AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 64K
  • Weergaven 3M
  • Volgers 1.905

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb al gestemd ja! Fijn om te horen :)
 
Uw ordernummer is: C2454212

Maybe wat extra whey smaakjes?

Helaas geen extra smaken :D

Weer chocola als sample, vind die niet zo lekker.

Mixer werkt redelijk. Hoop wel dat ie met oats erbij het zaakje rond krijgt.

Morgen vroeg even testen.
 
Ik zal niet veel meer bestellen (helaas (rug wil niet meer)) ik wou B&F hartelijk bedanken voor hun goede zorg en supps !!
mooi actie weer , alleen daarvoor zou ik moeten blijven..

Groeten, Ray en ik wens jullie nog goede zaken toe !!
Jammer TheRay dat je zo last van je rug hebt. We hopen dat je snel weer de oude kunt worden en eventueel het krachttrainen (of andere vorm van sport) kunt oppakken. Wij krachtsporters weten als geen ander, hoe fijn het is om af en toe het uiterste uit jezelf te halen! :) Mocht er ooit iets zijn of je hebt ons nodig, let us know!
Ik heb al gestemd ja! Fijn om te horen :)
Nogmaals bedankt voor je stem Julesb!

Wij zoeken Body & Fit fans die ons helpen de "Website van het Jaar" te worden!

Verdienen wij jouw stem? Stem snel via: http://bodyenf.it/websitevanhetjaar2014
5wifjn.png

Helaas geen extra smaken :D

Weer chocola als sample, vind die niet zo lekker.

Mixer werkt redelijk. Hoop wel dat ie met oats erbij het zaakje rond krijgt.

Morgen vroeg even testen.
Ben benieuwd naar je ervaringen met de Twister Power Mixer. We krijgen er enorm veel goede reacties over, dus ben benieuwd naar die van jou :)
JYM Supplements komen blijkbaar eind dit jaar naar Europa als ik deze tweet goed begrijp:
http://twitter.com/JimStoppani/status/517185753353166848

Weten jullie (B&F) al iets meer?
Het merk JYM is gemaakt door bodybuilding.com. Hij heeft daar in een eigen lijn gekregen met eigen naam, maar ze houden het - zover wij weten - enkel voor zichzelf. Als ik de tweet inderdaad ook op vat, zal bb.com deze ook naar EU-klanten gaan zenden. We verwachten niet dat deze uberhaupt beschikbaar komt voor NL-webshops.

Ralf
 
Origineel gepost door Body En Fitshop Bekijk Post
De prijs gaat waarschijnlijk 19,90 euro per verpakking worden.

normale prijs is 25 euro zag ik, 31 dollar ongeveer. Klopt niet helemaal dus die 40 euro, maar wel leuk dat het net onder de 25 zit, klinkt natuurlijk als een spetter aanbieding als je het zo zegt, en weer terugdraait, en dan het weer zo neer zet en dan weer gecorrigeerd wordt, en dan je weer verdedigt natuurlijk, en zo snappen we elkaar weer.
 
Vandaag voor het eerst getraind met jullie handschoentjes, wat een heerlijke dingen zeg en nog goedkoop ook :D
 
normale prijs is 25 euro zag ik, 31 dollar ongeveer. Klopt niet helemaal dus die 40 euro, maar wel leuk dat het net onder de 25 zit, klinkt natuurlijk als een spetter aanbieding als je het zo zegt, en weer terugdraait, en dan het weer zo neer zet en dan weer gecorrigeerd wordt, en dan je weer verdedigt natuurlijk, en zo snappen we elkaar weer.
De prijs in de US ligt kwa dollars inderdaad vaak goedkoper dan in Europa. Echter krijgen wij adviesprijzen mee van de leverancier. Zegmaar, de van-voor. Deze hanteren we ook altijd. Zoiets word vaak als marketingtool gebruikt. Het kan zijn, dat de product bijv. 29,90 gaat kosten na de introductieperiode.
Vandaag voor het eerst getraind met jullie handschoentjes, wat een heerlijke dingen zeg en nog goedkoop ook :D
De handschoentjes zijn chill he. Met sommige oefeningen heb ik ze ook aan en geeft toch net dat extra's :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1 M.R. Ultra Concentrated

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
140 gram voor 19.90!

Cellmass 2.0

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
50 doseringen voor 22.50!

Iron Test

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
90 capsules voor 19.90!

Mass Perfection

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2200 gram voor 19.90! 4400 gram voor 34.90!

Micellar Casein Perfection

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2000 gram (80 shakes) voor 31.90!

Perfect Burn

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
60 tabletten (2 maanden) voor 15.50!

Premium Superfood Blend

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
240 gram (maandverpakking) voor 7.45!

Pure MACA poeder

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
250 gram voor 5.50!
 
Body en fit, even een snel vraagje, ik ga strakjes (weeral) een bestelling plaatsen. Ik ga dit pakket nemen :

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...rition/protein-perfection-stack/?sqr=caseine&

Nu wil ik eentje van de twee white cocolate milkshake pakken en de andere chocolate cocos bounty. Ik weet alleen niet goed welke ik van welke moet nemen, welke van de twee smaakt het hardste naar bounty? De caseine of de whey? Of zit er weinig verschil op?
 
Body en fit, even een snel vraagje, ik ga strakjes (weeral) een bestelling plaatsen. Ik ga dit pakket nemen :

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...rition/protein-perfection-stack/?sqr=caseine&

Nu wil ik eentje van de twee white cocolate milkshake pakken en de andere chocolate cocos bounty. Ik weet alleen niet goed welke ik van welke moet nemen, welke van de twee smaakt het hardste naar bounty? De caseine of de whey? Of zit er weinig verschil op?
Ik vind persoonlijk de Whey Perfection Choco Coconut de beste smaak hebben. Dit omdat de smaak dan het beste uit komt door de zachte en fijne structuur. De Micellar Casein is gewoonweg wat dikker en voller van smaak, ik houd zelf niet van sterke smaken, maar voor de liefhebber is de casein weer een betere keus :) Het is heel persoonlijk en lastig te adviseren, maar bij de Micellar Casein kan je er vanuit gaan dat de smaak meer aanwezig is door de volle smaak en structuur.

Ralf
 
Ik hou em in de gaten dont forget :cool:

Er wordt 'as we speak' gekeken of het mogelijk is de Micellar Casein direct te laten aanvullen, ik zit er bovenop! :D

Bart
 
Ik vind persoonlijk de Whey Perfection Choco Coconut de beste smaak hebben.

Cool, heb die deze ochtend net besteld, 4 kg, hopelijk is ie lekker :p.
Het is nice dat je als gift zo'n vetpercentagemeter kunt kiezen want ik wou die ook net kopen.
Ook handig om zo aan wat meer shakers te geraken.

Moet eens meer info opzoeken over jullie gifts...

Normaal koop ik mijn eiwit hier bij een "groothandel" in de buurt, welke reeds goedkoop is 40 € / 2 kg, maar dit was nog goedkoper: 60 € / 4 kg
 
Ik vind persoonlijk de Whey Perfection Choco Coconut de beste smaak hebben. Dit omdat de smaak dan het beste uit komt door de zachte en fijne structuur. De Micellar Casein is gewoonweg wat dikker en voller van smaak, ik houd zelf niet van sterke smaken, maar voor de liefhebber is de casein weer een betere keus :) Het is heel persoonlijk en lastig te adviseren, maar bij de Micellar Casein kan je er vanuit gaan dat de smaak meer aanwezig is door de volle smaak en structuur.

Ralf


Oké super, straks de bestelling eens plaatsen dan! ;)
 
Een van de dagen nog eens bestellen, mijn whey is (weeral) bijna op. Aangezien ik een chocoladefreak ben wil maar ik zie dat deze enkel in 4,5 kg emmers is. Komt deze toevallig nog binnen in 2,2 kg potten? Aangezien ik liefst wat verschillende smaken neem en 3 emmers nemen wat meer plaats in dan 3 potten :D Ben ook aan het twijfelen voor de peanutbutter smaak, maar weet niet goed wat te verwachten...

Peanutbutter is top! vooral door de havermout (naddat havermout klaar is toevoegen voor optimale smaak)
 
Cool, heb die deze ochtend net besteld, 4 kg, hopelijk is ie lekker :p. Het is nice dat je als gift zo'n vetpercentagemeter kunt kiezen want ik wou die ook net kopen. Ook handig om zo aan wat meer shakers te geraken. Moet eens meer info opzoeken over jullie gifts... Normaal koop ik mijn eiwit hier bij een "groothandel" in de buurt, welke reeds goedkoop is 40 € / 2 kg, maar dit was nog goedkoper: 60 € / 4 kg

Bedankt voor je bestelling, je hebt je pakketje morgen in huis :) inclusief de vetpercentagemeter!
We kunnen onze producten inderdaad erg goedkoop aanbieden, laagste prijs garantie :cool:
We zien je volgende bestelling graag tegemoet!

Oké super, straks de bestelling eens plaatsen dan! ;)

Ik zie hem wel verschijnen, maken we er weer wat moois van :D

Hallo, http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/magnesium/body-fit-sportsnutrition/magnesium-citraat-500mg/ het is 500 mg per capsule Magnesium Citraat? Dit is geen mengsel van verschillende soorten magnesium de prijs is zo laag dat het intrigeert me! Dank je wel.

Klopt, 1 capsule bevat 500 mg Magnesium Citraat :) Laagste prijsgarantie, schrik niet van onze lage prijzen :D Ik zie je bestelling wel verschijnen! :)

Peanutbutter is top! vooral door de havermout (naddat havermout klaar is toevoegen voor optimale smaak)

Goed om te horen dat je een tevreden klant ben! Peanut Butter is inderdaad ook 1 van mijn favoriete smaken en hij vliegt hier werkelijk de deur uit! :eek:

Bart
 
Beste body en fit,

Ik zet straks een bestelling voor 75 euro en heb eens een vraagje, zou je voor de satchet whey shake eens 1 van de smaken: Speculaas, granny apple pie of ice coffee er kunnen bijsteken? Ik krijg altijd maar dezelfde smaakjes om te proberen dus ken deze uiteraard al ;)

Ook zou je als het mogelijk is (als het niet gaat geen probleem) als cadeautje een extra zak ultra fine oats er kunnen insteken in plaats van 1 van de normale cadeaus die je kunt kiezen?

Alvast bedenkt, ik zal straks het ordernummer hier posten! ;)
 
C2460891
Kan er een extra shakebeker bij?
If not, thx anyway
 
Beste body en fit, Ik zet straks een bestelling voor 75 euro en heb eens een vraagje, zou je voor de satchet whey shake eens 1 van de smaken: Speculaas, granny apple pie of ice coffee er kunnen bijsteken? Ik krijg altijd maar dezelfde smaakjes om te proberen dus ken deze uiteraard al ;) Ook zou je als het mogelijk is (als het niet gaat geen probleem) als cadeautje een extra zak ultra fine oats er kunnen insteken in plaats van 1 van de normale cadeaus die je kunt kiezen? Alvast bedenkt, ik zal straks het ordernummer hier posten! ;)

De smaak sachet gaat helaas niet lukken, aangezien ik niet in het systeem een bepaalde smaak kan aangeven. Smaak van sachets wordt random gekozen. De oats daarentegen kan ik wel voor je regelen, mits ik er op tijd bij ben. Ik zal mijn best doen, ik zie je ordernummer wel verschijnen :)

Bart

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

C2460891 Kan er een extra shakebeker bij? If not, thx anyway

Geregeld! Bedankt voor je bestelling, je hebt je pakketje morgen in huis :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Jay Cutler komt naar alle locaties van B&F! Kijk hier de aanvangstijden!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Die salade bekers, super handig! En ook nog roze :o Meteen besteld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven