MuscleMeat

Beste theme song van film?

Bezoekers in dit topic

huckfinn

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 jul 2004
Berichten
4.153
Waardering
5
Hey,

Wat vind jij de beste theme song van een film? Zo kan ik er nog wat bij downloaden :P

Ik vind deze super:

- Midnight Cowby
- Once upon a time in the West
- Forrest Gump
- Zorba the Greek
- Batman 1 (alle John Williams theme songs eigelijk wel)
- Erazorhead (Lady in the elevator song)
 
Jonh Williams heeft voor honderden films muziek gemaakt. Nog enkele goede van hem:

- Godfather Theme
- Schindler's List
- Star Wars (Imperial March :cool: )
- Indiana Jones
 
Pulp Fiction: Janis Joplin - son of a preacher man
 
Die van gladiator en LOTR vind ik wel goed.
 
FrederX zei:
Pulp Fiction: Janis Joplin - son of a preacher man

Dat is Janis Joplin niet. De oorspronkelijke is van Dusty Springfield, maar die je op Pulp Fiction hoort is weer van iemand anders (maar who gives a ****?) :P
 
In Pulp Fiction is het gewoon de uitvoering van Dusty Springfield die je hoort.
 
Terminator heeft ook een bangelijke soundtrack, in Terminator 1 klinkt het nogal low budget maar in de zijn sequel is het tot in de puntjes uitgewerkt. Iedere film van de Coen brothers heeft fantastische muziek, en de eerste twee batman films van Tim Burton ook.
 
Man on the Moon - R.E.M.
Van de film "Man on the Moon" met Jim Carrey.

En natuurlijk mijn jeugdsentiment tevoorschijn halen met de filmmuziek van "Indiana Jones".
 
Money - Pink Floyd
In de Italian Job.
 
Reservoir dogs. Little green bag – George Baker selection.
Leuke scene ook :D
 
Suicide Sid verdient klappen.

Hoewel Glitter best geil was.
 
Lauw zei:
Suicide Sid verdient klappen.

Hoewel Glitter best geil was.

Ik vind Mariah Carey een lelijk wijf. Die haar tieten lijken eerder op twee vuilniszakken die op haar rug hangen, en ze heeft ne smoel om op te slagen.
Maar ben wel zeker dat ze een goed karakter heeft.
 
Suicide Sid zei:
Ik vind Mariah Carey een lelijk wijf. Die haar tieten lijken eerder op twee vuilniszakken die op haar rug hangen, en ze heeft ne smoel om op te slagen.
Maar ben wel zeker dat ze een goed karakter heeft.

Met andere woorden, als je haar naakt in je douche aantreft, schop je haar je huis uit?
 
huckfinn zei:
Met andere woorden, als je haar naakt in je douche aantreft, schop je haar je huis uit?

Nee, maar zou haar toch vriendelijk verzoeken om zich niet onaangekondigd te wassen onder mijn douche op hetzelfde moment dat ik me aan het wassen ben. Als ze niet luistert, wat te begrijpen is, want als ze mij ziet wordt ze natuurlijk erg geil en wild, stamp ik haar wel mijn huis uit. :cool:
 
Suicide Sid zei:
Nee, maar zou haar toch vriendelijk verzoeken om zich niet onaangekondigd te wassen onder mijn douche op hetzelfde moment dat ik me aan het wassen ben. Als ze niet luistert, wat te begrijpen is, want als ze mij ziet wordt ze natuurlijk erg geil en wild, stamp ik haar wel mijn huis uit. :cool:

:roflol:

En nog ff on-topic: Kronos Quartet - Requiem for a Dream
 
Er is 1 man die de beste soundtracks maakt en dat is Hans Zimmer, John Williams heeft z'n tijd gehad vind ik. Luister graag naar movie soundtracks, heb niet echt specifiek 1 theme song die ik het best vind. Maar bij de gladiator kan ik wel aardige rillingen krijgen:D te mooi.
 
My heart will go on, Celine Dion - Titanic. Omdat ik het nog steeds niet droog kan houden als ik dat nummer hoor. (Wie er nu gaat lachen sla ik helemaal in elkaar! ;))
 
Back
Naar boven