XXL Nutrition

Beste theme song van film?

Bezoekers in dit topic

haazebr zei:
Er is 1 man die de beste soundtracks maakt en dat is Hans Zimmer, John Williams heeft z'n tijd gehad vind ik. Luister graag naar movie soundtracks, heb niet echt specifiek 1 theme song die ik het best vind. Maar bij de gladiator kan ik wel aardige rillingen krijgen:D te mooi.

Hanz Zimmer heeft echt foute shit gemaakt. Hij is toch ook van Miami Vice?
Ik vind de eerste paar minuten van Thelma en Louise soundtrack wel ok. Daarna wordt die ook ge****ed :(
 
Als fan zeg ik Terminator I en II :)
 
john williams - robin hood prince of thieves - back to the future theme - braveheart

en once upon a time in the west/america
 
Dani zei:
My heart will go on, Celine Dion - Titanic. Omdat ik het nog steeds niet droog kan houden als ik dat nummer hoor. (Wie er nu gaat lachen sla ik helemaal in elkaar! ;))

:D

(je moet weten dat ik niet lach om je keuze, maar om eh... het contrast met de rest :rolleyes: )

zoveel films, zoveel vette soundtracks, maar k vond de muziek in de film 'zatiochi' (japanse slice&dice film) toch wel erg vet, omdat het beeld in de film heerlijk verweven zat in de muziek, echt supertoffe en grappige film :D:D

Zatoichi RULES :hedbang:
 
De soundtrack van Reqiuem for a dream.........hoorde hem gisteren op een feest in een hele gave remix. Blijft een geweldig nummer!
 
Dani zei:
My heart will go on, Celine Dion - Titanic. Omdat ik het nog steeds niet droog kan houden als ik dat nummer hoor. (Wie er nu gaat lachen sla ik helemaal in elkaar! ;))

idd dat en de soundtrack van ghost is hemels :bow:
 
The Doors - The End
--> Apocalypse Now

:bow:
 
ZoutZak zei:
The Doors - The End
--> Apocalypse Now

:bow:

When He dies. IT DIES MAN! What are they gonna say? That he was a good man? That he was a wise man? BULLSHIT MAN!! :D
 
John Williams al eerder genoemd, de Star Wars openingstrack dan als voornaamste. Die man heeft voor 250+ films de muziek gemaakt, een legende.

Verder nog Philip Glass, Candyman theme en de Qatsi trilogie. Ook de componist van de muziek in de Truman Show. Wel erg repetitieve muziek, de ene haat de ander vind het prachtig.

Baraka heeft niet een aparte themesong, maar de muziek bij die film is over het geheel de moeite waard. Dead Can Dance : Host of the Seraphim is kippevelmuziek.
 
Laatst bewerkt:
en wat te denken van de muziek van Yann Tiersen in Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain! (Amelie)
 
ZoutZak zei:
en wat te denken van de muziek van Yann Tiersen in Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain! (Amelie)

helemaal mee eens! heb zo'n beetje alles van die kerel op mn bak staan, fantastische muzikant!!
 
El Mariachi - gezongen door Antonio Banderas zelf
Pulp fiction - titelsong
Highlander 1 - Alle muziek in deze film is van Queen, dus toppie!!!
Rocky - Beetje stom maar uiteindelijk kent iedereen Eye of the tiger door de Rocky films, dus een vernoeming waard
 
Theme song van 'thomas crown affair'. Volgens mij is dat sinnerman van nina simone.
 
Erm is zie nergens trainspotting staan? Underworld en euhhh iggy pop?
Shame on you all!! :P
 
Wie heeft eigenlijk die walgelijke muziek gemaakt van Gladiator. Het zou me niks verbazen dat die ook the rock, Con air ,Armageddon etc muziek voor gemaakt heeft. Zit je een redelijke goede film te kijken naja[Con air en armageddon niet] komt er zo'n vies zoet sappig amerikaans stukje opera voorbij. Door zulke simpele muziek verpest je de film bijna.
 
lionel zei:
Theme song van 'thomas crown affair'. Volgens mij is dat sinnerman van nina simone.


Nee, dat is 'Windmills of your mind'. Voor de remake heeft Sting het nummer gecoverd.
 
Back
Naar boven