MuscleMeat
Foto Contests

Sannee

Forumnaam: Sanneee
Bodystats begin contest:
76,6 kg
27,6%

Bodystats einde contest:
75 kg
vet% geen idee, degene die het normaal meet was er niet en de andere meting klopt volgens mij niet.
Laten we het op 27% houden.
Doel = niet behaald. Wilde 74 kg met 25%.. Helaas.
Er moet nog een klein verhaaltje bij tja wat kan ik zeggen.. Beetje matige resultaten vind ik zelf maar maakt niet uit. Voel me wel beter en iets dunner en daar gaat het om. Ik ga gewoon verder met m'n eetschema en trainingen dus het komt vanzelf. Zal later dit jaar weer eens wat foto's posten als er wat meer resultaat te zien in!
Iedereen bedankt voor het volgen en voor de leuke comments, ik ga weer verder loggen in de Powerlifting sectie bij m'n eigen log.

Groetjes Sanne

Log
https://forum.bodybuilding.nl/topics/sannes-miss-beachproof-contest-log-2011.276526/
  • Like
Waarderingen: Anon991
Als je geen progressie ziet ligt dat aan je ogen... Prima resultaat voor 2 maanden! 8

Jammer dat de foto’s zo klein zijn :(
Ik zie wel verschil, maar ik denk dat je tijdens deze contest een veel grotere progressie had kunnen boeken met jouw beginstats. Ik weet dat je echte doelen op PL gericht zijn, en daar ben je zeer succesvol in, maar als je aan een contest als deze meedoet moet je toch ook echt voor fysieke progressie gaan, vind ik. 6,5 -> 7.
Persoonlijk zou ik echt stoppen met het zeer lage kcal dieet, denk dat dat je meer kwaad dan goed doet.

ik vind dat jij erg goed bezig bent en goede kracht hebt
je DLd nota bene meer dan mij bijna :o
maar ik geef een cijfer puur voor de shape

respect voor je kracht. Body is zeker niet mis, wat scherper zou het nog mooier maken, maar dat is niet voor iedereen even vanzelfsprekend, i now!

Sowieso goed fysiek al zit er wel wat weinig verschil tussen de foto's. Vind het nooit leuk om negatief kritiek te geven, maar ik moet wel eerlijk zijn he ;)

Wel belachelijk van die 4en en 5en!! :mad:

Mja, geen impressive vetverlies voor 3 maanden maar je bent zeker wel droger komen te staan! Volgens mij zijn je krachtstats ook erg indrukwekkend.

Moeilijk om je te beoordelen. Ik beoordeel niet op afvalprogressie maar op bb fysiek. Wat velen niet beseffen is dat je geen 'tactische' foto's hebt geplaats met de nadruk op je sterke punten, maar gewoon jezelf neergezet zoals je altijd bent. Voor een bb fysiek moet je meer werken aan verlagen van je bf, en meer aandacht voor schouders en vshape van je rug. Qua kracht ben je echt een voorbeeld voor mij!!

Je bent echt goed bezig Sanne!! Gewoon doorgaan en anders deadlift je ze gewoon ;)

een 8 om je te stimuleren door te gaan. Je bent op de goede weg, houden zo!

Media informatie

Categorie
Contest 2011 (v)
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.181
Aantal reacties
34
Beoordeling
0,00 0 reviews