik hem met 55kg doen.
Op het moment dat ik hem naar beneden trok voelde ik echt zo'n mega pijnscheut van de linkerkant van mijn nek, langs de rechterkant van mijn linker
schouderblad(volg je het nog :D) tot ergens in de onderkant van mijn lat en trapezius schieten.
Toen was het foute boel en sindsdien kan ik hem(nog) niet goed doen.
Als dat wel weer lukt ga ik hem voortaan wel naar de borst trekken.

Alles met armen wijd gaat dus ook moeilijk, net als die reverse peck deck zal ik maar zeggen.
Toch gaat het nu eindelijk al een beetje beter dus ik ben wel happy! :)


oefeningen naar boven en zijwaarts zijn op dit moment lastig door je blessure houdt er idd maar rekening mee, en wat lichter maar trainen dan.
 
Ego opzij en je lichaam de tijd gunnen om te herstellen.
Maar dat doe je al heel goed. :)
Begrijp hoe frustrerend dat soms kan zijn.
Netjes bezig Jerns. :)
 
Ja precies, de wide grip gaat gewoon nog niet goed of dan moet ik zo licht pakken dat ik er niets aan heb:rolleyes:

Mede door die oefening heb ik ook mijn blessure denk ik.
Ik was aan het toppen en trok hem in mijn nek, alleen mijn beweginsuitslag van mijn armen reiken niet zover naar achteren.
Ik wist dus wel dat ik hem beter voor mijn borst kon trekken, maar ja, eigenwijs hé....
Ik was die avond al vrij moe, dan ben je soms ook wat minder gefocussed.
Toch wilde ik hem met 55kg doen.
Op het moment dat ik hem naar beneden trok voelde ik echt zo'n mega pijnscheut van de linkerkant van mijn nek, langs de rechterkant van mijn linker
schouderblad(volg je het nog :D) tot ergens in de onderkant van mijn lat en trapezius schieten.
Toen was het foute boel en sindsdien kan ik hem(nog) niet goed doen.
Als dat wel weer lukt ga ik hem voortaan wel naar de borst trekken.

Alles met armen wijd gaat dus ook moeilijk, net als die reverse peck deck zal ik maar zeggen.
Toch gaat het nu eindelijk al een beetje beter dus ik ben wel happy! :)

Ik heb totaal geen schouderblessure, maar ik doe ook nooit latpully brede greep achter m'n nek trekken, voelt altijd k*t.

Als die brede greep nog niet lekker voelt, moet je hem zeker voorlopig gewoon nog maar even overslaan. Er zijn gelukkig genoeg rugoefeningen die wel beter lukken. Komt later allemaal wel weer, toch.

En idd wat Loca zegt, even de ego opzij zetten en voor de gezondheid van je schouders kiezen, das veel belangrijker!
 
oefeningen naar boven en zijwaarts zijn op dit moment lastig door je blessure houdt er idd maar rekening mee, en wat lichter maar trainen dan.
Het kan zelfs niet anders maar ik ben al blij dat ik alweer wat kan :)
Ego opzij en je lichaam de tijd gunnen om te herstellen.
Maar dat doe je al heel goed. :)
Begrijp hoe frustrerend dat soms kan zijn.
Netjes bezig Jerns. :)
Dankjewel Loca, nu train ik gewoon net als de andere vrouwen in de gym, haha...
Ik heb totaal geen schouderblessure, maar ik doe ook nooit latpully brede greep achter m'n nek trekken, voelt altijd k*t.

Als die brede greep nog niet lekker voelt, moet je hem zeker voorlopig gewoon nog maar even overslaan. Er zijn gelukkig genoeg rugoefeningen die wel beter lukken. Komt later allemaal wel weer, toch.

En idd wat Loca zegt, even de ego opzij zetten en voor de gezondheid van je schouders kiezen, das veel belangrijker!

Yep, jullie hebben allemaal gelijk en er zijn zeker genoeg oefeningen.
Ik zal nu echt wel oppassen en voorzichtig zwaarder gaan.
Gewoon stoppen wanneer het pijn doet en denken volgende keer beter.
Cynthia, jij doet zelf heel veel herhalingen met licht gewicht of zonder en ik weet dat je daar ook niet blij mee bent maar je traint toch.
Het is iig een stuk effectiever dan wanneer je gewoon thuis op de bank blijft zitten :)
We roeien gewoon met de riemen die we hebben!
 
Het kan zelfs niet anders maar ik ben al blij dat ik alweer wat kan :)

Dankjewel Loca, nu train ik gewoon net als de andere vrouwen in de gym, haha...


Yep, jullie hebben allemaal gelijk en er zijn zeker genoeg oefeningen.
Ik zal nu echt wel oppassen en voorzichtig zwaarder gaan.
Gewoon stoppen wanneer het pijn doet en denken volgende keer beter.
Cynthia, jij doet zelf heel veel herhalingen met licht gewicht of zonder en ik weet dat je daar ook niet blij mee bent maar je traint toch.
Het is iig een stuk effectiever dan wanneer je gewoon thuis op de bank blijft zitten :)
We roeien gewoon met de riemen die we hebben!

:thumb::thumb::thumbs::thumbs::clap::clap::wave2::wave2:
 
Vandaag naar Bloemendaal geweest op de fiets, totaal 35km, geen kt gedaan :p

Zonnetje was ok alleen de wind was helaas weer iets te stevig... om 17:00 maar
teruggefietst. Gezandstraald worden is toch niet zo'n lekker gevoel :D
 
Vandaag naar Bloemendaal geweest op de fiets, totaal 35km, geen kt gedaan :p

Zonnetje was ok alleen de wind was helaas weer iets te stevig... om 17:00 maar
teruggefietst. Gezandstraald worden is toch niet zo'n lekker gevoel :D



Jeetje zeg!!! weer gefietst ECHT GOED JERNEY!!!!!:)
 
Vandaag naar Bloemendaal geweest op de fiets, totaal 35km, geen kt gedaan :p

Zonnetje was ok alleen de wind was helaas weer iets te stevig... om 17:00 maar
teruggefietst. Gezandstraald worden is toch niet zo'n lekker gevoel :D
Goh en ik altijd maar duur betalen voor een fullbody scrub :D mazzelaar da je bent :D
 
Heej hallo, gaat lekker bij je he! Je foto's zijn trouwens ook mooi geworden zeg! Had ik nog niet tegen je gezegd. Wel k*t van je schouder zeg!! Bloemendaal?? Jij woont wel in de buurt bij mij dan denk ik! Zie nu eigenlijk pas dat je uit Noord holland komt haha...
 
Back
Naar boven