MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

55 is wel aan de hoge kant, referentie waarde is dacht ik 41-51. Hoe ziet je Hemoglobine waarde eruit?
 
Hey Cools,

Na lang twijfelen heb ik de stap genomen en langs geweest bij dermatoloog voor mijn (erfelijke) haaruitval. De AAS die ik de voorbije jaren heb genomen zullen het proces allicht iets versneld hebben maar ooit zou ik toch dunner haar beginnen krijgen.

Ik ga nu vanaf morgen elke dag finasteride 1mg nemen en 2 keer per dag minoxidil 5% gebruiken.

Stel dat ik in de toekomst nog een kuur doe, welke middelen raad je dan aan? Ik vermoed dat ik de typische "DHT-AAS" zoals winstrol, masteron, primo en trenbolone niet meer kan gebruiken. Deze middelen gaan het effect van finasteride namelijk teniet doen.

Dan veronderstel ik dat ik kuurtjes kan samenstellen uit testosteron, deca, anavar en boldenone?

Wat denk jij?
 
Laatst bewerkt:
55 is wel aan de hoge kant, referentie waarde is dacht ik 41-51. Hoe ziet je Hemoglobine waarde eruit?
Dat is te hoog maar tijdens HRT zat ik ook altijd tussen 53 en 54,5. Hemoglobine was ook steeds iets boven de maximumgrens. Nu is dat ook gezakt omdat ik niks meer gebruik. Ik denk dat ik 54,5 had toen ik 250mg per week nam en dat ik twee jaar later 53,1 had toen ik 125mg per week zette.
 
Hey Cools,

Na lang twijfelen heb ik de stap genomen en langs geweest bij dermatoloog voor mijn (erfelijke) haaruitval. De AAS die ik de voorbije jaren heb genomen zullen het proces allicht iets versneld hebben maar ooit zou ik toch dunner haar beginnen krijgen.

Ik ga nu vanaf morgen elke dag finasteride 1mg nemen en 2 keer per dag minoxidil 5% gebruiken.

Stel dat ik in de toekomst nog een kuur doe, welke middelen raad je dan aan? Ik vermoed dat ik de typische "DHT-AAS" zoals winstrol, masteron, primo en trenbolone niet meer kan gebruiken. Deze middelen gaan het effect van finasteride namelijk teniet doen.

Dan veronderstel ik dat ik kuurtjes kan samenstellen uit testosteron, deca, anavar en boldenone?

Wat denk jij?[/QUOTE


Trenbolone is geen DHT
 
55 is wel aan de hoge kant, referentie waarde is dacht ik 41-51. Hoe ziet je Hemoglobine waarde eruit?

Ook iets te hoog: 11.2

Ja, referentiewaarde is geloof ik 50.
 
Hey cools, heb je aanmerkingen op dit kuurtje?

week 1-2 100mg test p eod
week 1-2 80mg mast p eod
week 1-6 test e 350mg e4d
week 1-6 mast e 250mg e4d
week 6-8 test p 100mg eod
week 6-8 mast p 80mg eod

week 1-9,5 hcg 750iu 2x p/w
week 9-13 20mg nolvadex



Is dit redelijk zwaar of valt het nog mee voor je systeem? Verwacht je dat men bloedwaardes redelijk stabiel blijven met deze kuur?

grt
 
Cools

Net mn eerste prikken gehad voor primo test kuur 250/250. Primo zijn 1 ml vials, test 10 ml. Nu is 1 ml test 250 mg en 1ml primo 100 mg. Dus kan ik de conclusie trekken dat je qua vloeistof minder test zet dan primo?
 
Dat lijkt me wel logisch ja
 
Waarom vraag je dat :dunno:

Appels & Peren
 
Cools Hallo, Poosje terug een kuurtje gehad van 375 test pw voor 10 weken. HCG naast laten lopen en 3 weken PCT met Clomid. echter heb ik nog steeds lichte haaruitval, het is nu z'n 6-8 weken na mijn PCT. Meer tijd nodig?
Wat kan eventueel helpen?
 
Cools

Net mn eerste prikken gehad voor primo test kuur 250/250. Primo zijn 1 ml vials, test 10 ml. Nu is 1 ml test 250 mg en 1ml primo 100 mg. Dus kan ik de conclusie trekken dat je qua vloeistof minder test zet dan primo?

Dit is een serieuze vraag van een 41 jarige? Ik hoop bijna dat je je niet inmiddels al voort hebt geplant.
 
Dit is een serieuze vraag van een 41 jarige? Ik hoop bijna dat je je niet inmiddels al voort hebt geplant.

Dude ik ben een beginner en stel gewoon een vraag. Better safe than sorry.
 
Ook een beginner gaat zich inlezen ...basiskennis :)
 
Ook een beginner gaat zich inlezen ...basiskennis :)

Heb ik gedaan, maar degene die mij prikte bracht mij aan het twijfelen. Het is inmiddels opgelost.

Het was idd een iet wat onnozele vraag. Had geen rekening gehouden dat het aantal ml een andere hoeveelheid werkzame stof zou kunnen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Cools,

Ik heb bloedgeprikt na mijn blast, alles was goed. Behalve mijn hematocrietwaarde die is 0.55. Mijn huisarts wil er eerst niks aan doen. Wat zeg jij hier van? Kan ik gewoon straks weer een kuur doen, of wordt dat te gevaarlijk?


Is op de bovengrens, normaal tijdens een kuur dus geen probleem.
 
Hey Cools,

Na lang twijfelen heb ik de stap genomen en langs geweest bij dermatoloog voor mijn (erfelijke) haaruitval. De AAS die ik de voorbije jaren heb genomen zullen het proces allicht iets versneld hebben maar ooit zou ik toch dunner haar beginnen krijgen.

Ik ga nu vanaf morgen elke dag finasteride 1mg nemen en 2 keer per dag minoxidil 5% gebruiken.

Stel dat ik in de toekomst nog een kuur doe, welke middelen raad je dan aan? Ik vermoed dat ik de typische "DHT-AAS" zoals winstrol, masteron, primo en trenbolone niet meer kan gebruiken. Deze middelen gaan het effect van finasteride namelijk teniet doen.

Dan veronderstel ik dat ik kuurtjes kan samenstellen uit testosteron, deca, anavar en boldenone?

Wat denk jij?

DHT aas (afgeleiden) is geen probleem zolang de dosis niet te hoog is en in verhouding tot oestrogeen. Wel moet je zien naar hoe androgeen een middel is, tren is dus heel androgeen. Primo en winstrol niet zo en masteron iets meer.

Zolang je het combineert met test in niet te hoge dosis kunnen deze middelen gewoon. Finasteride werkt alleen tegen DHT, maar test is zelf ook androgeen bv. en als je maar hoog genoeg zet evenaart het DHT in androgeniteit.
 
Hey cools, heb je aanmerkingen op dit kuurtje?

week 1-2 100mg test p eod
week 1-2 80mg mast p eod
week 1-6 test e 350mg e4d
week 1-6 mast e 250mg e4d
week 6-8 test p 100mg eod
week 6-8 mast p 80mg eod

week 1-9,5 hcg 750iu 2x p/w
week 9-13 20mg nolvadex



Is dit redelijk zwaar of valt het nog mee voor je systeem? Verwacht je dat men bloedwaardes redelijk stabiel blijven met deze kuur?

grt

Je oestrogeen gaat veel te hoog zijn met test e4d icm hcg. Ook die korte esters in begin en op einde zijn onnodig en gaat eerder voor onstabiele waardes zorgen ipv gewoon 1x/week te prikken met lange ester.
 
Cools

Net mn eerste prikken gehad voor primo test kuur 250/250. Primo zijn 1 ml vials, test 10 ml. Nu is 1 ml test 250 mg en 1ml primo 100 mg. Dus kan ik de conclusie trekken dat je qua vloeistof minder test zet dan primo?

Ja..
 
Cools Hallo, Poosje terug een kuurtje gehad van 375 test pw voor 10 weken. HCG naast laten lopen en 3 weken PCT met Clomid. echter heb ik nog steeds lichte haaruitval, het is nu z'n 6-8 weken na mijn PCT. Meer tijd nodig?
Wat kan eventueel helpen?

Kan even aanhouden tot je hormonen oa weer stabiel zijn. Pompoenpitolie of red maca kan helpen, maar zou het nog een maandje aanzien.
 
DHT aas (afgeleiden) is geen probleem zolang de dosis niet te hoog is en in verhouding tot oestrogeen. Wel moet je zien naar hoe androgeen een middel is, tren is dus heel androgeen. Primo en winstrol niet zo en masteron iets meer.

Zolang je het combineert met test in niet te hoge dosis kunnen deze middelen gewoon. Finasteride werkt alleen tegen DHT, maar test is zelf ook androgeen bv. en als je maar hoog genoeg zet evenaart het DHT in androgeniteit.


Bedankt alweer voor de heldere uitleg.

Concreet heb ik dan deze kuurtjes in gedachten, met het doel zo weinig mogelijk haar te verliezen in combinatie met finasteride/minoxidil:

Test 500, mast 200 en HCG 2*500 IU om te cutten
Test 500, deca 200 en HCG 2*500 IU om te bulken

Zwaardere kuurtjes dan dat zou ik niet meer doen in de toekomst, stilaan aan de gezondheid denken :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven