MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Aan de ingrediënten te zien een prima product. Over melatonine gaan wel eens verhalen en ervaringen over afhankelijkheid of averechts effect rond, maar volgens mij nooit bewezen of onderbouwd. Kan volgens mij geen kwaad, maar als je (weer) zonder kan, geniet dat altijd de voorkeur.

Ik heb langere tijd melatonine gebruikt en nu al weer maanden niet. Heb er eerlijk gezegd geen last van ondervonden met inslapen. Het wordt wel snel een gewoonte om het standaard te nemen voor het slapen en daar wilde ik vanaf. Nu neem ik het alleen als ik een korte nacht heb of wat zekerder wil zijn op een goede nachtrust.
 
Ik heb langere tijd melatonine gebruikt en nu al weer maanden niet. Heb er eerlijk gezegd geen last van ondervonden met inslapen. Het wordt wel snel een gewoonte om het standaard te nemen voor het slapen en daar wilde ik vanaf. Nu neem ik het alleen als ik een korte nacht heb of wat zekerder wil zijn op een goede nachtrust.
:exactly:
 
Dat helaas nog even duren. Vanille en banaan 750g komen wel al binnenkort de rest ergens december.

Top. Ben erg benieuwd naar de Peanut Butter Cream. Dan maar een sample meenemen met mijn volgende bestelling. :-)
 
Weten jullie of de stoffen in C4 al zijn aangepast?
Ivm het snel hard worden in de zomer.
 
Komt er nog toevallig een leuke koningsdag actie? :D
 
Ik heb recent een potje cafeïne bij jullie gekocht en die wou ik vandaag open maken maar de seal was er al af. Nou zal er vast niks mis mee zijn maar denk meld het wel even.
 
De “:)” doet anders vermoeden ;)

Ja dat is waar, maar zijn geen acties gepland.

Ik heb recent een potje cafeïne bij jullie gekocht en die wou ik vandaag open maken maar de seal was er al af. Nou zal er vast niks mis mee zijn maar denk meld het wel even.

bedankt zal eens vragen aan de klantenservice of dit vaker is en de producent aanspreken.
 
Ja dat is waar, maar zijn geen acties gepland.



bedankt zal eens vragen aan de klantenservice of dit vaker is en de producent aanspreken.
top, voor de rest altijd alles super hoor! :thumb:
 
Wanneer komt
TIME RELEASED MULTIVIT en
TESTOFEN® binnen ?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven