XXL Nutrition

ze vinden ons eng ??

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iguana zei:
Dat is toch gewoon een dikzak die een halter optilt? :D

Die dikzak squat wel met 1200 lbs. I wanna bet you can't do that? :D

Roy zei:
Ik weet haast wel zeker dat een vrouw liever een gespierde vent naast zich heeft liggen, dan een vette kerel met een bierpens van hier tot tokio (ervan uit gaande dat we het niet hebben over het karakter van diegene).
Ik zou me zelfs doodschamen voor me vriendin/vrouw om er zo bij te lopen...

Je hebt het toch niet op die foto van Mike Miller? Want dat is geen bierpens!
Maar idd, spieren zijn volgens alle vrouwen altijd welkom.
 
MonsterGirl zei:
Die dikzak squat wel met 1200 lbs. I wanna bet you can't do that? :D



Je hebt het toch niet op die foto van Mike Miller? Want dat is geen bierpens!
Maar idd, spieren zijn volgens alle vrouwen altijd welkom.

Neeeee tuurlijk niet! Zou niet durven... :D
 
MonsterGirl zei:
Die meningen gaan volgens het stereotype: gespierde bics (=stylo's)

75% van de meisjes vallen op gespierde jongens, maar niet te gespierd. Als ze meer dan gewoon gespierd zijn, komen ze buiten 'het tolerantiegebied' en worden ze als angstaanjagend beschouwd (om het grof te verwoorden). Ik was vroeger bang van brede types, om eerlijk te zijn, tot ik ze leerde kennen, dan besefte ik dat die feitelijk zachtaardig waren naast hun brede en gespierde uiterlijk.

wanneer heb je dan dries ontmoet? :evil2: ;)
 
Roy zei:
Ik weet haast wel zeker dat een vrouw liever een gespierde vent naast zich heeft liggen, dan een vette kerel met een bierpens van hier tot tokio (ervan uit gaande dat we het niet hebben over het karakter van diegene).
Ik zou me zelfs doodschamen voor me vriendin/vrouw om er zo bij te lopen...

En toch zie je geregeld de mooiste dames met zulke types lopen.

Dan moeten die gasten of heeeel lief zijn, of veel geld hebben of een gouden snikkel hebben.
 
Leviathan zei:
Dan moeten die gasten of heeeel lief zijn, of veel geld hebben of een gouden snikkel hebben.

Of een combinatie van de drie,
of mij nog niet tegen het lijf zijn gelopen :D :D

Nee het hangt volgens mij af van persoon tot persoon.
Het valt me op dat vrouwen wel vaak zeggen veel spieren mooi te vinden maar als ze IRL voor de echte keuze staan ze toch telkens voor het 'normale' type kiezen, vaag...
 
Leviathan zei:
En toch zie je geregeld de mooiste dames met zulke types lopen.

Dan moeten die gasten of heeeel lief zijn, of veel geld hebben of een gouden snikkel hebben.

Ze willen een breed iemand zonder spieren. Dus kiezen ze voor een vetzak.
 
Santoz zei:
Of een combinatie van de drie,
of mij nog niet tegen het lijf zijn gelopen :D :D

Nee het hangt volgens mij af van persoon tot persoon.
Het valt me op dat vrouwen wel vaak zeggen veel spieren mooi te vinden maar als ze IRL voor de echte keuze staan ze toch telkens voor het 'normale' type kiezen, vaag...

Mss zijn ze gewoon bang dat wanneer ze een vrij aantrekkelijke en gespierde vent hebben, ze te hard zouden moeten concurreren met andere dames om hem bij zich te houden.
 
op een foto vinden ze ons geil en mooi ztotdat we irl voor hun staan
 
In bepaalde landen word een bovengemiddeld fysiek meer gewaardeerd dan in NL. Als vrouwen het woord bodybuilder horen denken ze meteen aan een super freak. Ik kan me best vootstellen dat een vrouw niet graag met zo'n monster in bed ligt.
 
axestream zei:
In bepaalde landen word een bovengemiddeld fysiek meer gewaardeerd dan in NL. Als vrouwen het woord bodybuilder horen denken ze meteen aan een super freak. Ik kan me best vootstellen dat een vrouw niet graag met zo'n monster in bed ligt.


dat is ook zo een vrouw is bang om overmeesterd te worden door een bb

vandaar dat ik denk dat weinig bb one night stand s kunnen maken

we moeten het meer van een vaste relatie hebben . zo kunnen we laten zien dat we heel lief en schattig kunnen zijn en warm en attent
 
Wat geilt vrouwen op: gespierde lichamen van verleiders... een hete vluchtige relatie maar niks bindend...

Waar kiezen vrouwen voor: gewone mannen die hen meer (al dan niet financiële) zekerheid kan geven, want zo'n gespierde macho blijft volgens hen niet lang bij 1 vrouw...

Dus wil je meerdere vrouwen maar voor kortere periodes... muscles :) Wil je je leven lang bij 1 vrouw (en haar schoonmoeder!) => money & zekerheid, stabiliteit...
 
ik denk dat 'oudere vrouwen' (20+) liever een gespierde man hebben dan een ecto/uitgezakte pens.

eigelijk weet ik dit wel zeker.

en tja, alle breezah sletten en vaak ook de 'jongere vrouwen' willen liever een stereotype, ofwel een droge ecto.
 
George zei:
ik denk dat 'oudere vrouwen' (20+) liever een gespierde man hebben dan een ecto/uitgezakte pens.

eigelijk weet ik dit wel zeker.

en tja, alle breezah sletten en vaak ook de 'jongere vrouwen' willen liever een stereotype, ofwel een droge ecto.

Ik ben een 'jonge vrouw' en wil absoluut geen ecto meer! Been there, done that. Niks aan.

Nee, doe mij maar een mooie gespierde man. En geen beachboy, ik wil niet alleen abs! :p
 
Jep, ecto gespierd vinden een hoop vrouwen mooi. Maar waarom, waarom zijn het altijd de vrouwen die gespierd niet mooi vinden, juist degenen die niet van je af kunnen blijven???
 
Omdat het hoeren zijn kale.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven