Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 64K
  • Weergaven 3M
  • Volgers 1.905

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net een bestelling gedaan, maar vergeten erbij te zetten dat ik pas maandag geleverd wil krijgen. Kan dit nog geregeld worden? Ref: 269883

Als je morgen niet thuis bent dan komen ze alsnog maandag nog een keer. Als we het morgen versturen dan is de distributie van TNT pas maandag en heb je het pas dinsdag.

---------- Post toegevoegd Fri 23 Sep 2011 om 13:26 ----------

denk dat je beter ff kan bellen, kunnen ze je bestelling er misschien nog ff uitvissen voor ie de deur uitgaat...

Gezien die jongens (waarschijnlijk) ook niet hele dag op DBB kunnen rond hangen.

We zijn zoveel als mogelijk aanwezig en bereikbaar. :)

---------- Post toegevoegd Fri 23 Sep 2011 om 13:28 ----------

@ Body en fit shop.
Ik wil mijn bodyvet naar beneden hebben en ik wil mijn massa omhoog drijven.
Is het gebruik van een gainer dan aan te raden of kunnen deze twee gewoon niet samen.

En welke gainer dan?


Ik sluit mij volledig bij Frank aan. Mocht je toch voor het gemak van een Gainer kiezen. Neem dan geen "suikergainer" maar kies bijvoorbeeld voor Lean Gain, dan heb je in ieder geval pure complexe koolhydraten (vrij van suiker) en een hoog eiwitgehalte.
 
Gainer is zeker wel te gebruiken inderdaad, doe het zelf ook (lean gain), maar probeer toch 90% met je gewone voeding voor elkaar te krijgen.
 
@Franksnip & @Body&fitshop

Bedankt. Beweeg me pas op het gebiedt van voeding en als ik al die logs bekijk ook op het gebiedt van training. Hoewel ik nu aardig resultaat behaal van die 1800kcal en minder BF meedraag.
Eigenlijk wil ik morgen eruit zien als een gladiator. :p

Maar ik twijfel nu wat ik moet doen. Ik wil die BF tot rond de 16 a 17% en dan kom ik van 34% af.
Daarna en tijdens wil ik massa opbouwen. Mijn kracht gaat omhoog en ik ben super gemotiveerd.
Alleen wat doe je wanneer en hoe begin je eraan, is nog een onbekend pad. Ben ook nog laat begonnen. (reeds 48jr) Maar vindt dit enorm leuk om te doen. Voel me prima. Train graag. En bovenal ben ik trots op mijn verlies van BF en buikomvang.

Dus hebben jullie informatie voor me, graag. Lijkt me dan wel handig om dit op mijn topics te doen.

Voor nu bedankt.:thumbup:
 
Eigenlijk wil ik morgen eruit zien als een gladiator. :p

Maar ik twijfel nu wat ik moet doen. Ik wil die BF tot rond de 16 a 17% en dan kom ik van 34% af.
Daarna en tijdens wil ik massa opbouwen. Mijn kracht gaat omhoog en ik ben super gemotiveerd.

Ik ga meer voor de type Rambo... :D Een Arnold Schwarzenegger type is niet voor mij weggelegd omdat ik o.a. natural ben.

Ik ben 33 dagen geleden begonnen met cutten en ben van 26% a 27% bodyfat (dirty bulk :() naar 16,4% gegaan. :) Een mooie prestatie al zeg ik het zelf. Mijn kracht is wonder boven wonder omhoog gegaan i.p.v. gedaald. Echter hoop ik tot de 8% tot 10% te gaan en daarna een cleanbulk te doen. Als je na de cut gelijk al zeg maar 500 cal gaat eten, ga je zeker weer veel vet gainen. Je moet de cal rustig opbouwen, alleen dan kan je je bodyfat handhaven. En spieren aanzetten gaat een hoop tijd in inzitten.

Succes. ;)

Ik hoop nog morgen en anders uiterlijk begin aankomende week:)

Ik zie dat die weer op voorraad is. Mooi. Dan ga ik die straks bestellen.
 
Ik ga meer voor de type Rambo... :D Een Arnold Schwarzenegger type is niet voor mij weggelegd omdat ik o.a. natural ben.

Ik ben 33 dagen geleden begonnen met cutten en ben van 26% a 27% bodyfat (dirty bulk :() naar 16,4% gegaan. :) Een mooie prestatie al zeg ik het zelf. Mijn kracht is wonder boven wonder omhoog gegaan i.p.v. gedaald. Echter hoop ik tot de 8% tot 10% te gaan en daarna een cleanbulk te doen. Als je na de cut gelijk al zeg maar 500 cal gaat eten, ga je zeker weer veel vet gainen. Je moet de cal rustig opbouwen, alleen dan kan je je bodyfat handhaven. En spieren aanzetten gaat een hoop tijd in inzitten.

Succes. ;)



Ik zie dat die weer op voorraad is. Mooi. Dan ga ik die straks bestellen.

Ja, net weer binnen.:)
 
Ilco, spulletjes zijn netjes aangekomen.
Maar niets extras, geen enkele zakje whey perfection.
Ik had er tog netjes bijgezet dat ik niet voor de kados ging ( die zaten er dan ook niet bij ), maar voor wat veschillende smaken whey perfection.
En met de Pepto-Pro heb ik alweer geouwehoer, die pot kleeft aan alle kanten.
jammer man.
 
Ilco, spulletjes zijn netjes aangekomen.
Maar niets extras, geen enkele zakje whey perfection.
Ik had er tog netjes bijgezet dat ik niet voor de kados ging ( die zaten er dan ook niet bij ), maar voor wat veschillende smaken whey perfection.
En met de Pepto-Pro heb ik alweer geouwehoer, die pot kleeft aan alle kanten.
jammer man.

Geef mij je referentienummer even door. dan regel ik het direct. Je hebt 100% gelijk:rolleyes:
(ik heb even naar de potten Pepto gekeken maar kan ivm kleven niets vinden maar dat maakt niet uit de samples stuur ik je nu direct na + extra's):)
 
Hey B&F , ik heb op 21 september een bestelling gedaan, maar ik heb nog steeds niks binnen :(

Referentie nummer: 269115
Faktuur datum: 21-09-2011
 
Ik regel het even! Dank je!!:)

Kun je mij ook helpen? :P

Ik heb op 21 september een bestelling gedaan, maar ik heb nog steeds niks binnen :(

Referentie nummer: 269115
Faktuur datum: 21-09-2011
 
Kun je mij ook helpen? :P

Ik heb op 21 september een bestelling gedaan, maar ik heb nog steeds niks binnen :(

Referentie nummer: 269115
Faktuur datum: 21-09-2011

Inderdaad geen verdere respons op de track&trace bij TNT. Vreemd:rolleyes: Ik zorg in ieder geval dat er morgen een pakket bij je thuis staat!:)
 
Toevallig die Peptopro in de aanbieding aangezien ik hem een dezer dagen zeker wilde kopen, meteen maar de rest van mijn verlanglijst besteld. :D
 
Mensne graag advies.
Train 3 keer in week nu wil ik de total muscle power voor voor het sporten nemen en de magnifect voor onder sporten is dit aan te raden?
 
Mensne graag advies.
Train 3 keer in week nu wil ik de total muscle power voor voor het sporten nemen en de magnifect voor onder sporten is dit aan te raden?
Absoluut een aanrader, in de Total Muscle Solution zitten spieropbouwend al genoeg bouwstoffen. De naam zegt het al, door de bouwstoffen icm de stimulanten kun je lekker trainen en toch spieren opbouwen. Na je training zijn alle bouwstoffen gebruikt maar is je lichaam 'leeg' van energie en bouwstoffen. Je zult het dan weer moeten aanvullen met bouwstoffen, de Magnificent is daarom een prima keuze. Gebruik deze combi zelf ook. Groeien ga je er zeker op!!
 
Thnx zuipschuit:D
wat is goed voor onder sporten te nemen?
En die magnifect is die ook weg te krijgen of vieze smaak?
 
Toevallig die Peptopro in de aanbieding aangezien ik hem een dezer dagen zeker wilde kopen, meteen maar de rest van mijn verlanglijst besteld. :D

Zou er ook wat dextrose bij doen dan, is heerlijk samen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven