XXL Nutrition

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee niet echt. Merkte wel dat ik wat explosiever ben geworden en dat ik de gewichten bij dynamic effort wat hoger kan pakken met dezelfde snelkheid, maar verder nog geen PR gemaakt. Ik hoop voor de kuur nog 155 te benchen en evt nog 225 squat, maar van die wonderlijke werking van oxy merk ik nog niet veel na 2 weken nu...

Misschien verhogen naar 200mg oxy per dag? :P
 
hier ook maar even meelezen
 
Ik ga de oxy verhogen naar 200mg per dag. Ik wil toch wel ff weten of het nou echt zo;n meesterlijk middel is voor ik ermee stop.
 
200mg iran hormone moet normaal knallen hoor bro
 
We zullen het zien. Ik hoor soms van gasten dat ze op oxy ineens 20 kilo meer banken enzo, dus vreemd dat 100mg per dag na twee weken verre van deze resultaten geeft.
 
1,4 gram aan orals... ziekelijk :D
 
1,4 gram aan orals... ziekelijk :D

damn ja zo had ik het nog niet bekeken :D
Niet te vaak doen denk ik haha

edit: Ik merk trouwens niet die enorme moeheid die ik de eerste keer kreeg toen ik begon met de kuur.
Misschien gewoon toeval of dat als je al oxy gebruikt het niet meer uitmaakt hoeveel je neemt als je aan de moeheid gewend bent
 
Laatst bewerkt:

Dit is voor mij de enige AAS geweest waar ik instant een enorme krachttoename van kreeg. Heerlijk middel, bloat viel alleen niet mee bij mij.

Ik kijk niet vaak bij de logs vandaar dat ik deze gemist had. Ik volg deze natuurlijk wel :)
 
Dit is voor mij de enige AAS geweest waar ik instant een enorme krachttoename van kreeg. Heerlijk middel, bloat viel alleen niet mee bij mij.

Ik kijk niet vaak bij de logs vandaar dat ik deze gemist had. Ik volg deze natuurlijk wel :)

Das mooi geile bok!

Hoeveel mg nam jij van die iran oxy ?
 
Das mooi geile bok!

Hoeveel mg nam jij van die iran oxy ?

Ik dacht 75mg daarna 100 en daarna 125 maar jij bent een stukje groter dan ik :) Ik heb ook een keer een lagere dosis genomen samen met dbol dacht 30mg dbol 75mg oxy maar die dosis weet ik echt niet zeker meer.
 
Oke nou ja ik ben benieuwd of de verhoging nog wat oplevert. Zou jammer zijn als dat voor niets is.
Ik wil gewoon ff 30 kilo op mijn totaal erbij man!
 
Beetje vreemd maar ik weeg de laatste dagen 125 a 126 kilo, terwijl ik nog steeds wel helemaal vol sta.
Het lijkt wel alsof mijn buik weer wat minder bloated is.
Hier had ik namelijk ineens erg last van toen ik een aantal weken geleden van nordi naar hyge overging.

Oh ja, de igf1 lr3 is nu al :( heb nog wel peg mgf dus dat maak ik wel op en ik heb nog een vial igf1 des liggen dus dan die ook maar ff opmaken he.

Komende dag even wat extra rust inbouwen aangezien ik nu 3 weken gemaxt heb en dan ga ik denk ik woensdag weer 3 weken knallen.
 
Aangezien ik door mijn igf1 lr3 heen was maar nog wel igf1 des had liggen ben ik dat maar gaan nemen volgens hetzelfde protocol.

Ik heb de afgelopen dagen wat sneller bloedneuzen. Ik snoot mijn neus gister en hoppa.
Net bankdrukken en hoppa. Ach ja, de oxy is in ieder geval echt.
Ik merkte dat ik vandaag 10 kilo bij de speedbench erbij deed en even explosief was als normaal, dus hopelijk ga ik nu ook eens wat meer drukken met maxen.
Weinig energie, vrijwel geen eetlust en nu dan bloedneuzen zijn het tot nu toe nog niet waard geweest....
 
200mg oxy is ook veel te veel man.
 
Kan zijn dat oxy gewoon niet goed voor jouw is bro.
Heb dit met bold ik mag het op een gram nemen het brengt me niets.

Als je echt op kracht gaat probeer eens halotestin ?
 
Ik lees dat mensen goeie krachtgains maken op "Chinese Anavar". Deze komen in 50 mg tabletten en hoewel niemand echt weet wat er in zit zweren sommige mensen erbij.
 
200mg oxy is ook veel te veel man.
Ik lees toch best vaak dat powerlifters deze dosering nemen eigenlijk

Kan zijn dat oxy gewoon niet goed voor jouw is bro.
Heb dit met bold ik mag het op een gram nemen het brengt me niets.

Als je echt op kracht gaat probeer eens halotestin ?
Is niet te krijgen

Ik lees dat mensen goeie krachtgains maken op "Chinese Anavar". Deze komen in 50 mg tabletten en hoewel niemand echt weet wat er in zit zweren sommige mensen erbij.
Ik ken het niet man. Ik heb wel nog 120 x 30mg capsules anavar liggen die ik zelf gemaakt heb waarvan ik zeker weet wat erin zit, deze ga ik tijdens de cut nemen
 
Vanmorgen nog steeds 126 kilo op de weegschaal. Voor mijn volgende kuur ga ik echt weer ff cutten/primen zodat ik weer wat gevoeliger wordt om er massa aan te plakken.
Ik heb dat nu al een paar keer niet gedaan en merk toch minder gains dan nadat ik wat gecut heb.

Heb wel onderlichaam explosief getraind en gewichten voelde echt weer licht.
Ik heb vrijdag max effort bench en zondag max effort squat (waarschijnlijk variaties) dus hopelijk gaan we dan zien wat oxy waard is voor mij!
Ik had na mijn speed squats nog high bar close stance full squats gedaan. 3 setjes 10x120 kilo en ik lag op apengapen :P
 
High rep is altijd kapot gaan haha
 
10 reps high rep op benen?? 20+ reps zijn high reps ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven