- Waardering
- 226
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 14%
Hehe

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik gooi het in de blender en werk over het algemeen thuis, maar als ik naar kantoor ga doe ik het in een shake beker. Is alleen een stuk moeilijker wegdrinken als je het niet blendeert bleh!Een vraagje over die shakes van je. Hoe krijg je zoveel havermout en eipoeder eigenlijk gemixed? Gebruik je daar een gewone shaker of blender voor? En lukt dat allemaal op werk etc?
Sinds ik 4iu steek zoals Testoflesje kan ik eten wat ik wil![]()
holy ****, dat fysiek bij 2m is reusachtig. Ik volg!
zeer lage bench voor je BW (en in acht nemend wat je er allemaal doorspuit). Hoe zien je trainingen er voor bench misschien uit?
zeer lage bench voor je BW (en in acht nemend wat je er allemaal doorspuit). Hoe zien je trainingen er voor bench misschien uit?

) theorien over gelezen, meeste gaan tegenwoordig voor een split in 2 keer, wat is jouw gedachte bij 's avonds alleen?dit is geen kritiek maar puur interesse en leergierigheid 
Onzin om dat zo te zeggen. Weet jij veel hoe lang zijn armen zijn. Voor hetzelfde geld is het draaimoment op zijn pecs met zijn stats hoger dan iemand die meer drukt maar een kleinere vrijheidsgraad heeft.

Interessant log
Je neemt geen slin pwo he?en ik lees dat je de hgh voor het slapen zet, daar heb ik al oneindig veel (zo lijkt het) theorien over gelezen, meeste gaan tegenwoordig voor een split in 2 keer, wat is jouw gedachte bij 's avonds alleen?dit is geen kritiek maar puur interesse en leergierigheid
![]()
Hoe was de training bro? Al hersteld van het ziek zijn?