AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moeheid komt door de androgenen. Hopelijk kunnen de peptiden uitkomst bieden als je straks ook een verminderde eetlust hebt. Ik moet wel zeggen dat de effecten snel zijn komen opdagen. Volgens mij gebruik je HG oxy.

yep Iranese
 
Het wordt nog gezellig zo :)

Update:
Ik woog vanmorgen 126 kilo, dus dat is al 2 kilo erop.
Vandaag normaal gebankdrukt, ging ook erg lekker maar nog geen PR's gezet.
Ik deed:
1x120
1x140
1x150
3x130
3x130
3x130

De 150 ging makkelijker al dan de laatste keer dat ik hem deed, dus komende weken doe ik wat benchpress variaties en dan probeer daarna 155+ te drukken.

De vermoeidheid is ineens een stuk minder. Geen idee of dat komt omdat ik vandaag veel meer water naar binnen heb gewerkt of dat ik begin te wennen.
 
Vanmorgen 126,6 op de weegschaal maar ik heb gister ook wel behoorlijk wat suiker gegeten.

Net lekkere PR op de squat gemaakt. Hij zat er wel al in dus ik weid het nog niet aan de oxy. Was ook absoluut een grind die ik maar net haalde!

Squat:
1x180
1x200
1x220 PR
3x180
12x140
10x140
 
Een hele nette prestatie. Als je 220 squat aan het begin van je kuur dan gaan we nog vette pr's zien.
 
Ik hoop het maar tot nu toe heb ik.tijdens een kuur nooit echt hele harde.kracht sprongen gemaakt.
 
Dat is wel raar. Denk dat dat deze kuur wel anders gaat worden.
 
Ook niet high dose test + high dose tren.
Dan kom ik aardig wat kracht bij.
 
Ook niet high dose test + high dose tren.
Dan kom ik aardig wat kracht bij.

Ja kijk weetje. Ik wordt wel veel sterker in de 5+ reprange, maar qua 1rm ga ik niet drastisch omhoog.
Heb dan wel niet heel vaak gekuurd tijdens powerliften. Vorige was vrij hoog in tren ace en laag in test terwijl ik iets onder onderhoud at en nu deze op 5500-6000 kcal per dag, hoge doseringen en erg powerlifting gericht.
We zullen zien he
 
Wat is je onderhoud nu dan?
 
Niks is eerste keer voor testoflesje :roflol:
 
eerste keer oxy? :)

Ja en nee.
Ik heb eerder eens underground oxy gebruikt en zelfs op 200mg merkte ik niks, dus ik denk dat ik toen gewoon vulmiddel heb geslikt ofzo
 
Ja en nee.
Ik heb eerder eens underground oxy gebruikt en zelfs op 200mg merkte ik niks, dus ik denk dat ik toen gewoon vulmiddel heb geslikt ofzo

dan ga je op die iraanse wel loeihard denk ik..
ken iemand persoonlijk die er ook gruwlijk sterk van werd
 
Net na bovenlichaam training genomen. Alleen borst niet zo gepompt

28-12-2012 mm.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven