- Waardering
- 4.424
Dan zou je een eigen topic kunnen aanmaken en daar je vraag kunnen stellenzoals?wat zou je doen als je 10 jaar on bent en wilt stoppen en terug wilt herstellen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan zou je een eigen topic kunnen aanmaken en daar je vraag kunnen stellenzoals?wat zou je doen als je 10 jaar on bent en wilt stoppen en terug wilt herstellen?
Ik ben zojuist terug. Zal vanavond proberen een update te plaatsen
Sorry maat heb deze week mega druk gehad. Ik probeer morgen een update te geven!
Sorry maat heb deze week mega druk gehad. Ik probeer morgen een update te geven!
.
.Ik vroeg aan de radioloog hoe het komt dat me buik dan vaker is opgezet. Maar daar had die natuurlijk geen antwoord op, hij kon alleen zien wat die zag op de foto’s en daar was alles normaal.Heel interressant! Kan me heel goed voorstellen dat je met je hart in de keel in de wachtkamer zat te wachten, z'n uitslag is dan een hele opluchting. Wel nog steeds last van je buik? Misschien heeft het wel te maken met je vertering, gevoeligheid voor bepaalde voedingsbronnen/koolhydraten. Wat voor mij heel goed hielp om m'n taille smaller te krijgen en vertering te verbeteren was Psyllium husk. Mischien dat je daar wat aan hebt.
15iu HGH en 100iu insuline per dag.kijk duidelijk!
wat waren jouw MEGA DOSERINGEN HGH en Insuline dan?
Thnx! Ik denk met de vertering dan.Goed nieuws kerel
Maar we zitten dus nog wel met een gut mysterie![]()
Iedere maaltijd 20iu insuline behalve de maaltijd voor het slapen. Dat was inderdaad behoorlijk dom als ik daaraan terug denk.dat zijn inderdaad wel wat behoorlijke doseringen jezus