XXL Nutrition

Powerbuilding op een testoflesje en meer (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er heftig uit, maar is toch maar 1500kcal boven mn schema :P
Volgende maand ga ik denk uppen naar 5000kcal
 
Foking beest ....TIME TO BLEEEEED!!!
 
Ziet er heftig uit, maar is toch maar 1500kcal boven mn schema :P
Volgende maand ga ik denk uppen naar 5000kcal

1500 kcal kan echt een groot verschil in verzadigdheid geven. Ik moet echt proppen :S
 
1500 kcal kan echt een groot verschil in verzadigdheid geven. Ik moet echt proppen :S
Ik moet ook proppen, zeker de laatste maaltijd na de training.. 300GR zoette aardappelen in de oven met 250GR biefstuk + salade met olijfolie.. Ik moet toch ook wel proppen :D
 
Ik moet ook proppen, zeker de laatste maaltijd na de training.. 300GR zoette aardappelen in de oven met 250GR biefstuk + salade met olijfolie.. Ik moet toch ook wel proppen :D

Ik krijg na de training meestal niet veel weg dus doe meestal zo;n havermout shake.
 
Ik krijg na de training meestal niet veel weg dus doe meestal zo;n havermout shake.

heb ik ook last van, opgelost door gewoon wat langer te wachtne tot je echt honger krijgt.
meestal wacht ik zo'n 3 kwartier tot een uur max voordat ik lekker kan eten :)
 
Ik wacht ook altijd tot ik honger krijg, niet te doen net na het sporten eten. Maar gaat lekker bro, ben je binnenkort net zo'n beest als ik :)
 
Ik wacht ook altijd tot ik honger krijg, niet te doen net na het sporten eten. Maar gaat lekker bro, ben je binnenkort net zo'n beest als ik :)

Nog even idd! :D
 
Diep respect man, dat je dat weg krijgt. Hoe bereid je die 240 gram havermout + 80 gram egg protein eigenlijk?
 
Diep respect man, dat je dat weg krijgt. Hoe bereid je die 240 gram havermout + 80 gram egg protein eigenlijk?

Ik heb een grote maatbeker. Daar doe ik de zooi in, doe er water bij, staafmixer erin, drinken maar!
 
hoeveel ben je dagelijks wel niet kwijt alleen aan havermout en vlees XD heb je geen zin/behoefte om aan wedstrijden te doen? denk dat je het wel lekker ver gaat schoppen dan!
 
Ik heb een grote maatbeker. Daar doe ik de zooi in, doe er water bij, staafmixer erin, drinken maar!

Hoeveel water? Is die egg protein zo te drinken, is dat poeder oid? Voeg je nog iets toe voor smaak? Thanks.
 
hoeveel ben je dagelijks wel niet kwijt alleen aan havermout en vlees XD heb je geen zin/behoefte om aan wedstrijden te doen? denk dat je het wel lekker ver gaat schoppen dan!

Ik denk 10-15 euro per dag ofzo. Ik zou best graag een wedstrijdje pakken maar heb echt heel erge plankenkoorts dus ik denk dat ik er weinig lol in zal hebben door de spanning.

Hoeveel water? Is die egg protein zo te drinken, is dat poeder oid? Voeg je nog iets toe voor smaak? Thanks.

Wanneer ik hem ergens doorheen doe is ie goed te doen want er zit ook vanille smaak aan, maar als je het zo zonder iets drinkt is het brokkig en lijkt het op rauwe ei met vanille smaak. Niet heel erg lekker.

80g eiwitten is wel veel, heb zelf nooit meer als 50g gebruikt per beurt. Er is ook een mix van verschillende eiwitten te-koop.

Maar ik ben ook maar een klein kereltje van 1.74m :D

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 11:00 ----------



http://www.xxlnutrition.nl/100-egg-protein/best-body

Lactose vrij, en is gewoon poeder Bob.

Die gebruik ik idd. Ik eet bij elke maaltijd iets van 80 gram eiwit en zit dan op 450 gram eind van de dag.
 
Ik eet denk ik bijna hetzelfde als jou op een dag dan.. Ik zit op 400gr eiwitten, 600carbs.. In totaal 4500kcal alleen met water, drink geen melk meer.. Havermout met water smorgens.. Ik betaal 35eu per week aan biefstuk alleen al.. En 35eu voor kip.. Komt op 280eu per maand aan vlees.. Awww :D
 
Waarom eet je eigenlijk zo clean man als je zoveel kcals naar binnen moet werken? Je zit imo sowieso al te laag in vetten.
En zoveel eiwit heb je ook weer niet nodig imo. Kan je misschien beter opteren om je kipfilet bv te wisselen voor kippepoten.
En hier en daar wat zalm of haring erbij. Zo van die kleine dingen waardoor je net wat meer kcals binnenkrijgt zonder echt grote
hoeveelheden te moeten eten. Komt je maagomvang ook ten goede lijkt me :)

En als je te snel vet gaat aanzetten daardoor, kan je nog kiezen om iets te veranderen
 
Laatst bewerkt:
Ik eet denk ik bijna hetzelfde als jou op een dag dan.. Ik zit op 400gr eiwitten, 600carbs.. In totaal 4500kcal alleen met water, drink geen melk meer.. Havermout met water smorgens.. Ik betaal 35eu per week aan biefstuk alleen al.. En 35eu voor kip.. Komt op 280eu per maand aan vlees.. Awww :D

Tja het is allemaal niet voor niks. Ik heb geluk dat ik een poelier in me familie heb en af en toe een koe koop voor de slacht met een maat van me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven