AndroidHealthClinic

Pleister coached by Cement Factory

Bezoekers in dit topic

Ik vroeg aan de radioloog hoe het komt dat me buik dan vaker is opgezet. Maar daar had die natuurlijk geen antwoord op, hij kon alleen zien wat die zag op de foto’s en daar was alles normaal.

Ik denk inderdaad dat het te maken heeft met bepaalde allergieën en vertering. Over husk ga ik me eens inlezen!
Na m'n eerste prep ben ik na 2 dagen naar de huisarts moeten gaan omdat ik extreme last had van verstopping/vertering. Natuurlijk door de hoeveelheden aan kcals die ik erdoorheen jaagde. Hij schreef het me voor en binnen 1-2 dagen waren de problemen verholpen. Nu neem ik het altijd tijdens een bulk en m'n vertering is nooit meer een probleem geweest. Krijgt het gewoon bij de kruidvat. Probeer het eens uit kost geen drol. Dave Palumbo is er ook een groot voorstander van en ik geloof dat hij het zelfs verkoopt in z'n supplementenlijn. In iedergeval al blij voor je dat er niks met de organen is! Succes;)
 
Ik hield zelf m'n hart vast toen ik je post begon te lezen:o blij dat alles inorde is man! Zal je vast ook wat rust geven in je hoofd!
 
Na m'n eerste prep ben ik na 2 dagen naar de huisarts moeten gaan omdat ik extreme last had van verstopping/vertering. Natuurlijk door de hoeveelheden aan kcals die ik erdoorheen jaagde. Hij schreef het me voor en binnen 1-2 dagen waren de problemen verholpen. Nu neem ik het altijd tijdens een bulk en m'n vertering is nooit meer een probleem geweest. Krijgt het gewoon bij de kruidvat. Probeer het eens uit kost geen drol. Dave Palumbo is er ook een groot voorstander van en ik geloof dat hij het zelfs verkoopt in z'n supplementenlijn. In iedergeval al blij voor je dat er niks met de organen is! Succes;)
Klinkt goed. Ik ga dat eens proberen!
 
Schijt me rot door dat spul maar me gut is wel minder
Jou heb ik dat toen ook aangeraden, heeft toch wel gewerkt ondanks het schijten :roflol: Maar je at dan ook 5000+ aan kcals logisch dat je dan vaak komt te gaan.
 
Beetje mierenneuken over je conclusie: er is nu enkel uitgesloten dat je gut wordt veroorzaakt door de groei van je organen door hgh en slin. Hgh en slin kunnen theoretisch de gut natuurlijk nog wel op andere wijze hebben veroorzaakt.

Verder wel interessant dat je alles hier met ons deelt. Waarvoor dank.
 
Beetje mierenneuken over je conclusie: er is nu enkel uitgesloten dat je gut wordt veroorzaakt door de groei van je organen door hgh en slin. Hgh en slin kunnen theoretisch de gut natuurlijk nog wel op andere wijze hebben veroorzaakt.

Verder wel interessant dat je alles hier met ons deelt. Waarvoor dank.
Op welke wijze?
 
Nog andere tips mbt een betere spijsvestering?
Dygestive enzymes (hier zegt kwaliteit ook veel over), genoeg water drinken, erachter komen welke voeding goed aanvoelt en welke niet goed zitten in je maag (indicatie als iets niet goed verteerd opgeblazen/ruften). Veel mensen hebben ook profijt bij het volgen van een fodmap beperkt dieet.
 
Zou gewoon psyilium husk vezels kopen bij de supplementenboer.

Als je in de cut honger hebt kan je er ook sick grote maaltijden mee maken. 500g kwark + 400ml water + 10g vezels in de koelkast wordt gewoon weer zo hard als kwark :roflol:
 
Nog andere tips mbt een betere spijsvestering?
Gefermenteerde groenten. Zuurkool, Kimchi, augurk (zuur en niet zoetzuur)etc.
Combucha, Miso, Natto, tempeh, Kefir (kan je ook zelf maken)

Je kan het ook zelf fermenteren.

Overigens gember is ook goed voor je spijsvertering. Als je van thee houdt verse gember in de thee. Ook lekker in je avondeten te verwerken. Pittig en goed te combineren met kerrie.
 
Op welke wijze?

Dat weet ik niet. Ik bedoel meer dat er een correlatie is (ofja, lijkt te zijn) tussen de gut en hgh en slin. Dat de organen groeien van die combinatie was slechts een theorie en die is nu verworpen. Of iig gaat hij niet op in jouw geval.

Dat betekent echter niet dat hgh en slin de gut niet op andere manieren veroorzaken, versterken of welk verband je er ook aan wil plakken.

Maar dat is ook meer semi-wetenschappelijk geneuzel waar jij in de praktijk niks mee kunt :p Het punt was meer dat dit ons een vrij unieke inkijk geeft in hgh + slin en de groei van organen. Dan moeten we daar wel zorgvuldige conclusies uit trekken. Anders brengt dit onbedoelde 'experiment' ons nog steeds geen steek verder.

P.s. wel goed om te horen dat je nog gezond bent na al dat gekuur. Dat had ik zelf niet verwacht tbh.
 
Dat is goed nieuws bro, ook benieuwd naar je bloeduitslagen.:thumbup:
 
In b4 newbies die nu op 15iu gh en 100iu slin gaan per dag omdat "dat kan want je organen vergroten niet" #dbbleven

Ben blij voor je bro. Goed te horen. PS hoe bevalt mn advies? Haha
 
In b4 newbies die nu op 15iu gh en 100iu slin gaan per dag omdat "dat kan want je organen vergroten niet" #dbbleven

Ben blij voor je bro. Goed te horen. PS hoe bevalt mn advies? Haha
Thnx maat.

Ik had het toch maar op de normale manier gedaan:o
 
In b4 newbies die nu op 15iu gh en 100iu slin gaan per dag omdat "dat kan want je organen vergroten niet" #dbbleven

Ben blij voor je bro. Goed te horen. PS hoe bevalt mn advies? Haha

Welk advies?
 
Kurkuma schijnt ook goed te werken voor mensen met maag- en darmproblemen. Ik moet zeggen dat ik het zelf nog niet heb geprobeerd, terwijl het mijn klachten (PDS) mogelijk ook zou kunnen verminderen. Ik weet dat Wesley Visser het heel regelmatig gebruikt in mijn maaltijden.
Kurkuma is obviously verkrijgbaar als specerij in de supermarkt, maar ook als supplement in pilvorm. Na het lezen van onderstaand artikel ben ik van plan om het eens te proberen. Leuke bijwerking is dat je maaltijden er een vrolijk geel kleurtje van krijgen. :D

https://1md.org/article/curcumin-gut-health-1md
 
Back
Naar boven