AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Één van jullie die SARMs dissolven in liquids? Of maken jullie er caps van. MK-677 smaakt naar fucking aars.
 
Één van jullie die SARMs dissolven in liquids? Of maken jullie er caps van. MK-677 smaakt naar fucking aars.

Gewoon in een blauw vloeitje doen man
 
iemand ervaring met gw1516, heb er wel het 1 en ander over gelezen, maar iemand met praktijkervaring zou top zijn?!
 
iemand ervaring met gw1516, heb er wel het 1 en ander over gelezen, maar iemand met praktijkervaring zou top zijn?!

Even teruglezen in dit topic, genoeg te vinden.
 
Vandaag dag 5 ostarine only. Zit nog maar op 15 mg ed maar het heeft al zeer gunstige effecten. Waar ik voorheen ALTIJD last had van mijn onderarmen als ik biceps deed trainen met stang had ik vandaag helemaal geen last meer.. Moest de stang altijd heel rustig loslaten anders was de pijn in mn onderarmen niet te harden.. Schouder pijntjes zijn ook aanzienlijk verbeterd. Ben benieuwd naar de komende 5 weken, so far so good! :)
 
Even teruglezen in dit topic, genoeg te vinden.
Hoi, heb je raad opgevolgd ;) jij was er zeer over te spreken! Zou deze gaan gebruiken in de cut voor de laatste loodjes... .
 
No man. Ik wil GW/MK-677/Osta/LGD in 1 suspensie hebben, elke dag gewoon een ml doorslikken en klaar zijn.

koop lege caps afwegen en erin gooien
 
Dan moet die alsnog zoveel zooi afwegen met een mindere nauwkeurigheid ook nog. Snap wel dat die een voorkeur heeft bij een oplossing.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Dan moet die alsnog zoveel zooi afwegen met een mindere nauwkeurigheid ook nog. Snap wel dat die een voorkeur heeft bij een oplossing.

[Link niet meer beschikbaar]

Dat afwegen is maar +- 1min werk dagelijks.
 
Kan het zijn dat door de constante pomp van Ostarine, een vp meting een vertekent beeld geeft? 24-7 was ik 89,9kg bij 13,4%, net laten meten en ik ben 96.0 met een stuk lager %. Buik en rug waren gelijk, bicep en tricep waren 1 lager. Het werd gemeten op m'n rug buik bicep en tricep dus. Ik doe het zelf niet dus heb ook geen idee wat die waarde zegt, maar bij het meten werd hij al achterdochtig en zei dat hij niet eens wilde rekenen omdat m'n vp sowieso lager uitkwam. Guy keek me aan met de vraag wat k gebruikt had..

Zit nu btw in de 9e dag op 20mg Ostarine only, en had preworkout op.
 
Ik ben in Dubio. nu een week bezig met osta en gw. vandaag mijn bloeddruk laten meten. en waar ik normaal rond de 125 zit had ik nu een bovendruk van 155. en ook een verhoogde onderdruk. Verder vooral s/avonds een iets wat benauwd gevoel. Is dit normaal of zou het verstandiger zijn om te stoppen. Verder wel lekker gevoel bij tijdens het trainen merk nu al een stuk meer kracht.
 
Ik ben in Dubio. nu een week bezig met osta en gw. vandaag mijn bloeddruk laten meten. en waar ik normaal rond de 125 zit had ik nu een bovendruk van 155. en ook een verhoogde onderdruk. Verder vooral s/avonds een iets wat benauwd gevoel. Is dit normaal of zou het verstandiger zijn om te stoppen. Verder wel lekker gevoel bij tijdens het trainen merk nu al een stuk meer kracht.
Heel toevallig was ik maandag in t ziekenhuis voor iets totaal niet spannends (kan dus geen reden hebben gehad voor een hoge bloeddruk) en had 172/78. Schrok er toch van en heb me gisteren laten meten op werk, kwam op 155/68 en daarna na 2 minuten liggen op 135/70 ofzo. Bedacht me dat ik voor die meting in t ziekenhuis ook net zwaar getraind had en pwo op had dus denk dat het bij mij daarvan komt, misschien bij jou ook? Ik zit op 20mg Ostarine en vroeg me ook al af of het door de osta kan komen
 
Kan het zijn dat door de constante pomp van Ostarine, een vp meting een vertekent beeld geeft? 24-7 was ik 89,9kg bij 13,4%, net laten meten en ik ben 96.0 met een stuk lager %. Buik en rug waren gelijk, bicep en tricep waren 1 lager. Het werd gemeten op m'n rug buik bicep en tricep dus. Ik doe het zelf niet dus heb ook geen idee wat die waarde zegt, maar bij het meten werd hij al achterdochtig en zei dat hij niet eens wilde rekenen omdat m'n vp sowieso lager uitkwam. Guy keek me aan met de vraag wat k gebruikt had..

Zit nu btw in de 9e dag op 20mg Ostarine only, en had preworkout op.

Als je een goed beeld van je vp wil moet je zo'n punt meting laten doen door een sportarts of zelf thuis. Die weegschalen van de sportschool sta ik ook nooit meer op werken voor geen meter, ik stond er een keer op gaf 8,6% bf aan de volgende dag stond ik er weer op was het ineens 12,4%
 
Als je een goed beeld van je vp wil moet je zo'n punt meting laten doen door een sportarts of zelf thuis. Die weegschalen van de sportschool sta ik ook nooit meer op werken voor geen meter, ik stond er een keer op gaf 8,6% bf aan de volgende dag stond ik er weer op was het ineens 12,4%
Was ook een 4-punts meting met calliper of hoe het heet, op rug buik bicep tricep
 
Ik ben in Dubio. nu een week bezig met osta en gw. vandaag mijn bloeddruk laten meten. en waar ik normaal rond de 125 zit had ik nu een bovendruk van 155. en ook een verhoogde onderdruk. Verder vooral s/avonds een iets wat benauwd gevoel. Is dit normaal of zou het verstandiger zijn om te stoppen. Verder wel lekker gevoel bij tijdens het trainen merk nu al een stuk meer kracht.

Ook last van hoofdpijn en bloedneuzen enzo dan? Ik zou volgende week nog een keer laten kijken als het weer verhoogd is er toch even overnadenken om te stoppen. Maar lijkt me raar dan van sarms je bloeddruk stijgt. Gebruik je verder nog andere medicatie dan?
 
Ook last van hoofdpijn en bloedneuzen enzo dan? Ik zou volgende week nog een keer laten kijken als het weer verhoogd is er toch even overnadenken om te stoppen. Maar lijkt me raar dan van sarms je bloeddruk stijgt. Gebruik je verder nog andere medicatie dan?

nee, geen bloedneuzen of hoofdpijn. alleen wat benauwd en vervelend gevoel op me borst in rust(bijvoorbeeld in bed) Heb het net nog eens gemeten in rust en het was 150 om 90. wat voor mijn doen redelijk aan de hoge kant is. Gebruik verder geen medicatie. ben deze week ook begonnen met rode bietensap maar dat zou juist een voordelig effect moeten hebben op mijn bloeddruk.
 
bij sportpoeders bijvoorbeeld kan je zo'n capsule setje kopen
Dat afwegen is maar +- 1min werk dagelijks.
Heb die tijd niet echt man en het is moeilijker om accuraat 10mg af te wegen dan simpelweg 100-200mg in 50ml solvent te gooien.
Dan moet die alsnog zoveel zooi afwegen met een mindere nauwkeurigheid ook nog. Snap wel dat die een voorkeur heeft bij een oplossing.

[Link niet meer beschikbaar]
Ethanol is niet echt wenselijk, dan is PEG300 een betere oplossing. Ik zoek meer naar professional compounds die zowel hydrofiele als hydrofobe stoffen kunnen houden.

Hij zegt zelf ook "You will end up with a cloudy solution (almost milky) this is ok, it may even settle a bit when left alone for a day or many hours."
wat letterlijk betekent dat het niet goed is opgelost en hij variërende doseringen zal krijgen.

Heb in ieder geval dit bij elkaar gezocht voor het geval iemand anders ook op zoek is.
MK-677: Soluble in water, DMSO
Ostarine: DMSO 78 mg/mL, Water <1 mg/mL, Ethanol 78 mg/mL, PEG
GW-501516: DMSO 50mg/ml, dimethyl formamide 25mg/ml, 100% ethanol 12mg/ml, methanol 50mg/ml, slightly soluble in water.
LGD-4033: DMSO 78 mg/mL; Water < 1 mg/ml, PEG
 
Back
Naar boven