AndroidHealthClinic
Foto Contests

nightfly

Gaaf! Ik vind die brute ader het gaafst! Haha

Lichaam vind ik goed in verhouding. Als je dieper wil cutten zou het imo mooier zijn als je meer definitie krijgt. De massa zit er iig al!

ja hoor, leg die lat maar wat hoger, denk dat je goede kans maakt op wedstrijden! Resultaat is nu al super!

Een dikke tien, veel progressie sinds de laatste keer dat ik je zag man! Echt een top fysiek!!! Grt jeff

Hey Night, van mij krijg je een 10 omdat je gewoon hard gewerkt hebt en je fysiek groot, hard en droog is. Maar bovenal omdat je gewoon een toffe kerel met een goede instelling, bereid om anderen te helpen en vooral het beste voor hebt met alle andere mede ijzer eters hier. Top kerel, geniet van je welverdiende vacantie in Kreta!

35iy89h.jpg

Dit bewijst maar weer eens dat voor echte volledige mannelijkheid je de 40 gepasseerd moet zijn daar waar het volgroeide gelaat zich beter aansluit bij de masculine volwassenheid van een bodybuilder. Ik kijk hier ook al naar uit, m'n jaren als 40ér daar waar ik me 20 voel. En als 60ér tekeer ga als 40er met een meid van 24 omdat zij mijn genen nog steeds als vruchtbaar ziet.

Naar mijn mening de beste van deze contest.

En zo zien we maar wat er nog kan op een leeftijd dat veel mensen beginnen te klagen dat het echt niet meer lukt allemaal vanwege de leeftijd.

wat een beest, heb je gevolgd en echt de nummer 1 wat mij betreft

Media informatie

Categorie
Contest 2010
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
17.500
Aantal reacties
82
Beoordeling