XXL Nutrition

massakuur test/bold/???

Bezoekers in dit topic

paljaske33

Novice
Lid geworden
25 mei 2015
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
97kg
Vetpercentage
8%
Hallo, ik zou graag een massakuur willen gebruiken. Ik zou hiervoor liefst geen deca willen gebruiken en ook geen orals. Ik dacht aan test en bold, en mss nog iets erbij. Mijn vraag is of iemand weet wat ik er evt nog bij kan nemen en welke doseringen, welke week. Ook zou ik de kuur met een kickstart willen inzetten, maar dan zonder orals. De kuur mag ook maar max 12 weken duren. Liefst niet teveel met mn hormoonhuishouding knoeien.

Mijn stats zijn 97kg, 8%, 189cm
Nog niet gekuurd

Nakuur zou ik doen met nolva, en evt wat pregnyl door de kuur heen

Doel: 6-7kg droge massa overhouden. Training en voeding staan op punt, dus ik denk wel die massa eraan te kunnen houden.
 
Wel tren voorstellen, maar weinig knoeien met je hormoonhuishouding.. Evenals test, winstrol, bold etc. Alle aas leggen je hormoonhuishouding plat behalve anavar.
 
Eerste kuur gewoon test 250mg of 500mg alleen doen, of de bold erbij op 500 a 600mg. Maar zou niet nog een middel gaan nemen, niet verstandig. Bewaar dit voor een volgende kuur.
 
Test Only @600mg(2ml) pw voor 12 weken.
Eventueel Deca bijvoegen @500mg(2ml).
 
Flinke stats al natty, gewoon lekker een halve gram testo pakken. Stacken is echt niet nodig als eerste kuur.
 
Wel tren voorstellen, maar weinig knoeien met je hormoonhuishouding.. Evenals test, winstrol, bold etc. Alle aas leggen je hormoonhuishouding plat behalve anavar.
Ik wil dat mn hormonen niet te lang plat gaan, omdat ik er wel zeker helemaal van wil herstellen. Het is niet de bedoeling om regelmatig te kuren, dus ik ga ervan uit dat ik mn eigen productie nog nodig ga hebben om de gewonnen massa vast te houden, voor zover dat kan. Ik ben me ervan bewust dat mn eigen productie plat gaat, maar ik wil dit max 12 weken aanhouden.

Mss idd test only doen dan. Ik vrees alleen dat ik met test only niet het gewenste resultaat ga halen. 6-7 kg droge massa is best veel dacht ik.
 
1e kuur en gelijk aan de tren zetten, bold en test?

Had niet eens gezien dat het 1e kuur was.

Dan gewoon test e 500 mg/week voor 12 weken. Hcg 2 x 500 IU per week vanaf week 1 tot start nakuur en dan nakuur 4 weken 25 mg clomid/dag.
 
Had niet eens gezien dat het 1e kuur was.



Dan gewoon test e 500 mg/week voor 12 weken. Hcg 2 x 500 IU per week vanaf week 1 tot start nakuur en dan nakuur 4 weken 25 mg clomid/dag.


Hcg t/m eerste week nakuur.
 
Had niet eens gezien dat het 1e kuur was.

Dan gewoon test e 500 mg/week voor 12 weken. Hcg 2 x 500 IU per week vanaf week 1 tot start nakuur en dan nakuur 4 weken 25 mg clomid/dag.

Hcg t/m eerste week nakuur.
Mss idd verstandig om dit eerst te proberen. Als ik hiermee het resultaat niet haal gooi ik er een halfjaar later nog wel een andere kuur achteraan. Zou het mss nuttig zijn om de test iets hoger te doseren? Ik ben al vrij groot, of heeft dat geen belang?
 
Mss idd verstandig om dit eerst te proberen. Als ik hiermee het resultaat niet haal gooi ik er een halfjaar later nog wel een andere kuur achteraan. Zou het mss nuttig zijn om de test iets hoger te doseren? Ik ben al vrij groot, of heeft dat geen belang?

500 is voldoende.
 
Idd, als je daar niet op groeit doe je gewoon iets niet goed.
Je zou altijd nog in je kuur zelf kunnen verhogen naar 750 ofzo.
 
Ok, bedankt! Als ik in die periode alles op trainen en voeding zet moet er wel duidelijk resultaat komen denk ik. Dan weet ik genoeg.
 
Ok, bedankt! Als ik in die periode alles op trainen en voeding zet moet er wel duidelijk resultaat komen denk ik. Dan weet ik genoeg.

Voor en na de kuur moeten training en voeding ook al in orde zijn.
 
Voor en na de kuur moeten training en voeding ook al in orde zijn.
Dat is voldoende in orde, anders krijg je ook het resultaat niet hetgeen ik bereikt heb. Dat wil niet zeggen dat ik nooit zondig of nooit eens wat ga drinken.

Maar als ik dan toch mn hormoonhuishouding plat leg lijkt het me gewoon aangewezen er op dat moment alles uit te halen, omdat ik ervan uitga dat het dan wel degelijk iets uitmaakt. Het zou zonde zijn 1 a 2 kg te laten liggen, zeker als ik hoop er relatief veel uit te halen.
 
Dat is voldoende in orde, anders krijg je ook het resultaat niet hetgeen ik bereikt heb. Dat wil niet zeggen dat ik nooit zondig of nooit eens wat ga drinken.

Maar als ik dan toch mn hormoonhuishouding plat leg lijkt het me gewoon aangewezen er op dat moment alles uit te halen, omdat ik ervan uitga dat het dan wel degelijk iets uitmaakt. Het zou zonde zijn 1 a 2 kg te laten liggen, zeker als ik hoop er relatief veel uit te halen.

Na de kuur is het vooral van belang alles te doen om het vast te houden.
 
Had niet eens gezien dat het 1e kuur was.

Dan gewoon test e 500 mg/week voor 12 weken. Hcg 2 x 500 IU per week vanaf week 1 tot start nakuur en dan nakuur 4 weken 25 mg clomid/dag.

Bricks ik zie dat je hier clomid adviseert op een test only. Heb hier de afgelopen tijd info over op proberen te doen. Waar ik vooral op uitkwam was dat het in theorie weinig uimaakt, enkel ervaringen van mensen die beter op nolva/clomid reageerde. Kwam erop neer dat je het dus in feite zelf moest ondervinden, en vanuit daar je conclusies trekken welke je preferert. Benieuwd naar jouw verhaal achter je advies.
 
Flinke stats al natty, gewoon lekker een halve gram testo pakken. Stacken is echt niet nodig als eerste kuur.

Geloof er ook niks van, waarschijnlijk weer iemand die zijn vp veel te laag inschat
 
Back
Naar boven