- Waardering
- 2.155
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kreeg een berichtje op hoeveel iu HGH ik zit, maar ik gebruik sinds ruim een half jaar geen HGH meer.
Test cyp 200mg en hcg 500iu is het enige wat ik pak momenteel.
Dat zou Mister10 wel waarderen.
Van plan om off te gaan?Thanks maat.
Ik doe de hcg de komende maand even op 1000iu en daarna ga ik terug naar 500iu.
Thanks bro.
Inderdaad. Hij trekt langzaam weg en ik wil geen producten nemen die dit kunnen veroorzaken.
Nee off zal ik nooit meer gaan. Ik heb geen zin om voor maanden/jaren geen libido te hebben en eventuee depressief te worden.
Lol.
Nee joh moet wel goede shape hebben voor festivals enz jwz

Zo voel ik me ook inderdaad!Je ziet er in elk geval een stuk gezonder uit weer op dit gewicht
Is ook wat waard![]()
Zijn vriendin vast ooklooking good bro, ben benieuwd wat de HCG je gaat brengen.

Lekkere stevige volle testikels.looking good bro, ben benieuwd wat de HCG je gaat brengen.
Thanks bro.
Inderdaad. Hij trekt langzaam weg en ik wil geen producten nemen die dit kunnen veroorzaken.
Daarnaast is HGH voor mijn doel ook niet noodzakelijk. Ik wil gewoon een leuke shape hebben en dit kunnen vasthouden.
Nee off zal ik nooit meer gaan. Ik heb geen zin om voor maanden/jaren geen libido te hebben en eventuee depressief te worden.
Lol.
Nee joh moet wel goede shape hebben voor festivals enz jwz
Zo voel ik me ook inderdaad!
Iedereen de feestdagen overleefd?
Sinds deze week ben ik overgestapt van test-e 250mg naar test-cyp 200mg. Verder heb ik voor het eerst sinds jaren weer hcg toegevoegd, deze doseer ik voorlopig even op 1000iu per week.
Ben nu ruim 4 maanden aan het cruisen en voel me super. Libido is prima en mentaal zit ik ook lekker in me vel. Ik weeg momenteel 101kg en dat hou ik goed vast lijkt het.
En een update pic van me shape. Deze foto’s heeft me vriendin vanmorgen gemaakt tijdens het trainen.
![]()
![]()
Het is niet mijn bedoeling om per direct weer vruchtbaar te worden of grotere ballen te krijgen. Dit is voor de lange termijn.Is 1000iu voldoende als je jaren geen hcg hebt mee laten lopen.
Is 1000iu voldoende als je jaren geen hcg hebt mee laten lopen.
Klopt. Maar ik ga niet off dus voor mij niet direct noodzakelijker zijn ook hcg burst protocollen waarmee je sneller zal "herstellen"
er zijn ook hcg burst protocollen waarmee je sneller zal "herstellen"