AndroidHealthClinic

Pleister coached by Cement Factory

Je ziet er inderdaad een stuk gezonder uit zo!

Ben benieuwd naar de test resultaten:D

ziet er zeker niet kleiner uit!!

Je ziet er zeker nog goed uit.

Succes met je scan:D

Je houdt ons wel in spanning bro!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.271
Sorry voor de late update, had het de afgelopen week super druk waardoor ik geen tijd had om te posten. Heb nu eindelijk even tijd.

Om 10.30u werd bloed afgenomen en moest ik urine afstaan. Ontlasting had ik de dag ervoor al in een potje moeten doen dus die had ik netjes bij me:o.

Rond 11.00u moest ik naar de radioloog voor een kort gesprek en werd ik klaar gemaakt voor de MRI scans. Ik lag er ongeveer een half uurtje in, dat is best lang als je in zo’n kleine koker ligt en bent vastgebonden zodat je niet kan bewegen.

Daarna was er even “pauze” en ben ik gaan lunchen tot 13.00u. Na de lunch ging ik door naar de cardioloog voor controle op me hart en longen. Daar keek die vent met een gel op me borst naar me hart en daarna moest ik ongeveer 15 minuten fietsen en kreeg ik vanalles op me lichaam geplakt zodat ze alles kunnen meten.

In principe was dat het en kon ik in de lunchkamer wachten op de uitslagen. Ik hield me hart vast als ik eerlijk ben:eek:.

Toen ze de uitslagen hadden kreeg ik eerst een gesprek met de cardioloog. Me hart bleek ietsjes vergroot te zijn, dit was echter zo minimaal dat het niks is om me zorgen over te maken, dat ziet hij vaker bij sporters zei die. Longen waren ook prima, ik moest alleen aan me conditie werken.

Daarna kon ik door naar de radioloog om de MRI foto’s door te nemen. Hij begon van boven naar beneden. Me hersenen waren in orde, geen tumors te zien en ook geen herseninfarct, soms hebben mensen die gehad zonder dat ze dat weten.

Toen ging die door naar de rest van de organen maar ook daar was alles in orde en geen enkel orgaan was vergroot, alle organen zijn van gemiddeld formaat. Zelfs bij de lever vond die geen enkele schade. Met de MRI foto’s kan die tot op de milimeter zien hoe groot je organen zijn, dus daar kan die geen fout in hebben gemaakt lol. En ook belangrijk, ook in de organen was niks te zien van tumors of andere schadelijke dingen.

Ik had begrepen uit het gesprek dat ik direct de uitslagen zou krijgen van de urine, bloed en ontlasting. Maar dit had ik verkeerd begrepen, deze krijg ik uiterlijk na het weekend.

Al met al was ik dus positief verrast dat de HGH, insuline en steroiden geen enkel negatief effect hebben gehad op mijn organen en hart. Hopelijk zijn de uitslagen die ik nog ontvang net zo positief als deze uitslagen.

Het is nu in ieder geval vast gesteld dat de “hgh gut” niet komt door mega doseringen HGH en insuline.

Ook wel leuk; ik heb alle foto’s van de MRI scan mee gekregen. Het lukt me nu echter niet om deze op me laptop te zetten. Ik probeer het in het weekend nog eens en dan zal ik ze uploaden hier.

Laatst bewerkt:
Heel interressant! Kan me heel goed voorstellen dat je met je hart in de keel in de wachtkamer zat te wachten, z'n uitslag is dan een hele opluchting. Wel nog steeds last van je buik? Misschien heeft het wel te maken met je vertering, gevoeligheid voor bepaalde voedingsbronnen/koolhydraten. Wat voor mij heel goed hielp om m'n taille smaller te krijgen en vertering te verbeteren was Psyllium husk. Mischien dat je daar wat aan hebt.

kijk duidelijk!

wat waren jouw MEGA DOSERINGEN HGH en Insuline dan?

Goed nieuws kerel :thumbs:

Maar we zitten dus nog wel met een gut mysterie :o

• #1.275
Heel interressant! Kan me heel goed voorstellen dat je met je hart in de keel in de wachtkamer zat te wachten, z'n uitslag is dan een hele opluchting. Wel nog steeds last van je buik? Misschien heeft het wel te maken met je vertering, gevoeligheid voor bepaalde voedingsbronnen/koolhydraten. Wat voor mij heel goed hielp om m'n taille smaller te krijgen en vertering te verbeteren was Psyllium husk. Mischien dat je daar wat aan hebt.
Ik vroeg aan de radioloog hoe het komt dat me buik dan vaker is opgezet. Maar daar had die natuurlijk geen antwoord op, hij kon alleen zien wat die zag op de foto’s en daar was alles normaal.

Ik denk inderdaad dat het te maken heeft met bepaalde allergieën en vertering. Over husk ga ik me eens inlezen!

Ik zelf denk dat het met je vertering te maken heeft.

• #1.277
dat zijn inderdaad wel wat behoorlijke doseringen jezus

Erg interessant dat je dit deelt! Mooi om te lezen ook dat er blijkbaar geen schade is toegebracht!

Terug
Naar boven