XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

YK-11 is ook gewoon een steroid en geen sarm. Zoals je hieronder kunt zien heeft het een steroid backbone(de 4 ringen) met een methylgroep er aan(CH3).
yk11-chemical-structure.gif


Testosteron:
220px-Testosteron.svg.png


Winstrol(methylated steroid)
Stanozolol-structure.gif


Wat een sarm een sarm maakt is dat ze die steroid backbone niet hebben zoals LGD-4033 hieronder.
240px-LGD-4033.svg.png


Zoals je dus kunt zien is YK-11 een steroid en ook methylated waardoor het schadelijk is voor de lever en beter niet langer dan 6 weken gebruikt wordt.


Ben nog niet zo ver met chemie maar dit lijkt me aardig correct. Weet alleen niet zo heel veel over de methylgroepen, of het perse om de methylgroep aan de steroid backbone gaat of dat die andere groepen ook een rol spelen kan een ander misschien even aanvullen.

Hier beweren ze dat het een sarm is. http://www.ironmagazine.com/blog/2013/yk11-a-sarm-and-myostatin-inhibitor-in-one/
 
Dat beweren ze overal, maar aan die structuur te zien is het een steroid. Of een sarm zou ook kunnen met een steroid backbone, maar dacht het niet.

In de onderzoeken op pubmed zeggen ze ook dat het aan alle kenmerken een sarm lijkt tot zover.
 
In de onderzoeken op pubmed zeggen ze ook dat het aan alle kenmerken een sarm lijkt tot zover.

https://www.quora.com/What-can-you-tell-me-about-YK11

Research carried out by Kanno Y et al is scientifically sound but labelling this steroid as a SARM was incorrect.
It can be argued that because no nomenclature (Nomenclature) exists for classifying chemicals as SARMs, calling YK-11 a SARM is justified. However a quick look at steroid nomenclature confirms YK-11 is indeed a synthetic steroid have a look>> ([Link niet meer beschikbaar])
 
Ibut kan je gewoon in water oplossen, als je verder niks ernaast neemt hoef je niet moeilijk te doen.

Zou het wel houden op weekly batches want een water-oplossing zonder preservatief kan degraden. En het smaakt naar aars.
Vandaag 125mg gemixt met 20ml water deze opgetrokken in een 20ml, kan ik dagelijks 4ml eruit halen. genoeg voor 5 dagen a 25mg ed.
 
nu 3 weken erop zitten en 2 weken ervan bezig op 8 mg lgd-4033.
Nog geen krachttoename waar ik erg van baal.
 
nu 3 weken erop zitten en 2 weken ervan bezig op 8 mg lgd-4033.
Nog geen krachttoename waar ik erg van baal.

Kerel doseer nou eens op 15/20 mg dan merk je tenminste wat. 8mg is net een korreltje. En als je dan nog niks merkt dan ben je opgelicht.
 
Kerel doseer nou eens op 15/20 mg dan merk je tenminste wat. 8mg is net een korreltje. En als je dan nog niks merkt dan ben je opgelicht
ja volgende week maar doen , misschien kijk ik ook wel te veel naar anderen.
 
nu 3 weken erop zitten en 2 weken ervan bezig op 8 mg lgd-4033.
Nog geen krachttoename waar ik erg van baal.

De leden falzer en breedbutnotlate gingen beiden goed op 8 mg. In 3 weken zou je zonder een sarm al een krachttoename moeten merken indien je daarvoor eet. ;)
 
De leden falzer en breedbutnotlate gingen beiden goed op 8 mg. In 3 weken zou je zonder een sarm al een krachttoename moeten merken indien je daarvoor eet. ;)
Die tweede zin versta ik niet. Zonder sarm een krachttoename indien je daarvoor eet ??? Kun je speciaal eten voor krachttoename?
 
Kerel doseer nou eens op 15/20 mg dan merk je tenminste wat. 8mg is net een korreltje. En als je dan nog niks merkt dan ben je opgelicht.
Ik ben ook van mening dat je het direct goed moet doen en geen tijd moet verliezen met dosissen die veel te licht zijn.
 
Die tweede zin versta ik niet. Zonder sarm een krachttoename indien je daarvoor eet ???

Meer eten = sterker worden. Een sarm heb je niet nodig om sterker te worden, en sterker worden zal ook niet gebeuren op magische wijze indien je voeding niet op orde is. Comprende?
 
Meer eten = sterker worden. Een sarm heb je niet nodig om sterker te worden, en sterker worden zal ook niet gebeuren op magische wijze indien je voeding niet op orde is. Comprende?

Kerel dit slaat echt nergens op
 
Kerel dit slaat echt nergens op

Wellicht dat je je argument ook op fatsoenlijke wijze kunt onderbouwen. Ik weet dat je een jochie van 18 bent, misschien ondertussen 19, maar probeer het eens.
 
Wellicht dat je je argument ook op fatsoenlijke wijze kunt onderbouwen. Ik weet dat je een jochie van 18 bent, misschien ondertussen 19, maar probeer het eens.

Kerel donder toch op man sterk worden van eten? Teveel pindakaas gegeten zeker?
 
Kerel donder toch op man sterk worden van eten? Teveel pindakaas gegeten zeker?

We zitten hier op een bodybuilding forum, jij hebt ik weet niet hoeveel verschillende componenten gebruikt, praat over plannen voor het injecteren van testosteron en masteron, maar hebt tot op heden geen idee van de wijze waarop voeding ons lichaam beïnvloed? Meer eten = sterker worden, ervan uitgaande dat mensen op dit forum, specifiek in dit topic, ook daadwerkelijk trainen....Mooie reactie weer. Had ook niet anders verwacht. :o
 
We zitten hier op een bodybuilding forum, jij hebt ik weet niet hoeveel verschillende componenten gebruikt, praat over plannen voor het injecteren van testosteron en masteron, maar hebt tot op heden geen idee van de wijze waarop voeding ons lichaam beïnvloed? Meer eten = sterker worden, ervan uitgaande dat mensen op dit forum, specifiek in dit topic, ook daadwerkelijk trainen....Mooie reactie weer. Had ook niet anders verwacht. :o

onzin
 
Meer eten = sterker worden. Een sarm heb je niet nodig om sterker te worden, en sterker worden zal ook niet gebeuren op magische wijze indien je voeding niet op orde is. Comprende?

+1, boven je onderhoud eten en aan krachttraining doen zorgt voor stijging in spiermassa waardoor ook kracht. Sarms zoals LGD geven onder andere een krachtboost.
 
Pff niet sterker worden van eten. Stop jij dan maar eens een week met eten en ga dan eens een krachtsessie doen. Moet jij kijken wat je inleverd kwa kracht. Ons lichaam is opgebouwd uit cellen waarvan de meeste mitochrondiënen bevatten. Deze zorgen voor de verbranding en daarvoor is glucose en o2 benodigd. Echter wanneer een van deze twee essentiële stoffen niet meer aanwezig is gaat de stofwisseling over op een zogenaamde onvolledige verbranding. In deze fase kan er geen opbouwstofwisseling meer plaats vinden (anabolisme). Om sterker te worden moeten je beschadigde spiercellen gerepareerd worden met aminozuren. Wanneer je meer eet dan dat je verbrand is je lichaam in staat om spiermassa op te bouwen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Misschien heb jij nog een recentere studie van PubMed waaruit blijkt dat je heel sterk kan worden zonder voeding. :rolleyes:
 
Back
Naar boven