- Waardering
- 1.221
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt Wesley jouw maaltijden?Kurkuma schijnt ook goed te werken voor mensen met maag- en darmproblemen. Ik moet zeggen dat ik het zelf nog niet heb geprobeerd, terwijl het mijn klachten (PDS) mogelijk ook zou kunnen verminderen. Ik weet dat Wesley Visser het heel regelmatig gebruikt in mijn maaltijden.
Kurkuma is obviously verkrijgbaar als specerij in de supermarkt, maar ook als supplement in pilvorm. Na het lezen van onderstaand artikel ben ik van plan om het eens te proberen. Leuke bijwerking is dat je maaltijden er een vrolijk geel kleurtje van krijgen.
https://1md.org/article/curcumin-gut-health-1md

Kurkuma schijnt ook goed te werken voor mensen met maag- en darmproblemen. Ik moet zeggen dat ik het zelf nog niet heb geprobeerd, terwijl het mijn klachten (PDS) mogelijk ook zou kunnen verminderen. Ik weet dat Wesley Visser het heel regelmatig gebruikt in zijn maaltijden.
Kurkuma is obviously verkrijgbaar als specerij in de supermarkt, maar ook als supplement in pilvorm. Na het lezen van onderstaand artikel ben ik van plan om het eens te proberen. Leuke bijwerking is dat je maaltijden er een vrolijk geel kleurtje van krijgen.
https://1md.org/article/curcumin-gut-health-1md
LOL, fixed.
Ongeveer zelfde meegemaakt met opgezette buik, moest van coach van shake veranderen en liefst naar een isolaat of hydrolisaat en ook kan men maag niet meer tegen havermout dus overgeschakeld naar bambix (olvarit) nu geen last meer van opgezette buik. Kan misschien een tip zijn.Ik vroeg aan de radioloog hoe het komt dat me buik dan vaker is opgezet. Maar daar had die natuurlijk geen antwoord op, hij kon alleen zien wat die zag op de foto’s en daar was alles normaal.
Ik denk inderdaad dat het te maken heeft met bepaalde allergieën en vertering. Over husk ga ik me eens inlezen!
Ik zit as we speak aan mijn bakkie groente met Koolvis. Mij hoor je niet klagen.Dan at je alleen nog maar witte vis met rijst en groente
Alsof je daar zo blij mee zou zijn.

Dan at je alleen nog maar witte vis met rijst en groente
Alsof je daar zo blij mee zou zijn.
Wovano is sowieso aantrekkelijker

Can confirm

Geen dank maat.Bedankt dat je dit zo overzichtelijk hebt gedeeld @Pleister.![]()
Kwestie van een paar fatsoenlijke foto's en leuk verhaaltje en dan komen de matches vanzelf. Tenzij je facial genetics echt tegen zitten natuurlijk.

Kwestie van een paar fatsoenlijke foto's en leuk verhaaltje en dan komen de matches vanzelf. Tenzij je facial genetics echt tegen zitten natuurlijk.
Fysiek pics geen afknapper dan? Ik twijfel altijd haha
Ik deed gewoon even zielig..
Ik heb al bijna een vriendin, en dat ook nog via Tinder. Ik stikte in de matches op den duur.
Maar wel bedankt voor de tips. Ik deed een foto van mijn amstaff pup. Ja, en een foto van mezelf en fysiek natuurlijk.
Fysiek pics geen afknapper dan? Ik twijfel altijd haha
Met fysiek pics hou je in elk geval de chicks die niet trainen grotendeels buiten deur. Exact wat ik wilde.
Daarom ook op dbb relatie vinden als je net als ik een lelijke harses had