AndroidHealthClinic

Sterkste man van Zevenkamp 27 augustus

Bezoekers in dit topic

littlestrongman

Cool Novice
Lid geworden
12 apr 2011
Berichten
104
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
80kg
Sterkste Man van Zevenkamp
Rotterdam - zaterdag 27 augustus 2011

Op zaterdag 27 augustus wordt in Zevenkamp (Rotterdam) de Sterkste Man van Zevenkamp georganiseerd. De wedstrijd word georganiseerd door de winkeliersvereniging van het winkelcentrum Ambachtsplein Zevenkamp en het Locaal Culltuurcentrum Zevenkamp.


De aanvang van de wedstrijd is om 11.00 uur. Deelnemers graag aanwezig om 10.00 uur. De wedstrijd wordt gehouden op het Ambachtsplein Zevenkamp Rotterdam. De wedstrijdleiding is in handen van Ted van der Parre, Rene Maliangkay en William Paay, laatste tevens speaker.


De onderdelen van de wedstrijd zijn:

1) Vrachtwagentrekken harnas pull (20 meter)
(vrachtwagen gewicht ong. 8.000 kg)

2) Timberwalk
(2 keer 100 kg)

3) Bandenflip
(300 kg - 8 flips)

4) Boomstamtillen (maximaal gewicht)
Aanvangsgewicht 85 kg
De deelnemers hebben maximaal vier beurten!

5) Accu tillen (20 kg)
Accu met gestrekte armen op schouderhoogte houden op tijd.

6) Deadlift maximaal gewicht
De eerste beurt bij aanvang van het onderdeel deadlift doorgeven. In 4 beurten naar maximaal
gewicht. De deadlift gaat zoals bij het powerliften. Geen straps toegestaan.



Voor de winnaar van elk onderdeel is er een cadeaubon van 25 euro beschikbaar gesteld.


Voor informatie over en/of deelname aan de Sterkste Man van Zevenkamp kun je contact opnemen met William Paay, te bereiken telefonisch op 06-16448809 of per e-mail w.paay@upcmail.nl.




Deelnemers:

1. Wesley van der Kraan (Maassluis)
2. Marcel Imthorn (Katwijk)
3. Lorenzo Joren (Nieuwkoop)
4. Melvin Hollemans (Ridderkerk)
5. Johan Rijsdijk (Ridderkerk)
6. Dennis Roelofs (Middelburg)
7. Robert van Dijk (Almere)
8. Jacco Kammeraad (Geldermalsen)
9. Kevin van Helden (Utrecht)
10. Pascal Padovani (Voorburg)
11. Kevin Imhoff (Nijverdal)
12 toni pieters (Den haag)
 
Ik ben er bij, heb er zin aan :)
 
Jah ik heb er ook vet veel zin in lekker knallen
 
aaah yeah!!!! let the battle begin :D
 
Goooooo kevin!
 
weinig mensen die reageren hahahaha
 
weinig mensen die reageren hahahaha
maakt niet uit man, we gaan keihard knallen daar. Brielle is op dezelfde dag en trekt op dit forum logischerwijs meer animo.

hoe is je blessure man? las shit over je knie ofzo...
 
Ik ga ook ff koekeloeren :)
 
jahheb er nog steeds last van maarjah goed opwarmen voordat we beginnen zie wel of het gaat of niet hoop het wel heb er namelijk vette zin in hoor en jah dacht vandeweek waarom maakt niemand een zevenkamp topic aan dus deed ik het maar effies waarom hebben ze de kruiwagen race eigenlijk weg gehaald niet dat ik het miss ofzo maar toch benieuwd
 
jahheb er nog steeds last van maarjah goed opwarmen voordat we beginnen zie wel of het gaat of niet hoop het wel heb er namelijk vette zin in hoor en jah dacht vandeweek waarom maakt niemand een zevenkamp topic aan dus deed ik het maar effies waarom hebben ze de kruiwagen race eigenlijk weg gehaald niet dat ik het miss ofzo maar toch benieuwd

Iedereen klaagde vorig jaar ook al over die kruiwagenracen. Ik denk dat er mensen weer geklaagd hebben, en anders niet mee wouden doen. Denk ik althans.
 
Ik vind het wel lekker dat ie er uit is , hopen dat het beter weer is als vorig jaar
 
nou als we naar vandaag kijken nietklote zooi hoop dat het goed weer is morgen
 
kevin will crush and destroy
 
Back
Naar boven