AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
still reading!! interessant goos blijf pushe :P

Een vraagje over die shakes van je. Hoe krijg je zoveel havermout en eipoeder eigenlijk gemixed? Gebruik je daar een gewone shaker of blender voor? En lukt dat allemaal op werk etc?

• Topic Starter Topic Starter
Een vraagje over die shakes van je. Hoe krijg je zoveel havermout en eipoeder eigenlijk gemixed? Gebruik je daar een gewone shaker of blender voor? En lukt dat allemaal op werk etc?
Ik gooi het in de blender en werk over het algemeen thuis, maar als ik naar kantoor ga doe ik het in een shake beker. Is alleen een stuk moeilijker wegdrinken als je het niet blendeert bleh!

Sinds ik 4iu steek zoals Testoflesje kan ik eten wat ik wil :p:roflol:

Sowieso bro!

De tweede week is bijna voorbij en ik zit momenteel op 127,6 kilo.
Qua massa gaat ie erg lekker, maar qua maximale kracht heb ik nog geen hoge sprongen gemaakt.

holy ****, dat fysiek bij 2m is reusachtig. Ik volg!

Beeest

zeer lage bench voor je BW (en in acht nemend wat je er allemaal doorspuit). Hoe zien je trainingen er voor bench misschien uit?

zeer lage bench voor je BW (en in acht nemend wat je er allemaal doorspuit). Hoe zien je trainingen er voor bench misschien uit?

Onzin om dat zo te zeggen. Weet jij veel hoe lang zijn armen zijn. Voor hetzelfde geld is het draaimoment op zijn pecs met zijn stats hoger dan iemand die meer drukt maar een kleinere vrijheidsgraad heeft.

Tja en jouw deadlift is om te huilen. Zo heeft iedereen wel een zwakke lift.
Ik train Westside Barbell stijl, dus elke week maxen op een variatie.
Ik merk alleen dat ik met benchen beter triples erachter kan doen of in plaats van singles.

edit: Ik train trouwens nog niet zo heel lang voor kracht en heb benchen altijd met vrij laag gewicht gedaan en veel reps omdat mijn borst hier erg goed op ging.

Laatst bewerkt:
Interessant log :cool:

Je neemt geen slin pwo he?en ik lees dat je de hgh voor het slapen zet, daar heb ik al oneindig veel (zo lijkt het :p) theorien over gelezen, meeste gaan tegenwoordig voor een split in 2 keer, wat is jouw gedachte bij 's avonds alleen?dit is geen kritiek maar puur interesse en leergierigheid :D

Onzin om dat zo te zeggen. Weet jij veel hoe lang zijn armen zijn. Voor hetzelfde geld is het draaimoment op zijn pecs met zijn stats hoger dan iemand die meer drukt maar een kleinere vrijheidsgraad heeft.

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar ik heb idd erg lange armen :P

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 17:57 ----------

Interessant log :cool:

Je neemt geen slin pwo he?en ik lees dat je de hgh voor het slapen zet, daar heb ik al oneindig veel (zo lijkt het :p) theorien over gelezen, meeste gaan tegenwoordig voor een split in 2 keer, wat is jouw gedachte bij 's avonds alleen?dit is geen kritiek maar puur interesse en leergierigheid :D

Slin zet ik idd alleen bij het ontbijt. Hoef ik alleen sochtends 4 uur lang op te letten en de rest van de dag is er geen kans op hypo.
Ik doe vrijwel geen bodybuild trainingen meer dus het pre wo zetten is niet zo interessant aangezien ik de pomp alleen maar irritant ga vinden en post wo zet ik igf1 en als je daar slin bij zet wordt de halfwaarde onvoorspelbaar.

Hgh zet ik lekker voor het slapen gaan aangezien dit de normale puls vervangt en ik wordt altijd een beetje moe van hgh dus dat heb ik overdag liever niet.

Ben een paar dagen ziek geweest en voel me nog steeds niet helemaal goed.
Woog vanmorgen 126 wat vooral veel vocht verlies lijkt aangezien mijn buik minder bol staat.
Zo maar eens kijken of de training een beetje lukt :P

Hoe was de training bro? Al hersteld van het ziek zijn?

Training van gister ging wel weer, maar had tussendoor wel een paar keer dat ik het voor gezien wilde houden.
Woog vanmorgen 127,1 dus het gewicht is wel weer terug denk ik zo.

Mooi man. Nog details over je training of is dat de moeite niet waard?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven