AndroidHealthClinic

Pleister coached by Cement Factory

Fysiek nog steeds top.

Is het doel volledig off gaan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.247
Thanks bro.

Inderdaad. Hij trekt langzaam weg en ik wil geen producten nemen die dit kunnen veroorzaken.

Daarnaast is HGH voor mijn doel ook niet noodzakelijk. Ik wil gewoon een leuke shape hebben en dit kunnen vasthouden.

Is het doel volledig off gaan?
Nee off zal ik nooit meer gaan. Ik heb geen zin om voor maanden/jaren geen libido te hebben en eventuee depressief te worden.

Dat zou Mister10 wel waarderen.
Lol.

Nee joh moet wel goede shape hebben voor festivals enz jwz:D

Je ziet er in elk geval een stuk gezonder uit weer op dit gewicht :thumbs:

Is ook wat waard :D
Zo voel ik me ook inderdaad!

looking good bro, ben benieuwd wat de HCG je gaat brengen.

nog steeds goede shape inderdaad

Thanks bro.

Inderdaad. Hij trekt langzaam weg en ik wil geen producten nemen die dit kunnen veroorzaken.

Daarnaast is HGH voor mijn doel ook niet noodzakelijk. Ik wil gewoon een leuke shape hebben en dit kunnen vasthouden.

Nee off zal ik nooit meer gaan. Ik heb geen zin om voor maanden/jaren geen libido te hebben en eventuee depressief te worden.

Lol.

Nee joh moet wel goede shape hebben voor festivals enz jwz:D

Zo voel ik me ook inderdaad!

Agreed <3

Iedereen de feestdagen overleefd?:D

Sinds deze week ben ik overgestapt van test-e 250mg naar test-cyp 200mg. Verder heb ik voor het eerst sinds jaren weer hcg toegevoegd, deze doseer ik voorlopig even op 1000iu per week.

Ben nu ruim 4 maanden aan het cruisen en voel me super. Libido is prima en mentaal zit ik ook lekker in me vel. Ik weeg momenteel 101kg en dat hou ik goed vast lijkt het.

En een update pic van me shape. Deze foto’s heeft me vriendin vanmorgen gemaakt tijdens het trainen.

97EB7867-C67E-479D-A201-63DF997F0C0D.jpeg

8108D5DC-E9D8-4394-8F80-D01B07C2DC2A.jpeg

Is 1000iu voldoende als je jaren geen hcg hebt mee laten lopen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.255
Laatst bewerkt:
Oke duidelijk

Ik ben nu behoorlijke tijd off en ook altijd zonder hcg gedaan ivm gyno maar ik ga next cycle toch hcg mee laten lopen

Terug
Naar boven